Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksinukke panokaverina

Vierailija
19.09.2022 |

Ero tuli ja päätin etten ota enää minkäännäköistä tai kokoista akkaa viereeni nalkuttamaan. Niinpä päätinkin ostaa seksinuken tyydyttämään miehiset tarpeeni.

Nyt kysyisinkin käyttäjien kokemuksia minkälaisen nuken olette kokeneet hyväksi perstuntumaltaan jne.

Kiitos vinkeistä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio vois kustantaa kaikille prvoille nuket rytkytettäväksi, saisi oikeat naiset olla rauhassa.

Vierailija
22/34 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vertailutesti

https://pyllykirja.blogspot.com/

Google-tili ei riittänyt, miten tuonne saisi kutsun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/34 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset suhteessa edetessään päätyvät niihin pieruverkkareihin, eivätkä enää pukeudu tai meikkaa?

Itse olen treenattu 35, hyvä työ ja siis rahaa tulee. Joka päivä lähden töihin hyvältä tuoksuen puvussa ja samoin tulen takaisin. Nainen on pieruverkkareissa sohvalla tv:n ääressä. On hän ihana ihminen, mutta miksi feikata edes alussa pukeutumista ja seksuaalista halua hepeneineen kaikkineen, jos vale on se totuus.

Mitä vikaa verkkareissa? Itse miehenä käytän niitä kun eivät ahdista kuten farkut jne. eikä ole edes vyötärölihavuutta lähelläkään mutta verkkarit joustaa eivätkä paina vatsaa inhottavasti.

Vierailija
25/34 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hyviä ne seksinukkien aukot, suu, pillu ja pylly, ovat. Ovatko ne kaikki saman tuntuisia, vai onko niissä jotain samankaltaista tuntumaa mitä oikeasti on. Onko suu riittävän syvä, ja pääseekö tunkeutumaan nuken nieluun/kurkkuun asti (olettaen, että oma pituus riittää)?

Vierailija
26/34 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noissa nukeissa eroja tuntuman osalta. Lisäksi nukke kannattaa katsoa oman  mieltymyksen mukaan.

Vierailija
27/34 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukke on paras valinta. Toiseksi paras on lahna. Vasta sitten enemmän tai vähemmän seksivillit naiset. Ne kyllä kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
28/34 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saisin todella upean muodokkaan realdollin, mutta pitäisin sitä kuitenkin pelottavana. Mitään kokemuksia ei ole, lukenut olen, että varmaan toimivat. Liikaa kauhuelokuvia katsovana en haluaisi herätä vuoteesta, että nukke on itse siirtynyt vuoteen viereen ja tuijottaa minua elottomilla silmillään.  Silti saisin varmasti nuken, joka on kauniimpi kuin kukaan feministi.

Itsekään en realdollia edes harkitsisi koska nuket pelottaa, aidon näköinen mutta eloton nukke aiheuttaisi varmasti minulle painajaisia enkä varmasti saisi edes unta jos se siinä vieressä olisi. Mieluummin tyydyn vartalotyynyyn jonka tyynyliinassa on animetytön kuva.

Vierailija
29/34 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka hyviä ne seksinukkien aukot, suu, pillu ja pylly, ovat. Ovatko ne kaikki saman tuntuisia, vai onko niissä jotain samankaltaista tuntumaa mitä oikeasti on. Onko suu riittävän syvä, ja pääseekö tunkeutumaan nuken nieluun/kurkkuun asti (olettaen, että oma pituus riittää)?

Vastaan kokemuksesta mutta vain omasta puolestani. Omistan täysikokoisen (165 cm/39 kg) laadukkaan nuken, jonka hinta oli hankintahetkellä 2018 n. 1700 e. Nukke on päällisin puolin näyttävä, käytänkin sitä vaihtuva-asuisena sisustusesineenä ja kaikkiin tilanteisiin taipuvaisena valokuvamallina.

Sitten niihin aukkoihin, joiden tarjoama käyttökokemus riippuu nähdäkseni paljolti käyttäjän peniksen mitoista. Seksinukkien pillu, pylly ja suu ovat syvyydeltään tavallisimmin reilusta kymmenestä vajaaseen kahteenkymmeneen senttiin. Omallani 18/16/13 tuotetietojen mukaan. Nukkeni aukot olen kokenut halkaisijaltaan aivan liian ahtaiksi ja syvyydeltään osittain lyhyiksi tyydyttävän kokemuksen kannalta. Jo terskan sisään saaminen on tuottanut vaikeuksia ja vaatinut kovan erektion sekä reilusti liukkaria. Käyttömukavuutta on lisäksi heikentänyt materiaalin kovuus, joka häviää kättelyssä esim. joustaviin Fleshlighteihin verrattuna. Myöskään aukkojen sisustus/tekstuuri ei laadultaan kestä vertailua esim. em. Flesuun.

Aukkojen koko-ongelmat ja huono tuntuma on tietysti harmittanut, koska nukke oli kallis hankinta. Tiedustelin mahtumiskysymystä ennen tilausta saksalaiselta tavarantoimittajalta, koska melko isokokoinen penikseni on ylipäätään osoittautunut haasteeksi löytää sopivia masturbointivälineitä. Ilmoitin mittani Saksaan, ja sieltä vastattiin, että varmasti mahtuu. Myyjä suositteli jättämään erillisen irrotettavan insertin pois, jotta pillun tilavuus saataisiin suuremmaksi. Ei sekään osoittautunut riittäväksi ratkaisuksi. Ja lisäksi insertin puuttuminen vaikeuttaa puhdistamista. Nyt kokemus on opettanut, että nuket - kuten lähes kaikki muutkin seksivälineet - on suunniteltu enemmistön mittojen mukaan.

Kuten alussa kirjoitin, voin puhua vain omasta puolestani, mutta kooltaan hieman pienempi penis todennäköisesti toimii nuken aukoissa omia kokemuksiani paremmin. Sisätuntuman tarjoama stimulaatio jää jokaisen käyttäjän oman maun arvioitavaksi.

Erektiomittani ovat: pituus 19+ cm, varren ympärysmitta 14+ cm, terska vartta leveämpi ympärykseltään 15+ cm.

Flesuista olen löytänyt sekä syvyyden, tilavuuden että materiaalin hyvyyden ja huollon puolesta nuken aukkoja huomattavasti sopivamman penetroitavan välineen.

Vierailija
30/34 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva nähdä minkä näköiset miehet siellä haaveilee nukeista 😂👍

Vierailija
31/34 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ralldoll.com, sieltä ostin omani. Maksoi kuljetuksineen 7000€ mutta ollut joka sentin arvoinen kun pitää kunnossa! Tilauksen ja toimituksen välillä meni melkein 10 kk mutta oli sen kaiken odottamisen arvoista. Taipuu joka asentoon ja insertit tuntuu hyvältä !

Vierailija
32/34 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuri noin ja nyt saa suomestakin...

https://nukkekartano.fi/

Vierailija
33/34 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin miesnuken, olen nainen. Tai miehen jolla on seksinukke, olisi mukava harrastaa ryhmäseksiä miehen ja nuken kanssa... 

Vierailija
34/34 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin tässä vähä aika ensimmäisen seksinukkeni, joten minun mielipiteellä tuskin on väliä. Anyway, nukke on 100 cm pitkä ja painaa noin 13 kg. Päädyin pieneen nukkeen, jotta sen käsittely ja säilöntä olisi helppoa. Koska nukke on pieni, niin se täytyy pukea lasten vaatteisiin ja lasten alusasuihin. Ja lasten uimapukuihin. Se tässä on lievästi oksettavaa. Mutta muuten olen tykännyt. M27

Jos näkisin tuollaisen nuken miehellä jättäisin nettivinkin poliisille että tutkivat tekemiset tarkasti. Eräältä suomalaiselta rikolliselta löydettiin ja sitä käytettiin hänen rikoksissaan todistusaineistona. Päiväkodissa töissä tuo mies.

Sattumalta tuollaisia kulaan osta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme