Ei puhelinnumeroa soittelee
Joku/jotkut soitelleet numerosta joka ei näy. Hermostuttaa. En voi edes stalkata kuka sieltä on yrittänyt soitella, saati sitten soittaa takaisin. Kenellä on asiaa ja mitä?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri?
Miksi? En odota mitään tuloksia, pariin vuoteen edes käynytkään terveydenhuollossa. Eikö siellä ole resurssipulaakin niin tuskin lääkäri niitä näitä jutellakseen soittaisi tähän aikaan?
Olisiko jollekin omaiselle sattunut jotain?
Ei ole. Laitoin lähiomaisten ryhmään viestiä, että kukahan saamari nyt pommittaa ja sitä sitten päiviteltiin. Niin, että eiköhän kohta koko suku kissan kaimoineen ole käyty läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli asiaa.
Että vastaa siihen puhelimeen 🤦Ensimmäisen soiton huomasin, mutta ajattelin, että peruslehtimyyjä/intialainen it-asiantuntija se siellä soittelee. Seuraavat kerrat olin suihkussa tms. Miksi ei voi soittaa niin, että numero näkyy? Tai laittaa tekstiviestiä?
Lehtimyyjät eivät enää pitkään aikaan ole soitelleet sellaisesta numerosta, joka ei näy puhelun vastaanottajalle.
Ok. Kiitos tiedosta.
Helssingisä kyllä terveyskeskus soittavat ,nin ettet näe numeroa! Mutta antavat kyllä tiedon ja päivämäärän kuin noin kellon ajan koska soittavat.Itselläni on numeroni saanti estetty ja harvalla se .Joten en vastaa kun näytöllä tuntematon tai numero näkyy mutta ei tallennettu nimellä..
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut mieleen vastata puhelimeen?
No tuli, mutta vastaamattomuudestani saamme kiittää päivittäistä puhelinahdistelua telemarkkinoinnin toimesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta maailmassa pelkäät?
Montaakin asiaa, mutta en minä tätä soittelijaa pelkää. Kunhan vtuttaa. Soittelijaa ilmeisesti pelottaa näyttää numeronsa?
Jos minä lääkärinä soittelisin näkyvästä numerosta (näinkin joskus erehdyksessä on tullut tehtyä, soitettua väärästä puhelimesta), niin seurauksena mummot ja r omanit soittelevat takaisin omaa asiaansa ihan milloin heille vain sopii.
Ok. Edelleenkään en ole asioinut lääkärissä ja mitä asiaa on tähän aikaan, varsinkaan kun ei koske omaisten henkeä? Ja tuskin teidänkään puljulta olisi mahdottomuus laittaa näkyviin ns. keskuksen numero jonka perusteella voisi helposti esim. netistä selvittää mistä on soitettu. Vaiko liikaa vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut pikkupuljutkin soittaa markkinointipuheluita tuntemattomasta numerosta.
Aika pskaa markkinointia.
Vierailija kirjoitti:
No helevetti vastaat siihen. Jos on joku sekopää niin haistattelet ja luuria korvaan.
No kun ei soita enää. Muuten tekisin niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla viranomainen. Luulisi kyllä, että osaisivat laittaa viestiä perään että yritetty tavoitella.
Sitä ensin säikähdin, mutta viestittelin läpi jo kaikki omaiset joista viranomaiset voisivat minuun olla yhteydessä. Kaikki ovat kunnossa. Mitä muuta ne viranomaiset minusta haluaisivat näin illalla?
Poliisin numero näkyy kyllä
Jos tutkija soittaa niin näkyy. Jos kenttäpoliisi soittaa, niin ei.
Mitä kenttäpoliisilla voisi olla asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla viranomainen. Luulisi kyllä, että osaisivat laittaa viestiä perään että yritetty tavoitella.
Sitä ensin säikähdin, mutta viestittelin läpi jo kaikki omaiset joista viranomaiset voisivat minuun olla yhteydessä. Kaikki ovat kunnossa. Mitä muuta ne viranomaiset minusta haluaisivat näin illalla?
Ei näy ellei laitokselta soiteta. Joudun työni vuoksi soittamaan poliisille melko usein ja jos liikkuva poliisi soittaa takaisin niin numero on tuntematon.
Mikä siihen luuriin vastaaminen on niin vaikeata ja ahdistavaa? Lääkärit eivät lähettele tekstiviestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montaakin asiaa, mutta en minä tätä soittelijaa pelkää. Kunhan vtuttaa. Soittelijaa ilmeisesti pelottaa näyttää numeronsa?
Mitä sä sillä numerolla teet? Jätät silti vastaamatta ja etsit ensin kuka yrittää tavoittaa? Voi silti olla salainen numero.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut mieleen vastata puhelimeen?
Toiset käy töissä eikä voi vastata puhelimeen juuri sillä sekunnilla kun joku soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä lääkärinä soittelisin näkyvästä numerosta (näinkin joskus erehdyksessä on tullut tehtyä, soitettua väärästä puhelimesta), niin seurauksena mummot ja r omanit soittelevat takaisin omaa asiaansa ihan milloin heille vain sopii.
Ok. Edelleenkään en ole asioinut lääkärissä ja mitä asiaa on tähän aikaan, varsinkaan kun ei koske omaisten henkeä? Ja tuskin teidänkään puljulta olisi mahdottomuus laittaa näkyviin ns. keskuksen numero jonka perusteella voisi helposti esim. netistä selvittää mistä on soitettu. Vaiko liikaa vaivaa?
Vastaa siihen puhelimeen! Onko muka liikaa vaivaa? Mitä kamalaa sä luulet että linjoja pitkin tapahtuu?
Kun minulle soittaa joku, ja numero ei näy, on 99% tapauksissa soittaja anoppi, eli puolisoni äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy ellei laitokselta soiteta. Joudun työni vuoksi soittamaan poliisille melko usein ja jos liikkuva poliisi soittaa takaisin niin numero on tuntematon.
Mikä siihen luuriin vastaaminen on niin vaikeata ja ahdistavaa? Lääkärit eivät lähettele tekstiviestejä.
Eihän tässä vastaaminen ole ollut vaikeata tai ahdistavaa. Ainoastaan vtuttavaa on ollut vastata päivittäin vaikka kenelle intialaiselle microsoft insinöörille tai hammasharjakaupustelijalle. Luulisi tänä päivänä jo ihmisten tajuavan, että ei niihin tuntemattomiin/piilotettuihin numeroihin kukaan jaksa enää vastata.
Ja et varmaan lukenut muita viestejä, mutta edelleenkään ei ole omaisilla hätää ja en itse kuulu jauhojengiin tai vastaaviin. En keksi yhtäkään syytä miksi poliisi olisi kiinnostunut tavoittelemaan minua. Tulkoon ovelle sitten, jos on asiaa eikä voi tekstata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siihen luuriin vastaaminen on niin vaikeata ja ahdistavaa? Lääkärit eivät lähettele tekstiviestejä.Eihän tässä vastaaminen ole ollut vaikeata tai ahdistavaa. Ainoastaan vtuttavaa on ollut vastata päivittäin vaikka kenelle intialaiselle microsoft insinöörille tai hammasharjakaupustelijalle. Luulisi tänä päivänä jo ihmisten tajuavan, että ei niihin tuntemattomiin/piilotettuihin numeroihin kukaan jaksa enää vastata.
Ja et varmaan lukenut muita viestejä, mutta edelleenkään ei ole omaisilla hätää ja en itse kuulu jauhojengiin tai vastaaviin. En keksi yhtäkään syytä miksi poliisi olisi kiinnostunut tavoittelemaan minua. Tulkoon ovelle sitten, jos on asiaa eikä voi tekstata.
No jossain on vika kun et siihen puhelimeen vastaa. Suoramarkkinointi ei tule enää tuntemattomista numeroista ja vaikka tulisikon niin kai sä osaat lyödä luuria korvaan? Numeron voi myös vaihtaa, muuttaa saliseksi tai tehdä markkinointikiellon. Yleensä tuntemattomista tulevat puhelut ovat viranomaisilta tai terveyspalveluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa siihen puhelimeen! Onko muka liikaa vaivaa? Mitä kamalaa sä luulet että linjoja pitkin tapahtuu?
No ei mitään muuta kuin, että pitkän työpäivän jälkeen haluan rentoutua enkä keskustella (lue haistattaa pskat) intialaisten yms. kanssa. Erehdy vastaamaan ja soittavat sata kertaa uudestaan madam, madam, madam. Samaa pskaa jauhavat suomalaiset sukkamyyjätkin. Soittojen määrä on vähentynyt puoleen, kun lakkasin vastaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siihen luuriin vastaaminen on niin vaikeata ja ahdistavaa? Lääkärit eivät lähettele tekstiviestejä.Eihän tässä vastaaminen ole ollut vaikeata tai ahdistavaa. Ainoastaan vtuttavaa on ollut vastata päivittäin vaikka kenelle intialaiselle microsoft insinöörille tai hammasharjakaupustelijalle. Luulisi tänä päivänä jo ihmisten tajuavan, että ei niihin tuntemattomiin/piilotettuihin numeroihin kukaan jaksa enää vastata.
No jossain on vika kun et siihen puhelimeen vastaa. Suoramarkkinointi ei tule enää tuntemattomista numeroista ja vaikka tulisikon niin kai sä osaat lyödä luuria korvaan? Numeron voi myös vaihtaa, muuttaa saliseksi tai tehdä markkinointikiellon. Yleensä tuntemattomista tulevat puhelut ovat viranomaisilta tai terveyspalveluista.
No joo. Olihan se vika, kun ensimmäinen soitto ei kiinnostellut. Seuraavilla olin suihkussa, kuivaamassa hiuksia, ripustamassa pyykkiä, sellaista tavallista elämää. Ei tässä muuta ongelmaa ole kuin se mikä hitto näitä ihmisiä vaivaa, kun pitää pommittaa, mutta sitten ei voi edes lyhyttä viestiä laittaa. Luulisi tänä päivänä jokaisen ymmärtävän, että tuntemattomiin numeroihin ei moni enää vastaa, kun niitä tulee kaikille, kaiken maailman huijareilta, ihan koko ajan. Ja edelleenkin kunhan nyt vain mietin, että mitä viranomaiset/terveydenhuolto haluaisi minulle tähän aikaan ilmoittaa, kun minulla ei ole mikään asiointi kesken.
Miksi ap vaivaat päätäsi tuolla asialla?
Jos sinua niin kovin kiinnostaa tietää kuka sinulle soittelee, niin vastaa silloin kuin sulle soitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap vaivaat päätäsi tuolla asialla?
Jos sinua niin kovin kiinnostaa tietää kuka sinulle soittelee, niin vastaa silloin kuin sulle soitetaan.
Toden totta, en enää edes tiedä. Viaton aloitus sai taas ihmeellisen vastaanoton ja mittasuhteet. Vaikka onhan se ihan perinteistä täällä nykyään.
No ei siinä. Opin taas uutta. Se on ihan ok ja oikeastaan jopa toivottavaa soitella kaikille näkymättömästä numerosta. Siitähän kaikki tykkää ja riemastuu. Mikäs sen hauskempaa kuin arvailla kuka sieltä tänään soittaa. Ja jos puhelin ei ole kasvanut kiinni ranteeseen, on hauska leikkiä nopeuspeliä.
Jos tutkija soittaa niin näkyy. Jos kenttäpoliisi soittaa, niin ei.