Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loirin hautajaiset - minne seppeleet ja kukkavihkot laitetaan?

Vierailija
20.09.2022 |

Arkku ajetaan kirkosta krematorioon. Eihän niitä kukkalaitteita voi sinne viedä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne on sovittu.

- muistotilaisuuteen

- uurnan laskuun jos kestää sinne asti

- yhteismikäsenyt on se paikka minne voi laskea muualle haudatuille jne tai jos toivottu niin niitä viedään muille haudoille.

Vierailija
2/8 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, yleensä pyydetään tämän vuoksi tuomaan vain yksi ruusu.

Mun isän siunaukseen oli hautaustoimisto unohtanut toimittaa ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne sovitaan.

Siskoni hautajaisissa kaikki sai ottaa omat kukat mukaansa jos halusi ja laittaa sitten myöhemmin sirottelupaikalle.

Vierailija
4/8 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loirin hautajaisista en tiedä. Jos hautausmaan kappelissa siunaus , käytäntö on ollut tilaisuuden jälkeen viedä kukat tulevalle uurnan paikalle tai muistolehdon kukkapaikalle.

Yksissä hautajaisissa, kirkossa, kukkalaitteet otettiin mukaan srk-talolle, niille oli varattu pöytä ja omaiset veivät ne sitten haudalle kauempana olevalle hautausmaalle johon vainajan uurna laitettiin sitten joskus.

Vierailija
5/8 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö oikein, että Marin meni hautajaisiin poolopaita päällä? Ei voi olla totta.... Lähisuku pukeutukoon miten haluaa, mutta valtion edustus... Minulla ei ole tapana arvostella muiden pukeutumista, mutta nyt meni kyllä yli.

Vierailija
6/8 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkö oikein, että Marin meni hautajaisiin poolopaita päällä? Ei voi olla totta.... Lähisuku pukeutukoon miten haluaa, mutta valtion edustus... Minulla ei ole tapana arvostella muiden pukeutumista, mutta nyt meni kyllä yli.

Mikä vika korkeakaulaisessa vaatteessa. Kun olin nuorempi meillä oli kälyn kanssa yhteinen hautajaispuku ( eri suvut siis) , siinä oli pystykaulus.

Vierailija
7/8 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika korkeakaulaisessa vaatteessa. Kun olin nuorempi meillä oli kälyn kanssa yhteinen hautajaispuku ( eri suvut siis) , siinä oli pystykaulus.

Se vika oli tuossa asussa, että siinä olisi voinut mennä lenkille eli Sanna katsoi Loirin hautajaiset tilaisuudeksi, jonne voi mennä arkikamppeissa. Mutta hänhän halusikin ravistella instituutioita.

Vierailija
8/8 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin kävi vain töiden välissä pikaisesti. Ihan sama mitä päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi