Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin Pas luonnolliseen kiertoon?

30.10.2006 |

Hei!

Otsikossa siis jo kysymykseni eli missä tapauksissa PAS voidaan tehdä luonnolliseen kiertoon? Mulla oltiin tekemässä viimeksi PAS lääkkeelliseen kiertoon (alkiot eivät kuitenkaan selvinneet sulatuksesta), mutta nyt tehtäisiin kuulemma luonnolliseen kiertoon.

Lueskelin tuolta toisista pinoista miten sen käytännössä tapahtuu. Mutta jäin miettimään sitä, että hoitaja kysyi minulta puhelimessa vain sen, että onko minulla säännöllinen kierto. Ja onhan mulla. Mutta mitäs kun tässä luonnolliseen kiertoon tehtävässä Passissa pitää tikuttaa ovista. Ja mulla kun on ongelmana se, etten juurikaan ovuloi? Onko siis mitään järkee tehdä mulle PAS luonnolliseen kiertoon? En todellakaan hoksannut kysyä tätä hoitajalta, kun nyt vasta lueskelin täältä infoa aiheesta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan hieman kysymystäni...

Kuulisin mielelläni teidän kokemuksianne, joille on tehty PAS luonnolliseen kiertoon. Onko teidän kiertonne säännöllinen ja oletteko aina ponganneet oviksen? Jäin niin miettimään, että voiko minulle tehdä PASsin luonnolliseen kiertoon, koska en juurikaan ovuloi?

Vierailija
2/2 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tehty PAS aina luonnonkiertoon, koska mulla on säännöllinen kierto ja joka kerralla (nyt 5 luonnonkiertoon tehtyä PAS-siirtoa takana) olen tikuttanut ovisplussan.

En ole ihan satavarma onko pelkästään säännöllinen kierto luonnonkierto-PASsin edellytys vai tarvitaanko itse ovistakin.. Se on kuitenkin varmaa että limakalvon pitää olla tarpeeksi paksu siirtoa tehtäessä (vähintään 6 mm).

Voisitko soittaa hoitajalle ja tarkistaa asian, niin saisit mielenrauhan asian suhteen?

Tsemppiä tulevaan PASsiin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän