Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksinukke panokaverina

Vierailija
19.09.2022 |

Ero tuli ja päätin etten ota enää minkäännäköistä tai kokoista akkaa viereeni nalkuttamaan. Niinpä päätinkin ostaa seksinuken tyydyttämään miehiset tarpeeni.

Nyt kysyisinkin käyttäjien kokemuksia minkälaisen nuken olette kokeneet hyväksi perstuntumaltaan jne.

Kiitos vinkeistä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk!

Vierailija
2/34 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ken -nukke luonnollisen tuntuisella peräröörillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin tässä vähä aika ensimmäisen seksinukkeni, joten minun mielipiteellä tuskin on väliä. Anyway, nukke on 100 cm pitkä ja painaa noin 13 kg. Päädyin pieneen nukkeen, jotta sen käsittely ja säilöntä olisi helppoa. Koska nukke on pieni, niin se täytyy pukea lasten vaatteisiin ja lasten alusasuihin. Ja lasten uimapukuihin. Se tässä on lievästi oksettavaa. Mutta muuten olen tykännyt. M27

Vierailija
4/34 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jokaisella miehellä on oikeus vaihtaa nainen panonukkeen, jos hän niin haluaa.

Vierailija
5/34 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta mutta jos vielä joskus sinkuksi jään niin vakavassa harkinnassa on seksinuken hankkiminen. Kyllähän se pidemmän päälle parisuhdetta halvemmaksi tulee vaikka ostaisi kustomoidun 5000 euron Real Doll tai Silicon Wives nuken. Toki parisuhteessa on paljon muutakin kuin pelkkää paineen purkua :D

Vierailija
6/34 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hotlips.fi/seksilelut/rosaire--ultimate-reality-seksinukke/… sama rahahan menee kun menee rouvan kanssa kerran ikeaan. eikä riitäkään.

Vierailija
7/34 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Real Doll tietenkin! Semmoinen joka tunnistaa kun sitä lykkii ja ähkii mukana :DDD 

Itse naimisissa toistamiseen mutta olen myös päättänyt saman - seuraavaa suhdetta koskaan enää ei tule jos tämä kosahtaa. Satunnaisesti voi sitten maksaa oikeasta toosasta jos siltä tuntuu, mutta kyllä ne röörit on jo niin nähty että nukke kelpaisi paineiden päästelyyn.

Vierailija
8/34 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten olemus on ottanut keskimäärin niin merkittävän suunnan pois naisellisuudesta, että seksinuketkin alkavat kiinnostamaan enemmän. Siis hyvin tehty seksinukke, mutta ne maksavat tonnista ylöspäin vähintään, mutta käytännössä kaksi tai kolme tonnia pitää vähintään maksaa.

Vierailija
9/34 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saisin todella upean muodokkaan realdollin, mutta pitäisin sitä kuitenkin pelottavana. Mitään kokemuksia ei ole, lukenut olen, että varmaan toimivat. Liikaa kauhuelokuvia katsovana en haluaisi herätä vuoteesta, että nukke on itse siirtynyt vuoteen viereen ja tuijottaa minua elottomilla silmillään.  Silti saisin varmasti nuken, joka on kauniimpi kuin kukaan feministi.

Vierailija
10/34 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina valmis,ei nalkuta eikä ole päänsärkyjä. Hyväksyy dokauksen ja kaikki perversiot. Kertakaikkiaan mainio valinta tuo nukke.

Vierailija
11/34 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tuollainen ihan huippu, mutta mihin sen piilottaa kun vieraita tulee? En mä esim. äitini halua todellakaan näkevän jotain elotonta panonukkea sohvan nurkalla paikat paljaana :D.

Vierailija
12/34 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan tuollainen ihan huippu, mutta mihin sen piilottaa kun vieraita tulee? En mä esim. äitini halua todellakaan näkevän jotain elotonta panonukkea sohvan nurkalla paikat paljaana :D.

Osta tollanen pienempi. Saa helpommin jemmaan: https://www.hotlips.fi/seksilelut/sabina-whatts-super-pussy--ass/p/HL-0…

Vierailija
13/34 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuket on parhautta! Ei valita eikä nalkuta. Ovat nykyään muuten pirun aitoja!

Vierailija
14/34 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla ihan eri tarjonta. Ei uskalla tilata kun aika kallis ja saattaa jäädä tulliin.

https://freeimage.host/i/ZJDoGe

Vierailija
15/34 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/34 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää tulliin. Tärkeintä on, että tilaa luotettavalta toimittajalta.

Itse olen tilannut ja hyvin on perille tullut

Vierailija
17/34 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset suhteessa edetessään päätyvät niihin pieruverkkareihin, eivätkä enää pukeudu tai meikkaa?

Itse olen treenattu 35, hyvä työ ja siis rahaa tulee. Joka päivä lähden töihin hyvältä tuoksuen puvussa ja samoin tulen takaisin. Nainen on pieruverkkareissa sohvalla tv:n ääressä. On hän ihana ihminen, mutta miksi feikata edes alussa pukeutumista ja seksuaalista halua hepeneineen kaikkineen, jos vale on se totuus.

Vierailija
18/34 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein jäi sanomatta. Siis nukke joskus tuntuisi hyvältä valinnalta. Rakkautta on, seksiä ei. Kunnon Real Doll saattaisi tosin tappaa suhteen.

Vierailija
19/34 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiihottaisi enemmän kuin useimmat suomalaiset naiset.

https://imgur.com/a/bCXSlEk

Vierailija
20/34 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmaksi nukke tulee kuin oikea. Säästöä ensi hetkistä lähtien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi