Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOIRI ei sitten saanut haluamiaan "hiljaisia hautajaisia"

Entinen ope
20.09.2022 |

Media pukka päälle lujaa ja tohottaa.

Kommentit (567)

Vierailija
441/567 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän ollut Loiri koivin pieniä hautajaisia suunnitellut kun oli eläessään varannut itse Johanneksen kirkon ja julkkispapin.

Miten niin julkkispappi.

Hän on Helsingin piispa.

Korkea arvoinen kirkon työntekijä.

Ei siis mikään tavallinen rivi pastori.

Mistä tiedät, että Loiri on itse valinnut Laajasalon?

On halunnut juuri Laajasalon siunaamaan.

Vierailija
442/567 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Elisabetin hautajaisiin verrattuna nämä olivat varsin hiljaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/567 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Monroe olisi ollut, sen olisi kyllä nähnyt.

Totta. Mike on ihana.

Vierailija
444/567 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paulalla tuntuu olevan myös muistiongelmia..

Vanhuus on iskenyt päälle, meikkikerrokset eivät auta enää..

Voi niitä käsiä, oli varmaan itse kyntensä lakannut, oli vedellyt sormenpäätkin kynsilakalla. Muistisairaus on Paulankin viemässä.

On ollut jonkin aikaa huhuja muistisairaudesta. Tulee mieleen Carolan kohtalo.

Vierailija
445/567 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän ollut Loiri koivin pieniä hautajaisia suunnitellut kun oli eläessään varannut itse Johanneksen kirkon ja julkkispapin.

Miten niin julkkispappi.

Hän on Helsingin piispa.

Laajasalo on piispa

Vierailija
446/567 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paulalla tuntuu olevan myös muistiongelmia..

Vanhuus on iskenyt päälle, meikkikerrokset eivät auta enää..

Voi niitä käsiä, oli varmaan itse kyntensä lakannut, oli vedellyt sormenpäätkin kynsilakalla. Muistisairaus on Paulankin viemässä.

On ollut jonkin aikaa huhuja muistisairaudesta. Tulee mieleen Carolan kohtalo.

Carola kuoli niin nuorena, upea ääninen kaunis nainen. 

Vierailija
447/567 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista tuo ikävä kommentointi Paula Koivuniemen ulkonäöstä hautajaisissa. Ei sitä itsekään varmaan olisi parhaimman näköinen erittäin läheisen ystävän hautajaisissa surun murtamana, silmät itkuisena ja väsyneenä. Hän on myös menettänyt veljensä kuulemma muutama vuosi sitten eli surua on riittänyt. Kampaus vaikuttaa myös hyvin paljon asiaan, normaali muhkea kiharakampaus oli nyt hillitympi ja arkinen sekä luottomeikkaajansa Raili Hulkkosen loihtiman näyttävän meikin sijaan häntä ei oltu meikattu niin paljoa, mikä myös vaikuttaa. Annetaan armoa, jookos. <3

jokainen me vanhenemme ellei kuolla sitä ennen pois. Onhan Paulalla ikää jo. Silti ikäistään nuoremman näköinen. 

Vierailija
448/567 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loirin poika rengin vaatteissa isänsä hautajaisissa toinen poika ei viitsinyt tulla paikalle ensinkään.

Elämän renkejä kaikki ollaan täällä. Siistit vaatteet, mikä mättää? Jotkut takertuvat todella todella pikkuseikkoihin.

tietenkin jiokaisen oma asia miten pukeutua, tiettyihin tilanteisiin pukeudutaan tietyllä tavalla

Vierailija
449/567 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loirin poika rengin vaatteissa isänsä hautajaisissa toinen poika ei viitsinyt tulla paikalle ensinkään.

Ihmettelin vähän samaa. Syynä muka työkiireet. Tuskinoa Ukko-herra kuuluu missään firmassa sellaisiin avainhenkilöihin, jotka eivät ennätä isänsä hautajaisiin. Siksi toisekseen nämä taiteilijoiden vesat eivät taida olla oikein kovia töiden perään.

nyt oli työeste, todellinen tai ei. 

Vierailija
450/567 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsiko Loiri oikeasti kaikki nuo julkkikset? Vai kuinka moni oli koska "asema" velvoitti (sai ruutuaikaa)?

Vierailija
451/567 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista tuo ikävä kommentointi Paula Koivuniemen ulkonäöstä hautajaisissa. Ei sitä itsekään varmaan olisi parhaimman näköinen erittäin läheisen ystävän hautajaisissa surun murtamana, silmät itkuisena ja väsyneenä. Hän on myös menettänyt veljensä kuulemma muutama vuosi sitten eli surua on riittänyt. Kampaus vaikuttaa myös hyvin paljon asiaan, normaali muhkea kiharakampaus oli nyt hillitympi ja arkinen sekä luottomeikkaajansa Raili Hulkkosen loihtiman näyttävän meikin sijaan häntä ei oltu meikattu niin paljoa, mikä myös vaikuttaa. Annetaan armoa, jookos. <3

Lenitaa haastateltiin, oliko Espan puisto, täysi meikkivarustus ja Lenitan ääni säröili.  Vuosikymmeniä sitten näin kaukaa naisen ja miehen Stockmannin pääoven lähellä kävellen ja kiinitti kaukaa huomioni ja Lenitahan siinä meni herrasmiehen kanssa, ei ollut Melin oliko ennen vai jälkeen eron, talvi ja turkki päällä iloisesti rupatellen. 

Vierailija
452/567 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämän renkejä kaikki ollaan täällä. Siistit vaatteet, mikä mättää? Jotkut takertuvat todella todella pikkuseikkoihin.

tietenkin jiokaisen oma asia miten pukeutua, tiettyihin tilanteisiin pukeudutaan tietyllä tavalla

"Tiettyihin tilanteisiin pukeudutaan tietyllä tavalla"

Miten olisi hautajaiset, jossa kunnioitetaan ensisijaisesti vainajan toivetta eikä yleisiä normeja ja odotuksia?

Hautajaisten pukukoodi noudattaa ajatusta kuolemasta surullisena asiana - musta, surun väri. Entäpä jos vainajan oma suhde kuolemaan ei olekaan surun täyttämä, vaan jotain muuta, ehkä toivoa, odotusta, uteliaisuutta, kehittymistä, valoa? Miksi silloin pukeutua mustaan?

Vierailija
453/567 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jokainen me vanhenemme ellei kuolla sitä ennen pois. Onhan Paulalla ikää jo. Silti ikäistään nuoremman näköinen. 

Olen asiakaspalvelu ammatissa ja varsinkin vanhempien ihmisten kanssa tulee usein vaihdettua muutama sana hiljaiseen aikaan. Todella monesti olen hämmästellyt jonkun ikää. On juuri Paulan ikäisiä ja vanhempia, jotka näyttävät kymmeniä vuosia nuoremmalta. Paula näyttää ikäiseltään.

Vierailija
454/567 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsiko Loiri oikeasti kaikki nuo julkkikset? Vai kuinka moni oli koska "asema" velvoitti (sai ruutuaikaa)?

Hatunnoston ansaitsee omaishoitajana toiminut ystävä, ikämies itsekin.

Vierailija
455/567 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää jos osaatte. Oletteko itse fiksuja näissä vainajan hatajais kommenteissa.

Vierailija
456/567 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukukoodi oli ARKIVAATTEET. Matti halusi tilaisuudesta rennon, vaatteita myöten. Joten itse asiassa nämä homssuisen näköiset vieraat olivat niitä, jotka tarkimmin noudattivat vainajan toivetta. Ihmiset ovat erilaisia ja itse olisin siltikin mennyt perinteisen hautajaispukukoodin mukaisesti, koska en arkivaatteissa olisi tuollaisessa tilanteessa viihtynyt.

Mistä tämä tieto pukukoodista?

Vierailija
457/567 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että Loiri halusi kaikki läheiset ystävänsä hautajaisiin ja hänellä oli paljon ystäviä.

Oli myös Loirin entiset emännät, harvemmin entiset tulee hautajaisiin.

Mutta miksi ihmeellä ei Loirin ja Stinan vanhempi poika ollut hautajaisissa.

Sampo oli hautajaisiin vähän kuin ryysyihin pukeutunut, yks turhapuro. 

Eipä ollut Loirilla lapsenlapsia, tyttökin on lasten tekoon jo yli-ikäinen. Eikö ole miestä löytänyt. 

Sillä  Loirin tytöllä  oli hiukset vähän hullusti laitettu. 

Pojat on vielä nuoria, mutta isoisä Vesku ei ehtinyt olla. 

Vierailija
458/567 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan se vähän hassua kun pääministeri käveli keskellä syksyä hautaisiin paljain säärin ja ilman takkia. Ei edes laukkua.

Ihmettelen näitä totuuden vääntäjiä. Ei todellakaan ollut paljain säärin! Etkö todellakaan tiedä, mikä on sääri? Vinkki: se ei ole nilkka.

Myös nilkoissa oli sukat, mutta ihonväriset. Joo olisin itse laittanut mustat, mutta jos koodi oli "arkivaatteet", niin täydellinen, toivottu ja omaisia kunnioittava pukeutuminen. Silloin on haettu EI-NIIN-KAUHEEN-JUHLAVAA! Näin voi päätellä Loirin pojan asusta, eiköhän hän ole 100% perillä juhlan pukukoodista toisin kuin me?

Joka tapauksessa on asiatonta, tarkoitushakuista ja lapsellisen väärin retostella, että Marin oli paikalla paljain säärin. Oikeesti jos ei ymmärrä mikä on sääri, pitää palata peruskouluun.

Ei ollut edes ihonvärisiä sukkia.

Jaa-a. Olit paikalla tarkastamassa? Puet Sannalle sukat? Enpä usko, että on noin.

Etkö ymmärrä, millaisia ohuita nude-sävyisiä sukkia naisilla on? Samoin kuin et ymmärrä, mikä on sääri tai et ymmärrä, että opiskeluajan työpaikka kertoo vain järkevästä, ei-hemmotellusta nuoresta, joka tienaa työllään opiskelurahat eikä ole kaupassa etsimässä itselleen jotain pysyvää kaupankassa-identiteettiä kuten jossain persuperheissä on tapana?

Itse olen akateemisesti koulutettu ja koulutustani vastaavissa töissä lääketieteen maailmassa, mutta opiskelijana olin myyjä ja pidin lastenkerhoja. Se ei tee minusta pysyvästi myyjää.

Miten liittyy Loirin hautajaisiin? No ei mitenkään muuten, mutta kun niistäkin yritetään tehdä Marinin kiusaajaiset.

Ostaisin samanlaiset mustat housut kuin pääministeri Marinilla. Kuka tietää mistä näitä saa? Upeat!

Rauha kuolleiden muistolle. He saavat levätä.

Vierailija
459/567 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo Loiri oli enempi Veskun näköinen, kuin Vesku itse. 

Vierailija
460/567 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin julkkispappi.

Hän on Helsingin piispa.

Laajasalo on piispa

Mukana oli myös ortodoksipappi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä