Mitä ulkomailla olevaa palvelua/tuotetta haluaisit Suomeen
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Talonmies takaisin.
Mulla on talonmies Helsingissä :) Kannatan myös.
Perhelääkäri. Siis yksi lääkäri, joka hoitaa koko perheen terveysasiat vuosikymmenten ajan ja joka tulee kotikäynnille tarvittaessa. Monessa Euroopan maassa on tällainen systeemi.
Vierailija kirjoitti:
Perhelääkäri. Siis yksi lääkäri, joka hoitaa koko perheen terveysasiat vuosikymmenten ajan ja joka tulee kotikäynnille tarvittaessa. Monessa Euroopan maassa on tällainen systeemi.
Mä haluaisin myös tämän. En haluaisi aina arpoa kuka olisi sopiva, ystävällinen ja ammattitaitoinen lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin myös tämän. En haluaisi aina arpoa kuka olisi sopiva, ystävällinen ja ammattitaitoinen lääkäri.
Juuri näin. Ja vuosia, jopa vuosikymmeniä kestävä lämmin asiakassuhde luotettavan lääkärin kanssa olisi ihana.
Toivoisin löytäväni joku päivä Revlonin meikkejä kosmetiikkaosastoilta, en tiedä onko muualla, mutta omassa kaupungissa ei myydä missään.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ostaa lähikaupasta punkkupullon
Tämäkin 😊 mutta myös saksalaiset kippi-ikkunat. Ja lapsilisä, joka jatkuu jonnekin muistaakseni 24 vuoden ikään jos lapsi opiskelee.
Saksassa asuessamme kaipailin lapsilleni maksutonta kouluruokaa. Ja itselleni Fazerin suklaata.
Niin: ihannemaata ei ole, vaan aina sitä kaipaa jotain.
Differin - retinolia, sitä mitä amerikassa myydään apteekissa ja saa ilman reseptiä. On aika mietoa verrattuna johonkin tujumpaan reseptillä saatavaan a-vitamiinivoiteeseen verrattuna.
Ystävällisyyttä, sillä Suomessa se on tuntematonta.
Aidattu alue asunnoille ja siellä sitten respa portilla. Eipä pääse laitanpuolen kulkijat sisään ja paketteja ei tarvii olla kotona odottamassa kun respa ottaa ne vastaan.
Sisäalueella on puistot ja leikkipuistot jotka ovat hyvin hoidettuja.
Jenkkein amazon olisi hyvä. Sieltä voi tilata mitä tahansa ja hyvään hintaan.
Amerikkalaisia ivy league tason yliopistoja.
Rogaine Foam. Ennen Brexitiä tilasin Englannista.
Vierailija kirjoitti:
Viinit kauppoihin
Kaupoissahan on viinejä ollut jo vaikka kuinka pitkään. Sellaisia litran pahvipakkauksia, jotain Sangriaa ja Liisaa ja mitälie. Pullojakin siellä on aikamoiset rivit. Sokeitako te olette?
Ravintolaan henkilö, joka hakee ovelta asiakkaan vapaaseen pöytään ei tarvi itse kuikuilla.
Tukhololman vanhan kaupungin kellariravintolas oli jo momnta vuotta sitten Jäi hyvä mieli.
Jogurtteja joissa on marjaa muuallakin kuin nimessä. Ja kirsikkajogurttia. Lidlissä kyllä on, mutta ei suomalaisia.
Marihuana kahvilat olisivat kiva lisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Ja vuosia, jopa vuosikymmeniä kestävä lämmin asiakassuhde luotettavan lääkärin kanssa olisi ihana.
Suomessa perusterveydenhuollon hoitaa talo (terveyskeskus), ei ihminen (perhelääkäri). Ihmeellinen sosialismin jäänne.
Vierailija kirjoitti:
Rogaine Foam. Ennen Brexitiä tilasin Englannista.
Olen tilannut sitä amazon.de kautta. Ei kutita päänahkaa kuten se ruiske rogaine.
Cdon saa näköjään tilattua rogaine kopiota foligainia. 37e saa 3kk kestävän iso pullon.
Pitää tutkia onko se hyvä.
Whole Foods
Trader Joes
Amazon (Prime)
Vierailija kirjoitti:
Perhelääkäri levittää kaikki taudit perheestä toiseen. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Marihuana kahvilat olisivat kiva lisä.
Niille on kysyntää suomessakin.
Kohtuuhintainen autopesupalvelu, tai edes mahdollisuus saada automaattipesun jälkeen käsinvahaus ja sisätilojen siivous.
T. Laiskuri