Onko Hilton hotelleissa pukeutumissääntöjä tms?
Lähdemme Phuketin hotel Hiltoniin ja mietin vaan pitääkö esim illalliselle pukeutua normaalia hienommin?
Onko kellään kokemuksia juuri tuosta hotellista?
Kommentit (5)
i mennä hihattomassa paidassa.. Karseeta, mutta suomalaisten yllä kyllä näkee. Ja kyllä, se vie ruokahalut.
Yleensä luxus-luokan hotelleissa (siis jos todellakin kv-mittakaavassa erittäin hyvätasoinen hotelli) mainitaan hotellin ns. opaskirjassa myös pukeutumiskoodi, ja silloin melkein aina mainitaan, että hotellissa ei saa kulkea avojaloin, uimapuvuissa jne. Oikein hyvätasoisissa hotelleissa jokaisessa á la carte -ravintolaissa on vahtimestari, joka ei päästä sisään, ellet ole asianmukaisesti pukeutunut.
Näissä turistikohteissa tosin säännöt ovat löystyneet, eikä sääntöjä periaatteessa ole, mutta jos haluat käyttäytyä koodin mukaan, koitat koodia niissäkin noudattaa.
Brittilän ja Ameriikan Hiltoneista löytyy tosi eri tasoisia, osa ei edes keskimääräistä Sokos-hotelli tasoa.
Ainakin Jenkeissä jengi vetää sordet jalkaan kun työpäivä päättyy ja jos sandaaleissa ei pääse syömään, niin sitten ei syödä.
ssa polvihousissa, sandaaleissa ja t-paidassa.
Ne Hiltonit on valitettavasti aivan sokoshotelleja. Maine periytyy historiasta ja parista 5 tähden hotellista metropoleissa.