Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkillä yöunilla pärjäätte seuraavan päivän?

Vierailija
19.09.2022 |

Otsikossahan se tulikin. Terveisin noin 4h viime yönä nukkunut. Vielä on jonkinlaista aivotoimintaa havaittavissa ja töitä pystyy tekemään vaikkakin huono olo on koko ajan. Jos valvoisin koko yön, pitäisi ottaa saikkua.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-10 tuntia, olen lapsesta saakka vaatinut pitkät unet, muuten kone piiputtaa. Lyhyemmät yöunet tunnen heti kehossani ja mielessäni.

Vierailija
22/31 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel. Kuinkahan monta kertaa olen mennyt töihin yläkoulussa opettamaan kokonaan valvotun yön jälkeen. Jossain vaiheessa menin kuukausia neljän viiden tunnin unilla. Huvittavaa kuulla, kun joku valittaa esimerkiksi jostain kuuden tunnin unista, että miten on nyt rankkaa. Unta saa sen verran kuin saa ja sillä mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee nukkumatta vaikka parikin päivää. Normaalisti nukun viitisen tuntia yössä, viikinloppuisin 12 h per yö.

Vierailija
24/31 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi kyynel. Kuinkahan monta kertaa olen mennyt töihin yläkoulussa opettamaan kokonaan valvotun yön jälkeen. Jossain vaiheessa menin kuukausia neljän viiden tunnin unilla. Huvittavaa kuulla, kun joku valittaa esimerkiksi jostain kuuden tunnin unista, että miten on nyt rankkaa. Unta saa sen verran kuin saa ja sillä mennään.

No voi kyynel. Joillakin on sairauksia joiden vuoksi univajetta ei kestä.

Vierailija
25/31 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun joka yö heräämättä edes virtsalle 7h. Tarkoittaa myös viikon loppuja ,loma päivä .Olen ottanut kellon haltuuni kuin ruoka ja ulkoilu rytminkin.

Vierailija
26/31 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän unta päähän noin 8 h arkisin

Vkonloppuna noin 10 h

Olen kuin zombie kun en nuku tarpeeksi😫

Vierailija
27/31 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4h riittää kertaluontoisesti. 6h on riittävästi normiarkena.

Vierailija
28/31 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi kyynel. Joillakin on sairauksia joiden vuoksi univajetta ei kestä.

Joillakin ei ole sairauksia ja silti univajetta ei kestä. Todella typerää alkaa kehuskelemaan sillä että pärjää kuukausia minimaalisilla unilla. Siinä ei ole mitään hienoa.

Vierailija
29/31 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oman terveytesikin takia eikö tullut mieleen tehdä asialle jotain?

Vierailija
30/31 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7,5 tuntia olisi optimaalinen. 6 tunnilla pärjää ja yksittäinen yö menee vähemmilläkin unilla joten kuten, mutta paras olisi, jos unta saisi yli 7 t jatkuvasti.

Vierailija
31/31 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sulla opetus tulee selkärangasta. Vaativaa asiantuntijatyötä, jossa pitää tehdä päätöksiä ja ratkaisuja nopeasti, ei voi tehdä jos aivot käyvät tyhjäkäynnillä unettoman yön jälkeen.