Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Kasittaakseni miehen sperma on tutkitusti erittain ehkaiseva ointmentti, jos nyt kukaan ei ole jo tuonut asiaa ilmi. En tieda. Itse en ole kiinnostunut rypyista, mutta jos sina olet niin voit ehka haluta kokeilla.
Tyyppi on ElävänElämänAnkeuttaja
Hyvä mieli on puolet terveydestä.
Teidän tulee nyt hyvät ihmiset ymmärtää että kun puhutte että joillain ei näy ryppyjä vaikka elämäntavat ovat mitä ovat niin tälle löytyy erittän hyvä selitys: Jos olet lihava ja kehosi on jatkuvassa tulehdustilassa ja turvoksissa niin tämä peittää kaikenlaiset rypyt tehokkaasti, ehkä jopa ehkäisee osin niiden syntymistä. Mutta ei tällä siltikään ole mitään tekemistä terveellisyyden kanssa, keho vain vanhenee samaan aikaan sisäisesti paljon nopeammin.
Samoin liikunnan ja energiasaannin osalta liian nopea ja voimakas ja PITKÄÄN laihduttaminen todennäköisesti johtaa siihen että keho polttaa ihonalaistakin rasvaa, jolloin iho taas helposti rypistyy. Sitä paitsi useimmat laihduttavat liian pitkälle. Miehille terve rasvaprosentti on todennäköisesti jossain 10-15% paikkeilla, naisilla noin 20% tai ylikin.
Olen 5-kymppinen nainen jota pidetään ulkonäöllisesti ~35v. Oma ihonhoito ei mitenkään tue kosmetiikkateollisuutta ja se varmaan on se salaisuus. En pese juurikaan kasvoja vedelläkään. Suihkussa vältän pitämästä kasvoja suihkun alla. Kuorintahanskoihin kookosöljyä ja sillä kevyt hieronta. Kesäisin ei suoraa aurinkoa. Pidän lippalakkia ja käytän kovimmilla helteillä 50 vedenkestävää aurinkosuojaa. Meikkaan vain tarvittaessa ja poistan meikin perus Nivealla, en koskaan vedellä.
on kyllä tässä on raha tärkeempää kuin jonku naisen mielenpahoitus.
On nii kuivaa ettei pystyis mistää muualt shoppaa
Meidän lapinkoira Nemo haukkuu näin syksyllä myös lentävät lehdet.
Joku veti vahingossa ryppyvoidetta sisäisesti?