Olen puhelinmyyjä ja tienaan 6h työpäivillä 3000-3500€/kk. Kysy minulta mitä vaan.
Eli olen puhelinmyyjä, jolla on suhteelisen hyvä ansio. Vastailen alaa askarruttaviin kysymyksiin mielellään.
Kommentit (68)
Millaiset ihmiset ostavat uuden liittymän puhelimessa vuonna 2022?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä myyt? Itse olen parin vuoden aikana blokannut satoja puhelinmyyjä numeroita. Viime vuonna laskin n. 4 kk ajalta blokkasin yli 40 numeroa. Senkus jatkavat soittelua.
Et ole puhelinmyyntikiellosta kuullut?
En ole tuon kirjoittaja muttei kiellosta ole apua, puhelin pirisee silti. Ihmettelen miten myyjä voi olla niin hölmö, että käyttää myyntiaikaa soittelemalla henkilöille jotka nimenomaan eivät sitä halua.
Mulla ei ole numero edes julkinen, mutta välillä automaatit soittelee mulle silti. Paras on ollut samasta paikasta minuutin välein.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset ihmiset ostavat uuden liittymän puhelimessa vuonna 2022?
Sellaset ihmiset, jotka tietää, että sieltä saakaikista edullisimman tarjouksen. Plus myydään sitä muutakin , kun liittymiä. Paljon vaikka puhelimia ym. laitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä myyt? Itse olen parin vuoden aikana blokannut satoja puhelinmyyjä numeroita. Viime vuonna laskin n. 4 kk ajalta blokkasin yli 40 numeroa. Senkus jatkavat soittelua.
Viimeksi tarkistin, ne on päällä. Ties mistä repivät numeroni. Kerran vain olen kysynyt, mistä sait numeroni. - Nokun olen kuulemma joskus tilannut jotain lehteä (mitä en ole ikinä tilannut, eikä kiinnosta), niin sille sanoin, et voi poistaa numeroni. Täytyypi taas ens kerralla kysästä mistä sai numeroni.
Sit taas oon niin tottunu. Tykkään vastata ja sanoa ei. Eihän mulle muut soita kun äiti ja puoliso. 😂
Olen alkuperäinen julkaisija. Kommenttikenttään on vastattu useaan kertaa julkaisijana joten jätän tämäb viimeiseksi kommentikseni. Muutamia asioita tähän jotka voisivat selventää asioita. Hoidan itse pienyrityksiä, perheyrityksiä yms joten en itse soittele vanhuksille ja heille myy kaikkea turhaa. Olen kuutenkin samassa rakennuksesa yksityisille soittavien kanssa joten pöivityäun kuulen tarinoita näistä myynneistä.
Puhelinmyyntikeiktoa itsekkin suosittelen, mutta en tiedä kuinka toimia kun tämä ei toimi sillä en itse ole tälläisten tilanteitten kanssa ollut tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen alkuperäinen julkaisija. Kommenttikenttään on vastattu useaan kertaa julkaisijana joten jätän tämäb viimeiseksi kommentikseni. Muutamia asioita tähän jotka voisivat selventää asioita. Hoidan itse pienyrityksiä, perheyrityksiä yms joten en itse soittele vanhuksille ja heille myy kaikkea turhaa. Olen kuutenkin samassa rakennuksesa yksityisille soittavien kanssa joten pöivityäun kuulen tarinoita näistä myynneistä.
Puhelinmyyntikeiktoa itsekkin suosittelen, mutta en tiedä kuinka toimia kun tämä ei toimi sillä en itse ole tälläisten tilanteitten kanssa ollut tekemisissä.
Lisäyksenä vielä, että jos haluatte nopeasti eroon puhelinmyyjästä sanokaa ett olette alaikäinen. Heille myyminen on sen verran laitonta että likaisinkin myyjä osaa lopettaa puhelun siihen paikkaan.
Et nyt väitä että muutkin puhelinmyyjät tienaa saman? Suurin osa ei saa mitään palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei puhelinmainonnan kielto riitä alkuunkaan. Pitää lisäksi olla salainen numero. Sitten eivät soittele.
Hyi mitä kommentteja täällä 🥵 Hienoa ap että saat työstä kunnollisen palkan ja elätät itsesi.
Tuo on hyvä palkka ja puhelinmyynti on mukavaa hommaa, olen itsekin sitä nuorena tehnyt ja tienasin mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitä kommentteja täällä 🥵 Hienoa ap että saat työstä kunnollisen palkan ja elätät itsesi.
Tuo on hyvä palkka ja puhelinmyynti on mukavaa hommaa, olen itsekin sitä nuorena tehnyt ja tienasin mukavasti.
Suurin osa niistä vain tuhlaa aikaansa ilmaistyöhön.
Saahan sitä liksaa kun huijaa dementikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei puhelinmainonnan kielto riitä alkuunkaan. Pitää lisäksi olla salainen numero. Sitten eivät soittele.
Kummallista, olen uusinut kiellon yhteensä joku 8 kertaa eikä ole soitellut kuin se sähköhammasharjahuijari kerran. :D
Minulla tämä on toiminut täysin.
3 vuotta kerrallaan eikä yhtään soittoa ole
puhelinmyyjiltä tullut.
En missään tilanteessa ostaisi puhelinmyyjältä mitään. Haluan rauhassa tutustua sopimuksiin, vertailla hintoja ja varmistaua omasta tarpeestani ennen sopimuksen tekoa. Ei missään minuutin puhelussa tuollaista voi tehdä.
Jos haluan lehden, löydän kyllä väylän sen tilata. Ja jos puhelinliittymä on kallis, niin ei muuta kuin vaihto toiselle operaattorille. Silloin se oma operaattorikin herää ja lyö sellaisen winback-tarjouksen, mistä puhelinmyyjät voivat vaan unelmoida.
Puhelinmyynti pitäisi olla lähtökohtaisesti kiellettyä ja sen voisi erikseen halutessaan sallia. Tilanne on nyt ihan nurinkurinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikset myy vakuutuksia vakuutusasiamies yrittäjänä? Helposti pääsee 10000€/kk. Kannattaa ainakin tutustua ammattiin.
Jep, itsekin siirryin tähän dna liittymä myynnistä. Mukavaa nykyään.
En ihmettele ollenkaan palkkatasoasi. Olet varmaan niitä puhelinmyyjä, jotka soittavat, ja kun asiakas vastaa, et puhu mitään, vaan katkaiset puhelun. Todennäköisesti palkkaasi vaikuttaa soitettujen puheluiden määrä... Kunpa työnantajaan tietäisi, miten hoidat työsi.
Miltä tuntuu myydä sielunsa tuollaisella summalla?