Aloitan huomenna vihdoin laihduttamisen ja tarvitsen motivaatiovinkkejä ja tsemppausta :/
Aloitan vanhan Painonvartijoiden 123Extra-ohjelman, jolla olen aikoinaan laihduttanut 10 kg, paino tippui kilon viikossa. Sain materiaalin silloin erään sukulaisen tutun kautta. Tämän laihtumisen myötä varmaan löydän miehenkin, sillä läskinä en kehtaisi näyttäytyä kellekään. :/
Millä vinkeillä olette onnistuneet? Minulla on myös kirjastosta kirjoja sekä useita lehtiä aiheesta.
Kommentit (30)
Mietippä vielä ja syö vielä viikko. Niin monta huomista tullut ja mennyt ja mitään ei ole tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Pitää haluta enemmän laihtumista kuin syömisen tuomaa mielihyvää. Moni mieluummin syö kuin on terve tai hyväkroppainen. Onko se pieni hetki, jonka ruoka on suussa, oikeasti haittojen arvoista?
Itse olen huomannut, että inspiraatiokuvia katsomalla tulee kyllä motivaatiota laihdutukseen. Muotitalojen näytösvideot ovat hyviä tähän tarkoitukseen, toisaalta myös huomattavan ylipainoisten ihmisten kuvat.
Et nyt näytä täysin ymmärtävän ylipainon syitä. Toiset eivät tunne samalla tavalla kylläisyyttä, osalle lihominen tapahtuu yksinkertaisesti syömällä aina vähän liian suuri annos sitä ihan tavallista ruokaa. Samalla tavalla ylipaino myös pysyy, ei siihen tarvita aina mitään hetken suussa hyvältä maistuvia herkkuja. Enkä väitä, etteikö herkuttelijoitakin olisi, siinä tapauksessa hyvä vinkki laihduttamiseen onkin herkkujen pois jättäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aina huolestuttavalta kun joku sanoo kaipaavansa tsemppausta ja motivaatiovinkkejä, silloin vaikuttaa että hän on ryhtymässä todennäköisesti kitukuurille, jota ei kovin kauaa jaksa. En tunne juuri tuota Painonvartijoiden ohjelmaa joten en tiedä miten on, mutta kun joskus olin itse niiden piste-ohjelmalla, se 18 pistettä per päivä oli ihan silkka nälkäkuuri jonka jälkeen tule megalomaaninen ahmintarepsahdus ja lihoin takaisin ja korot päälle. Laskin jossain vaiheessa repsahdettuani kalorit mitä siitä 18 pisteestä sai, se oli noin 1100 mikä on ihan nälkäkuurikalorit isolle ihmiselle.
Mutta toivotan toki silti onnea että sinä kuuluisit niihin jotka onnistuu, niitäkin välillä on :) Itse onnistuin pysyvämmin vasta kun suostuin rauhalliseen, hitaaseen tahtiin ja niin pieniin muutoksiin ettei kummempaa motivaatiota tai tahdonvoimaa tarvittu.
Tuo vanha ohjelma jonka avauksessani mainitsin, ei ole samanlainen kuin Points, ja tuo nimikin 123Extra viittaa siihen, että siinä syödään extra-annoksia halutessaan. Siinä siis syödään kyllä enemmän kuin 18 pisteen edestä päivässä, jos se siis pisteiksi muutettaisiin. Ja yleensäkin enemmän kuin mitä Painonvartijoissa on käsittääkseni tapana.
Ap
Ei uusi nimi tee huonosta hyvää. Mutta kokeile nyt sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mietippä vielä ja syö vielä viikko. Niin monta huomista tullut ja mennyt ja mitään ei ole tapahtunut.
?
Mitä oikein sekoilet? Hitostako sinä tiedät montako kertaa olen meinannut aloittaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aina huolestuttavalta kun joku sanoo kaipaavansa tsemppausta ja motivaatiovinkkejä, silloin vaikuttaa että hän on ryhtymässä todennäköisesti kitukuurille, jota ei kovin kauaa jaksa. En tunne juuri tuota Painonvartijoiden ohjelmaa joten en tiedä miten on, mutta kun joskus olin itse niiden piste-ohjelmalla, se 18 pistettä per päivä oli ihan silkka nälkäkuuri jonka jälkeen tule megalomaaninen ahmintarepsahdus ja lihoin takaisin ja korot päälle. Laskin jossain vaiheessa repsahdettuani kalorit mitä siitä 18 pisteestä sai, se oli noin 1100 mikä on ihan nälkäkuurikalorit isolle ihmiselle.
Mutta toivotan toki silti onnea että sinä kuuluisit niihin jotka onnistuu, niitäkin välillä on :) Itse onnistuin pysyvämmin vasta kun suostuin rauhalliseen, hitaaseen tahtiin ja niin pieniin muutoksiin ettei kummempaa motivaatiota tai tahdonvoimaa tarvittu.
Tuo vanha ohjelma jonka avauksessani mainitsin, ei ole samanlainen kuin Points, ja tuo nimikin 123Extra viittaa siihen, että siinä syödään extra-annoksia halutessaan. Siinä siis syödään kyllä enemmän kuin 18 pisteen edestä päivässä, jos se siis pisteiksi muutettaisiin. Ja yleensäkin enemmän kuin mitä Painonvartijoissa on käsittääkseni tapana.
Ap
Ei uusi nimi tee huonosta hyvää. Mutta kokeile nyt sitten.
Se on kylläkin vanha nimi, jos tuohon 123Extraan viittaat. Points on tullut joskus sen jälkeen. Sain tuon materiaalin sukulaisen tuttavalta aikoinaan, en siis itse ole käynyt Painonvartijoissa enkä silloin vielä ollut siinä iässäkään että olisin voinut, kun tuo 123Extra oli.
Ap
Teille pilkkaajille: tulen tähän ketjuun kertomaan, miten homma eteni :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Teille pilkkaajille: tulen tähän ketjuun kertomaan, miten homma eteni :)
Ap
Miksi otat totuuden kertomisen pilkkaamisena?
Lopeta SYÖMINEN!
(wanh.kansan sanonta) "Suu on SUUREMPI kuin persesilmäsi".
Laihdut VARMASTI!
*nämä ohjeet tosia. Toimivat!!
Ap