Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiroilin puhelinmyyjälle

Vierailija
19.09.2022 |

Soitti tänään parin tunnin sisällä viisi kertaa. En vastannut. Laitoin soitetut numerot heti estoon. Hänpä oli näppärä ja numero muuttui aina yhdellä numerolla. Kuudenteen soittoon vastasin lyhyellä virkkeellä, joka sisälsi muutaman kirosanan. Eikö voisi uskoa vähemmällä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Vierailija
2/26 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nuorempana puhelinmyyjänä työskennelleenä voin sanoa, että usein me puhelinmyyjät ei valita itse kenelle me soitetaan, vaan tietokone soittaa läpi tiettyä listaa puhelinnumeroista. Jos asiakas ei vastaa niin pomo käskyttää laittamaan koneeseen muistutuksen että numeroon pitää soittaa uudestaan koska ei voida tietää onko asiakas kiinnostunut. Sama juttu jos vastaat ja lyöt luurin korvaan niin pitää soittaa uudelleen. Eli ensi kerralla vastaa ja käske heidän laittaa numerosi mustalle listalle. Ja yleinen harhaluulo on myös se, että soittaja olisi aina samasta firmasta tai samalla asialla. Voin sanoa, että varmaan sadalla muulla firmalla on sun puhelinnumerosi jollain heidän listallaan jota se kone soittaa automaattisesti läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuossa jotain ihmeellistäkin. Minä vastaan heille aina kiroillen, eivät tajua tai lopeta muuten. Viimeksi oli tämä tyyli: "Blab blab blaa, firmasta Blaa, päivää. Meillä olisi teille uskollinen asiakas kiva syystarjous, olisko heti aikaa (ei ollut), jatkois siitä huolimatta. Saisitte uskollisena tilaajana määräaikaistilauksen tosi edullisesti (siis lehti kyseessä), vastasin en tilaa. Seuraavaksi tarjosivat toista lehteä, vaikka ilmoitin, etten TILAA PERKELE MITÄÄN LEHTEÄ, ONKO VAIKEETA SOVELTAA SANOMA KÄYTÄNTÖÖN. Sitten vasta lopetti. MINKÄLAINEN KUULLUNYMMÄRTÄMINEN TUOSSA DUUNISSA VAADITAAN?

Vierailija
4/26 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti puhelin mikä soittaa niin kauan ku vastaat...

Vierailija
5/26 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä että on turhauttavaa, mutta meillä puhelinmyyjillä on yleensä tietty paperi mikä pitää lukea täysin sanasta sanaan ja loppuun asti, vaikka asiakas vastustelisi. Muuten tulee potkut hyvin nopeasti. Itse kyllästyin tähän asiakkaiden kiusaamiseen ja kusettamiseen ja lähdin menemään puhelinmyyntihommista.

- se sama entinen puhelinmyyjä

Vierailija
6/26 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän istuu riveissä ja puhelinnumerot on samaa sarjaa. Yritys saanut vaikka 30 peräkkäistä numeroa. Yhden kahden numeron ero. Ei soittaja vaihda numeroaan vaan tietokone arpoo taas numerosi vaikka viereiselle soittajalle.

Olen ollut soittamassa. Näyttöön tulee numero johon on klikattava seuraavaksi. Tietokone laskee myös puhelun määrän, kestot josta pomot näkevät ettei ole jahvilla istuttu

Vierailija
7/26 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen puhelinmyyjä kirjoitti:

Ymmärrän kyllä että on turhauttavaa, mutta meillä puhelinmyyjillä on yleensä tietty paperi mikä pitää lukea täysin sanasta sanaan ja loppuun asti, vaikka asiakas vastustelisi. Muuten tulee potkut hyvin nopeasti. Itse kyllästyin tähän asiakkaiden kiusaamiseen ja kusettamiseen ja lähdin menemään puhelinmyyntihommista.

Kuulostaa ikävältä hommalta, ei tuollainen voi kiinnostaa oikeen ketään. Kuunnella päivästä toiseen jotain kiroomisia tai muuten vaan ikäviä kommentteja. Tosin, ei puhelinmyyjää varmaan ole papukaijaksi koulutettu, eikö työssä ole mitään omaa päätäntävaltaa tai harkintaa?

Vierailija
8/26 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän istuu riveissä ja puhelinnumerot on samaa sarjaa. Yritys saanut vaikka 30 peräkkäistä numeroa. Yhden kahden numeron ero. Ei soittaja vaihda numeroaan vaan tietokone arpoo taas numerosi vaikka viereiselle soittajalle.

Olen ollut soittamassa. Näyttöön tulee numero johon on klikattava seuraavaksi. Tietokone laskee myös puhelun määrän, kestot josta pomot näkevät ettei ole jahvilla istuttu

Joo, juuri näin. Sama kun tauolle lähdet niin painat nappulaa josta lähtee sekuntikello laskemaan kauanko olet siellä tauolla ollut... Ei me teitä tahallaan kiusata mutta pakko jotenkin saada leipä pöytään.

Vierailija
9/26 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robotti puhelin mikä soittaa niin kauan ku vastaat...

Varmaan soittaa ja kohta puhuukin siellä. No, silloin voi hyvällä omallatunnolla puhua sille myyjälle rumia...

Vierailija
10/26 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vahingossa vastaan huijareille ja häiriköille niin alan kiljumaan kuin riivattu puhelimeen kunnes lopettavat puhelun itse. Eivät soita uudestaan.

Vierailija
11/26 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ikävältä hommalta, ei tuollainen voi kiinnostaa oikeen ketään. Kuunnella päivästä toiseen jotain kiroomisia tai muuten vaan ikäviä kommentteja. Tosin, ei puhelinmyyjää varmaan ole papukaijaksi koulutettu, eikö työssä ole mitään omaa päätäntävaltaa tai harkintaa?

Vaikka sinä et tykkää puhelinmyyjistä, osa tykkää, eikä tilaa esim. lehtiä mistään muualta kuin sieltä.

Jos on hyvä myymään, saa puhelinmyynnissä (suhteessa) isot tienestit.

Sellaisen, jolle työ on pelkkää pakkopullaa, ei kannata tulla edes kokeilemaan.

Vierailija
12/26 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä niiltä "asiakkailta" saa kaikenlaista kuulla päivän aikana. Itse puhelinmyyjäaikoinani soitin päivän aikana 300-400 puhelua, useimmat alle minuutin mittaisia kun asiakkaat vastaavat kiroillen ja huutavat tappouhkauksia, jolloin olen itse pahoitellut ja lyönyt luurin korvaan, mutta pomot laittavat numeron takaisin listalle soitettavaksi. Omassa työssäni tehtävänäni oli siis lähinnä myydä sairasvakuutuksia Amerikkaan ja kartoittaa mitä kaikkea heillä on ja onko mahdollista tarjota jotain halvempaa jne. Tämä työ siis vain siksi että asun ulkomailla eikä muuta työtä löytynyt, mutta pakko oli kuitenkin saada ruokaa pöytään :/. Burnouttihan siinä sitten tuli ja pitkä sairausloma.

Vierailija
13/26 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko nyt hyvä mieli??

onko??

Vierailija
14/26 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUHELIN MYYJÄ EI OLE IHMISEKSI LUOKITELTAVA LAJI OVAT LIMAISEN NILVIÄISEN PIKKU LOIS APUREITA. JOS OLISIVAT EDES OSAKSI IHMISIÄ EIVÄT TUALLE ALALLE HAKEUTUISI. FAK YOU TOISTAN NIIN PITKÄÄN KUN TAJUAVAT LOPETTAA. JA TODELLA HEIDÄN KAUPUSTELEMIA TUOTTEITA EN OSTA MISTÄÄN.

Vierailija
15/26 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEHDET GREEN POVER SÄHKÖ YM YM kirjoitti:

PUHELIN MYYJÄ EI OLE IHMISEKSI LUOKITELTAVA LAJI OVAT LIMAISEN NILVIÄISEN PIKKU LOIS APUREITA. JOS OLISIVAT EDES OSAKSI IHMISIÄ EIVÄT TUALLE ALALLE HAKEUTUISI. FAK YOU TOISTAN NIIN PITKÄÄN KUN TAJUAVAT LOPETTAA. JA TODELLA HEIDÄN KAUPUSTELEMIA TUOTTEITA EN OSTA MISTÄÄN.

Oletko kuullut työkkärin 4 työpaikan/kk työnhakupakosta?

Vierailija
16/26 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä jos tulee potkut s***** puhelinter****tit. Samaa toivon myös oviter***isteille.

Vierailija
17/26 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sinä et tykkää puhelinmyyjistä, osa tykkää, eikä tilaa esim. lehtiä mistään muualta kuin sieltä.

Jos on hyvä myymään, saa puhelinmyynnissä (suhteessa) isot tienestit.

Sellaisen, jolle työ on pelkkää pakkopullaa, ei kannata tulla edes kokeilemaan.

Älä puhelinmyyjä valehtele.

Vierailija
18/26 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni tilaa tai ostaa jotain? Itse en tunne ketään, joka yhtään tykkäisi puhelinmyyjistä.

Vierailija
19/26 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä jos tulee potkut s***** puhelinter****tit. Samaa toivon myös oviter***isteille.

Toivottavasti et ikinä itse jouduun niin huonoon tilanteeseen että pakko ottaa vastaan työ kuin työ :)

Vierailija
20/26 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni tilaa tai ostaa jotain? Itse en tunne ketään, joka yhtään tykkäisi puhelinmyyjistä.

En ole kuullut että kukaan ostaisi lehtiä tai vitamiineja tms puhelinmyyjiltä, mutta Amerikassa ihmiset ostavat terveysvakuutuksia puhelimen kautta, varsinkin jos tarjolla on merkittävästi halvempi vaihtoehto kuin omansa.

t. entinen puhelinmyyjä