Harmi kun pitäs tehdä uusi sähkösopimus, kun perikunnan omistama rivari muuttunee pian minun omistukseen, laskin sähkövertailulla, että halvin kaukolämpö olisi n. 1000-1100 e/vuosi
Harmi kun pitäs tehdä uusi sähkösopimus, kun perikunnan omistama rivari muuttunee pian minun omistukseen, laskin sähkövertailulla, että halvin kaukolämpö olisi n. 1000-1100 e/vuosi. se tekee jo 80-90 e/kk ja päälle vielä siirtomaksu 32 e/kk. Ihan sairasta, nyt on ollut entinen pitkään ja kk-maksu siirron jälkeen on ollut about 30 e/kk. Entäpä jos ovelana kettuna en teekään uutta sopimusta ja odotan vanhalla, kunnes joku ehkä huomauttaa, jos huomattaa edes, kun perikunnan nimessä ei kai sähkösopimusta voi jatkaa ?
Kommentit (25)
Olisko mahdollista pitää sitä asuntoa perikunnan nimissä vielä ensi talven? Näin me ainakin tehdään kun jäi yks talo viime keväänä mun miehelle ja on ainoa osakas perikunnassa niin ei kannata omille nimille laittaa kuin vasta ensi kesänä kun sähkösoppari umpeutuu muutenkin.
jaa 5 ckw oli hinta mutta perusmaksu 22 e
toinen vertailun halvin oli korpelan sähkö
4 e perusmaksu ja 35 c/kwh, laskin että se ois sit 60 ekk plus siirtomaksu 32 eli 100 e yht.
parikymppiä säästäs jos pitää entisen eikä kerro mitään kellekään!
nyt mä kekasin! laitan talveksi pakastimen tyhjäksi ja kiinni ja meen Aasiaan vaeltamaan! ei mee sähköön rahaa kuin siirtomaksu 32 ekk ja perusmaksu about 4 e kk!
parasta kun et kerro kellekään sitä, että olette nyt perikunta ja vanhemmat on kuolleet, jos kerta sähkösoppari on 5 c/kwh
Olen nyt tavannut aloituksen ainakin kymmenen kertaa, enkä edelleenkän saa mitään tolkkua. Voisiko joku ystävällinen suomentaa?