Onko vielä jotain alaa, missä työtahti on rauhallinen, työssä on vähän muutoksia ja palkka olisi yli keskipalkan?
Millaisia ammatteja olisi, mitkä täyttäisi edellämainitut kriteerit?
Kommentit (73)
Miks tää maa on tällasta ylisuorittamissekoilua? Ei ihme että ihmisillä levii pää käsiin ja kroppa remppaa jo 30 vee
sote alueet jatkavat kulttuuria kirjoitti:
kunnan johtaja ei mitään vastuita 1v palkka erottamis päivästä lukien. tilailla kavereiden firmoista rappusia, hiihto putkia ja teettää kuntaan jätevesi säiliö pakko jotka kaverin firma luonnollisesti toimittaa. SIPILÄN GREEN ROCK OLI PAKOLLINEN.
Sinne kunnan johtajaksi pääsee vain jos tuntee oikeat ihmiset
Mä oon miettinyt voileivän voitelijan ja sipulinkuorijan paikkoja. Harmi että ne on liian kaukana ja täysaikaisia.
Vierailija kirjoitti:
Seurakunnalla voisi löytyä sopivaa työtä. Mutta palkkataso matala.
Seurakunnat ovat henkisen alistamisen ja työpaikkakiusaamisen kärkisijoilla yleisessä vertailussa.
Ainoat, ketkä seurakunnissa voivat hyvin ja yltäkylläisesti ovat papit.
Niitä poikia ja tyttöjä eivät murheet kosketa.
Saisko tähän nyt niitä työpaikkaehdotuksia pliis?
Ei sit vissiin ole olemassa mitään normaalirauhallista duunia.
Yrittäjä. Voit tehdä leppoisasti ja päättää itse palkkasi. Sinun täytyy vain keksiä joku uusi juttu jota ei muut myy. Tavara tai palvelu.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjä. Voit tehdä leppoisasti ja päättää itse palkkasi. Sinun täytyy vain keksiä joku uusi juttu jota ei muut myy. Tavara tai palvelu.
Joo enpä ole keksinyt mitään mitä voisin myydä josta saisin tarvittavat rahat yellin maksuun ja vielä itselle jäisi jotain. Tätä kyllä mietin jossain vaiheessa mutta työttömänä en edes kokeile koska tuet menee.
Vierailija kirjoitti:
Geologi, kunhan vain kouluttaudut ja löydät mieleisen työnantajan. Saatat päästä joskus myös matkustamaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papin työssä ehdottomasti paras hyötysuhde.
Vähäisellä tai olemattomalla työn määrällä ja vastuulla huippuansioihin ja yhteiskunnan ylieliitin jäseneksi, missä eivät normaalit kuolevaisten murheet kosketa eivätkä liikuta.
Toisaalta pitää pitää ihmisten kanssa jutustelusta ja olla valmis esiintymään ja puhumaan ihmisjoukoille.
Vatsan täytyy kestää myös valtavasti kahvia ja pullaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geologi, kunhan vain kouluttaudut ja löydät mieleisen työnantajan. Saatat päästä joskus myös matkustamaankin.
No niin! Nyt alko kuulostaa paremmalta!
kunnan johtaja ei mitään vastuita 1v palkka erottamis päivästä lukien. tilailla kavereiden firmoista rappusia, hiihto putkia ja teettää kuntaan jätevesi säiliö pakko jotka kaverin firma luonnollisesti toimittaa. SIPILÄN GREEN ROCK OLI PAKOLLINEN.