Huomio kuningattaren hautajaista
Britannia on monikulttuurinen, Kansainyhteisön johtava maa, mutta paraatissa näkyy vain valkoisia kasvoja? Arkille jonotti kaiken värisiä kansalaisia, nyt heitä ei näy missään!?
Kommentit (26)
Selostajan ääni on puuduttavan tylsä. Miksei ole monta eri lukijaa!!! Ääni on oikein nariseva-ei sovi esiintyjälle. Erkki Toivanen oli luxusta selostaessaan. Eikö Suomesta löydy parempaa näin suureen tapahtumaan.
MIesääni olisi rauhoittava ja hyvä, joku uutistenlukijoista.
Katso siis paraatia, siellä ei näy. Sotilaina heitä on kuitenkin todella paljon. Ei edes soittokunnassa
Ei siellä mitään arkkia ollut!
Ja oli siellä vaikka minkävärisiä ihmisiä joukoissa.
Ne on kuningattaren palatsin puutarhoista, ja Charlesin kartanosta, myrtti on samasta kasvizta kuin kuningattaren hääkimpussa oli
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä mitään arkkia ollut!
Ja oli siellä vaikka minkävärisiä ihmisiä joukoissa.
Mä näin vain yhden mustan paraatissa
Vierailija kirjoitti:
Selostajan ääni on puuduttavan tylsä. Miksei ole monta eri lukijaa!!! Ääni on oikein nariseva-ei sovi esiintyjälle. Erkki Toivanen oli luxusta selostaessaan. Eikö Suomesta löydy parempaa näin suureen tapahtumaan.
MIesääni olisi rauhoittava ja hyvä, joku uutistenlukijoista.
Mitä se uutistenlukija tuolla voisi selostaa, kun ei tiedä mistään mitään?
Sinne on haalittu kaikki mahdolliset ei-valkoiset näkyville paikoille, jottei alettaisi puhua. Mutta tosiasia on, että näillä se valta ja vaikutusvalta on.
Arkun vierelläkin näkyy kulkevan yksi parasta aikaa. Päässä hieno sulkahattu. Ehkä et huomaa kun oletat, ettei voisi olla upseeristoa?
Vierailija kirjoitti:
Sinne on haalittu kaikki mahdolliset ei-valkoiset näkyville paikoille, jottei alettaisi puhua. Mutta tosiasia on, että näillä se valta ja vaikutusvalta on.
Vainoharhat korkealla, jos kuvittelet että upseeristoa valkattaisiin pantone-sävykartan kanssa vain hautajaisiin.
Musta mies on aina vihollinen joten niitä ei palkata tuohon hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Katso siis paraatia, siellä ei näy. Sotilaina heitä on kuitenkin todella paljon. Ei edes soittokunnassa
Ai jaa, kyllä minä vain olen bongannut sotilaissakin. Ihan siinä arkun vierelläkin marssi yksi komeassa töyhtöhatussa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ruma ja mitätön kukkalaite arkulla.
Se on Charlesin taidetta.
Ne on siellä hallituksessa.