Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiukuttelee kuin 5-vuotias

Vierailija
19.09.2022 |

Jos ei kotoa löydy vaimon tekemää KOTIRUOKAA, hän haluaa, että joka päivä seison keittiössä ja työpäivän jälkeen kokkaan muutaman tunnin, se on ainoa tapa välttää riita, en lähde enää tähän mukaan. Järkyttävä mies, itse ei osaa tehdä ainoatakaan ruokalajia ITSE, minä en koskaan ole työpäiväni jälkeen päässyt hänen valmistamaan ruokapöytään, vaikka olisi kotona ennen minua!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hauska aloitus 😁😁

Vierailija
22/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantain naurut 🤤🤤🤤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä jaetaan muut kotityöt?

Miten sinulla menee kotirauhan tekemiseen monta tuntia? Itse teen jokapäivä kotiruokaa (niin paljon rajoitteita perheessä ettei löydy sopivia eineksiä) ja varaan enintään tunnin ruuan laittoon yleisemmin noin 30 minuuttia.. Vai tarkoitatko tunneilla että siivoat vielä ruuan jälkeen yksin keittiön ja syömisen aika.

30 minuutissa ei saa kokonaista ateriaa kokoon, salaatteineen ja muine lisukkeineen, mikroaterian tai hernekeiton lämmittäminen EI OLE RUOAN VALMISTUSTA. Ruoanlaiton jälkeen siivoan keittiöstä kaikki ruoanlaitosta aiheutuneet sotkut pois, kuka sen sitten teksisi?

1. Laita kattilaan vettä kiehumaan.

2. Pilko sipuleita, porkkanoita, yms. kasviksia.

3. Huuhtele salaatinlehdet, tomaatit ja kurkku. Revi salaatti kulhoon/lautasille, kuutioi tomaatit ja kurkku mukaan.

4. Laita pasta/riisi/perunat kiehumaan.

5. Kuumenna paistokasari ja öljy. Lisää sipuli ja kasvikset. Paista käännellen pari min.

6. Lisää jauheliha/kanasuikaleet/possusuikaleet/tonnikala/mifu/tofu tms. proteiini. Jatka paistamista kunnes kypsää.

7. Mausta.

8. Lisää tomaattikastike/ruskea kastike/kookoskerma/kasvikerma/ruokakerma tms. neste.

9. Valuta pasta/riisi/perunat.

10. Syömään!

Aika: 15-20 min.

Vierailija
24/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinulla menee kotirauhan tekemiseen monta tuntia? Itse teen jokapäivä kotiruokaa (niin paljon rajoitteita perheessä ettei löydy sopivia eineksiä) ja varaan enintään tunnin ruuan laittoon yleisemmin noin 30 minuuttia.. Vai tarkoitatko tunneilla että siivoat vielä ruuan jälkeen yksin keittiön ja syömisen aika.

30 minuutissa ei saa kokonaista ateriaa kokoon, salaatteineen ja muine lisukkeineen, mikroaterian tai hernekeiton lämmittäminen EI OLE RUOAN VALMISTUSTA. Ruoanlaiton jälkeen siivoan keittiöstä kaikki ruoanlaitosta aiheutuneet sotkut pois, kuka sen sitten teksisi?

Sitten olet hidas. Itsellä menee noin 20 min. ja ruoat pöydässä. Vettä kiehumaan ja sillä aikaa teen pannulla pastakastikkeen, pastat kattilaan ja 8-11 laadusta riippuen keitetään. Salaatit huuhdellaan siinä sivussa ja kala tai lihapalat maustetaan pikaisesti. 

Kun pasta on valmista kaadetaan vesi pois, soosi pannulta ja pasta kattilaan tekeytymään. Liha tai kala pannulle ja paistetaan. Tällä välin tehdään salaattikastike ja sekoitetaan kulhoon. Liha tai kala saa hautua pannulla pienellä liekillä niin kauan kun pastaa syödään. Tähän meni 20 min. Jos taas tekee keittoja, niin aikaa kuluu vielä vähemmän kun niitä ei tarvitse vahtia koko ajan. Keittiöni ei ole koskaan sotkuinen, kattiloita ja pannuja tiskaan samalla kun kokkaan ja lautaset ym. menee astianpesukoneeseen syönnin jälkeen. 

Vierailija
25/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa miestä joka ei osaa tai jaksa tehdä ruokaa. Teen mieheni kanssa yhdessä ruokaa ja jos jompikumpi on töissä ja toinen kotona niin se kotona oleva tekee ruoan. Ikinä ei ole ollut ruoan laittamisesta riitaa.

Vierailija
26/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas keksitty mies tarina, ja av mammoilla alapäät vaahdossa 😂

Vierailija
27/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa miestä joka ei osaa tai jaksa tehdä ruokaa. Teen mieheni kanssa yhdessä ruokaa ja jos jompikumpi on töissä ja toinen kotona niin se kotona oleva tekee ruoan. Ikinä ei ole ollut ruoan laittamisesta riitaa.

Joku tumpelo miesvauva jo alapeukutti.

Vierailija
28/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei väliä vaikka olisi tarina, koska on silti yleinen miesvauva ongelma. Ei osata ai jakseta ja naiselle jätetään tehtäväksi. Onneksi hyviäkin miehiä on jotka osaa ja jaksaa. <3

Vierailija
29/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni toimii ja olettaa alitajuisesti myös toisten toimivan perheessä/parisuhteessa niin kuin omassa lapsuudessa on ollut. Jos perheen isä on aikanaan ainoastaan käynyt töissä ja äiti hoitanut kodin, on melko oletettavaakin että mies jatkaa tätä perintöä ellei asiaa oteta puheeksi ja nimenomaan siitä vinkkelistä että hänen odotuksensa johtuu siitä mikä aikanaan on tuntunut normaalilta ja turvalliselta. Ja asia on näin etenkin jos kotona kaikki on vielä mennyt hyvin, eli äiti on ollut tyytyväinen rooliinsa (ja mies myös).

Vierailija
30/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mies ei enää kiukuttele, teenpä kotiruokaa tai eineksiä. Riitti kerta karjaisu, että tee itse tai ole ilman. Pöly laskeutui ja ruuat alkoi kelpaamaan mukisematta. 😂.

Kateeksi käy. Jos minä karjaisen mistään miehen valittamisista, niin "tuossa on ovi" tai lennän niskaperseotteella suoraan ulos.

Eikä siinä katsota vuorokaudenaikaa.

Teen ruoat ja hoidan tiskit, vaan siltikään en tee tarpeeksi, pitäisi vielä muutkin kotityöt hoitaa.

Ja syysi elää tuollaista elämää tuollaisen ukon kanssa oli mikä?

Vierailija
31/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hauska aloitus 😁😁

Hah hah haaa!

Vierailija
32/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanantain naurut 🤤🤤🤤

Tiistain kurat!

Vierailija
33/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Laita kattilaan vettä kiehumaan.

2. Pilko sipuleita, porkkanoita, yms. kasviksia.

3. Huuhtele salaatinlehdet, tomaatit ja kurkku. Revi salaatti kulhoon/lautasille, kuutioi tomaatit ja kurkku mukaan.

4. Laita pasta/riisi/perunat kiehumaan.

5. Kuumenna paistokasari ja öljy. Lisää sipuli ja kasvikset. Paista käännellen pari min.

6. Lisää jauheliha/kanasuikaleet/possusuikaleet/tonnikala/mifu/tofu tms. proteiini. Jatka paistamista kunnes kypsää.

7. Mausta.

8. Lisää tomaattikastike/ruskea kastike/kookoskerma/kasvikerma/ruokakerma tms. neste.

9. Valuta pasta/riisi/perunat.

10. Syömään!

Aika: 15-20 min.

Minun viikossa on 7 päivää, laadi sama joka päivälle, kiitos!

Vierailija
34/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten olet hidas. Itsellä menee noin 20 min. ja ruoat pöydässä. Vettä kiehumaan ja sillä aikaa teen pannulla pastakastikkeen, pastat kattilaan ja 8-11 laadusta riippuen keitetään. Salaatit huuhdellaan siinä sivussa ja kala tai lihapalat maustetaan pikaisesti. Sinä se vasta hidas olet, minulla menee hernekeittotölkin lämmittämiseen 10 minuuttia.

Kun pasta on valmista kaadetaan vesi pois, soosi pannulta ja pasta kattilaan tekeytymään. Liha tai kala pannulle ja paistetaan. Tällä välin tehdään salaattikastike ja sekoitetaan kulhoon. Liha tai kala saa hautua pannulla pienellä liekillä niin kauan kun pastaa syödään. Tähän meni 20 min. Jos taas tekee keittoja, niin aikaa kuluu vielä vähemmän kun niitä ei tarvitse vahtia koko ajan. Keittiöni ei ole koskaan sotkuinen, kattiloita ja pannuja tiskaan samalla kun kokkaan ja lautaset ym. menee astianpesukoneeseen syönnin jälkeen. 

Vierailija
35/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kiukuttelee kuin 5-vuotias ja nainen on sängyssä kuin lahna. Ei ole helppoa.

Vierailija
36/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mulla on suu vaahdossa näiden baskaballien kanssa, joille voisi laittaa huivin päähän ja hameen päälle, ei alapää ole ennenkään suomalaisen miehen taholta kastunut.

Vierailija
37/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kiukuttelee kuin 5-vuotias ja nainen on sängyssä kuin lahna. Ei ole helppoa.

Joka kerta, kun vätys ja ruuanlaittotaidoton mies koskee minuun, heittäydyn tappajahaiksi, en lahnaksi.

Vierailija
38/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä karjaisen mistään miehen valittamisista, niin "tuossa on ovi" tai lennän niskaperseotteella suoraan ulos.

Teen ruoat ja hoidan tiskit, vaan siltikään en tee tarpeeksi, pitäisi vielä muutkin kotityöt hoitaa.

Voitko sanoa, Ap, miksi olet sen hirviön kanssa????

Vierailija
39/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille pilttiä. Jos käyttäytyy kuin vauva, kohdellaan kuin vauvaa.

Vierailija
40/48 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä karjaisen mistään miehen valittamisista, niin "tuossa on ovi" tai lennän niskaperseotteella suoraan ulos.

Voitko sanoa, Ap, miksi olet sen hirviön kanssa????

En hoksannut kirjoittaa tuohon etten ole ap.

Niin, miksi. Minä rakastuin, enkä ole vielä päässyt irti.

Monet kerrat olen yrittänyt, ja ajatellut tutustua uusiin ihmisiin.

En vain enää luota että kelpaisin kellekään.

Ei tämä ole ensimmäinen suhde, missä minua haukutaan, miten en tee tarpeeksi, ja miksei ruoka ole valmiina kun mies tulee kotiin jne.

Välillä tässä nykyisessä tunnen itseni rakastetuksi kuitenkin.

Syytän itseäni etten vain tee tarpeeksi.

Jos touhuaisin koko ajan, ja pitäisin suuni kiinni kaikesta, niin kaikki varmaan olisi hyvin.

Mutta olen viallinen, kun en pysty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan