Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muu nukkuu max 4h vuorokaudessa?

Vierailija
20.09.2022 |

Itse en ole sen pidempään pystynyt nukkumaan moniin kuukausiin. Usein yöunet jää myös alle 2h. Olo on kuitenkin suhteellisen hyvä. Kaiketi olen tottunut jatkuvaan univajeeseen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.Ollut unihäiriöitä n.20 vuotta. Lääkitystä ollut monenlaista, ei oikein auta mikään. Pakko sopeutua vähiin uniin ku ei mikään auta.

Vierailija
2/7 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tee kyllä hormonitasapainolle ym. hyvää. Itse olen osin sen vuoksi aika tuhdissa kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä.Ollut unihäiriöitä n.20 vuotta. Lääkitystä ollut monenlaista, ei oikein auta mikään. Pakko sopeutua vähiin uniin ku ei mikään auta.

Tiedän tunteen. Itsellänikään mikään ei oikein auta. Useita lääkkeitä olen kokeillut. :( Viime yö meni taas noin 1h unilla.

Vierailija
4/7 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna nutrasin (söin vain niitä pussiruokia) ja ollessani ketoosissa nukuin vain muutaman tunnin yössä ja päivätkin olin tosi virkeä. Kahdelta nukkumaan ja kuudelta ylös. Joka ikinen päivä. Ja virtaa riitti. Eikä mitään että olisin sitten joskus nukkunut pitkään. Nyt kun lopetin nutraamisen suloinen uneliaisuus palannu.

Vierailija
5/7 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan saada kyllä jopa viisi tuntia usein mutta uskaltaudun silti kommentoimaan. Mulla loppuu uni tätä nykyä aina kahden, kolmen tai hyvänä yönä neljän aikaan. Mutta tunnen itseni silti levänneeksi ja saankin poikkeuksetta tosi paljon aikaan aamuyön tunteina. Teen paljon töitä silloin, onneksi työni mahdollistaa sen. Iltapäivästä tosin olen usein todella väsynyt, silloin taas istun usein ihan koomassa sohvalla parikin tuntia. Päiväunia en osaa ottaa.

Huonona yönä en nuku lainkaan mutta niitä tulee onneksi suhteellisen harvoin. Kaksi kertaa elämässäni olen ollut sairaslomalla kun en ole nukkunut viikkoon. Silloin olen ollut jo aika huonossa kunnossa.

Vierailija
6/7 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun 1h klo 09-10, 1h 14-15, 1h 18-19 ja 1h 02-03. Olen huomannut että toimii itselläni parhaiten.

Vierailija
7/7 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi aamuvirkku. Menen puolen yön aikaan nukkumaan, ja herään noin 4.00 joka ikinen aamu. Lähes joka aamu menen alakertaan leipomaan sämpylät tai leivän perheelle aamupalaksi. Leipominen ei häiritse perhettä joka nukkuu yläkerrassa.

En ole koskaan tarvinnut pitempiä unia. Joskus sairaana olen nukahtanut illalla ennen puolta yötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän