Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiukuttelee kuin 5-vuotias

Vierailija
19.09.2022 |

Jos ei kotoa löydy vaimon tekemää KOTIRUOKAA, hän haluaa, että joka päivä seison keittiössä ja työpäivän jälkeen kokkaan muutaman tunnin, se on ainoa tapa välttää riita, en lähde enää tähän mukaan. Järkyttävä mies, itse ei osaa tehdä ainoatakaan ruokalajia ITSE, minä en koskaan ole työpäiväni jälkeen päässyt hänen valmistamaan ruokapöytään, vaikka olisi kotona ennen minua!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kiukuttelee kuin 5-vuotias ja nainen on sängyssä kuin lahna. Ei ole helppoa.

Meillä kyllä paitsi että se mies kiukuttelee, niin se on myös se lahna.

Ohis

Vierailija
42/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä jaetaan muut kotityöt?

Miten sinulla menee kotirauhan tekemiseen monta tuntia? Itse teen jokapäivä kotiruokaa (niin paljon rajoitteita perheessä ettei löydy sopivia eineksiä) ja varaan enintään tunnin ruuan laittoon yleisemmin noin 30 minuuttia.. Vai tarkoitatko tunneilla että siivoat vielä ruuan jälkeen yksin keittiön ja syömisen aika.

30 minuutissa ei saa kokonaista ateriaa kokoon, salaatteineen ja muine lisukkeineen, mikroaterian tai hernekeiton lämmittäminen EI OLE RUOAN VALMISTUSTA. Ruoanlaiton jälkeen siivoan keittiöstä kaikki ruoanlaitosta aiheutuneet sotkut pois, kuka sen sitten teksisi?

1. Laita kattilaan vettä kiehumaan.

2. Pilko sipuleita, porkkanoita, yms. kasviksia.

3. Huuhtele salaatinlehdet, tomaatit ja kurkku. Revi salaatti kulhoon/lautasille, kuutioi tomaatit ja kurkku mukaan.

4. Laita pasta/riisi/perunat kiehumaan.

5. Kuumenna paistokasari ja öljy. Lisää sipuli ja kasvikset. Paista käännellen pari min.

6. Lisää jauheliha/kanasuikaleet/possusuikaleet/tonnikala/mifu/tofu tms. proteiini. Jatka paistamista kunnes kypsää.

7. Mausta.

8. Lisää tomaattikastike/ruskea kastike/kookoskerma/kasvikerma/ruokakerma tms. neste.

9. Valuta pasta/riisi/perunat.

10. Syömään!

Aika: 15-20 min.

Minun viikossa on 7 päivää, laadi sama joka päivälle, kiitos!

Okei, tuossa on tosiaan vaan kuuden päivän illalliset. No viikonloppuna voi vaikka keittää perunoita/riisiä ja tehdä seuraksi uunilohen/seitiä/lihamurekkeen/broilerin koivet/-rinnan/kokonaisen broilerin/kyljykset/kukkakaalipihvit/porttobellopihvit.

Tai nakata aamulla kattilaan vettä, pakastekalakuutioita, perunoita, porkkanoita, sipulia, purjoa ja maustepippureita ja keittää lounaaksi keiton. Tai lihaversiona sama. Tai kasvisnakeilla.

Jos ei ehdi, niin pilko uunipellille juureksia, pirskottele öljyllä, lisää joku lihaköntsä/kananrinnasta/-koivet/jotai, nakkaa uuniin ja lähde ulkoilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinulla menee kotirauhan tekemiseen monta tuntia? Itse teen jokapäivä kotiruokaa (niin paljon rajoitteita perheessä ettei löydy sopivia eineksiä) ja varaan enintään tunnin ruuan laittoon yleisemmin noin 30 minuuttia.. Vai tarkoitatko tunneilla että siivoat vielä ruuan jälkeen yksin keittiön ja syömisen aika.

30 minuutissa ei saa kokonaista ateriaa kokoon, salaatteineen ja muine lisukkeineen, mikroaterian tai hernekeiton lämmittäminen EI OLE RUOAN VALMISTUSTA. Ruoanlaiton jälkeen siivoan keittiöstä kaikki ruoanlaitosta aiheutuneet sotkut pois, kuka sen sitten teksisi?

3. Huuhtele salaatinlehdet, tomaatit ja kurkku. Revi salaatti kulhoon/lautasille, kuutioi tomaatit ja kurkku mukaan.

5. Kuumenna paistokasari ja öljy. Lisää sipuli ja kasvikset. Paista käännellen pari min.

6. Lisää jauheliha/kanasuikaleet/possusuikaleet/tonnikala/mifu/tofu tms. proteiini. Jatka paistamista kunnes kypsää.

7. Mausta.

8. Lisää tomaattikastike/ruskea kastike/kookoskerma/kasvikerma/ruokakerma tms. neste.

10. Syömään!

Okei, tuossa on tosiaan vaan kuuden päivän illalliset. No viikonloppuna voi vaikka keittää perunoita/riisiä ja tehdä seuraksi uunilohen/seitiä/lihamurekkeen/broilerin koivet/-rinnan/kokonaisen broilerin/kyljykset/kukkakaalipihvit/porttobellopihvit.

Tai nakata aamulla kattilaan vettä, pakastekalakuutioita, perunoita, porkkanoita, sipulia, purjoa ja maustepippureita ja keittää lounaaksi keiton. Tai lihaversiona sama. Tai kasvisnakeilla.

Jos ei ehdi, niin pilko uunipellille juureksia, pirskottele öljyllä, lisää joku lihaköntsä/kananrinnasta/-koivet/jotai, nakkaa uuniin ja lähde ulkoilemaan.

Kiitos kiitos, mitä enempi teen, sen enempi kiukutteleva mies syö, syö lautasen kukkupäälle, loput yöpalaksi. Onkohan hänellä lapamato?

Vierailija
44/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha ha! Ehkä sillä on lapamato :D

Mutta vakavasti ottaen, jos mies ei itse kykene sitä ruokaa tekemään, niin sitten tee asia itsellesi helpoksi. Mies ulkoruokintaan!

Vierailija
45/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ha ha! Ehkä sillä on lapamato :D

Mutta vakavasti ottaen, jos mies ei itse kykene sitä ruokaa tekemään, niin sitten tee asia itsellesi helpoksi. Mies ulkoruokintaan!

Jos olet se, joka laittoi useamman reseptin, ihan hyviä olivat. Lopuksi vielä, että mies saisi opetella jotain, minulla reseptejä vino pino, helppoja, keskivaikeita ja vaativimpia, helpoista aloitellen, joku kippo ulos, kiitos, sekin on tullut mieleen, liian usein.

Vierailija
46/48 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7. Mausta.

10. Syömään!

Kiitos kiitos, mitä enempi teen, sen enempi kiukutteleva mies syö, syö lautasen kukkupäälle, loput yöpalaksi. Onkohan hänellä lapamato?

"Kukkupäälle"? Puhu suomea, kiitos.

Ja se mies ON lapamato.

Vierailija
47/48 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta valmista tai käytä mahdollisimman paljon pakasteruokia jotka vaan mikroon ja bling, valmista tuli. Sit vähä salaattia ja leipää kyytipojaksi niin ei mene 2 h siellä keittiössä.

Tai syökää lounas työpäivän aikana jossain niin ei aikuiset tsrvii 2 täyspainosta ateriaa päivässä. Tai jos mies tarvii ni tekee itse.

Vierailija
48/48 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitä sauna

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä