Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä panet miehen nukkumaan sohvalle?

Vierailija
18.09.2022 |

Mitkä ovat yleisimpiä syitä?

Meillä mies joutuu sohvalle jos ei esim huomio syntymäpäivää, nimipäivää tai merkki/muistopäivää, jos mies ei vastaa viesteihin koko työpäivän aikana, jos mies tulee paljon myöhässä kotiin, jos mies ei auta tarpeeksi kotitöissä ja jos mies ei tajua pyytää anteeksi tai lohduttaa minua, jos on jotain vikana.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei anna munaa

Vierailija
2/36 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nössö mies. Mua ei yksikään tirppa laittaisi sohvalle nukkumaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään syystä.

Vierailija
4/36 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nukun ihan vapaaehtoisesti sohvalla. Siksi että se on huomattavasti mukavampi kuin sänky ja toiseksi, rouva kuorsaa aivan sietämättömästi. Ja kolmanneksi, menee häneltä tuo soffanukkumisuhkailuvaltti kun tietää että minulle se on suorastaan parempi vaihtoehto.

Vierailija
5/36 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaamisesta.

Vierailija
6/36 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle voidaan tarpeen vaatiessa sanoa, että muuta toiseen kämppään. Monesta syystä.

Vierailija
7/36 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalle nukahtamisesta. On ahkera harrastus. Aiemmin herättelin aina sänkyyn nukkumaan, kunnes kyllästyin. Koska toistui useamman kerran viikossa. Jos ei aikuinen ihminen osaa senvertaa tunnistaa väsymystään että siirtyisi sänkyyn, nukkukoon sitten siinä sohvalla istuen. On se aina jossain vaiheessa yötä sänkyyn kömpinyt, ja se ok.

Vierailija
8/36 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en joistain syystä halua miehen vieressä nukkua yötä niin menisin itse nukkumaan sohvalle. Molemmathan me omistetaan yhdessä talomme niin mikä minä olisin määräämään missä mies nukkuisi yön vaikka olisin vihainen hänelle.

Vierailija
9/36 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään koska nukun itse sohvalla.

Vierailija
10/36 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin solmuun tuollaiset sohvalle laittelijat.

Vierailija
11/36 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisestä.

Vierailija
12/36 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäkipu, sillä joudun välillä nukkumaan niin omituisissa asennossa ettei tähän 120cm sänkyyn mahdu kahta. Asumme tosin yksiössä joten meillä on pari metriä välimatkaa vaikka mieheni nukkuisikin sohvalla. Aloittajalle sen verran että päästä miehesi vapaaksi, minä olisin vetänyt itseni kiikkuun tuollaisen pirttihirmun alaisuudessa vaikka olen itsekin nainen.

Vierailija
13/36 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan emännän puolesta ja joudun eli menen vapaaehtoisesti silloin tällöin sohvalle kuorsaamisen takia. Saatan kuorsata tosi paljon, jos olen poltellut urakalla pílveä pidemmän aikaa. Aika harvoin kuitenkin tulee pyyntö mennä sohvalle, ehkä muutaman kerran vuodessa.

M37

Vierailija
14/36 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen määrää missä mies nukkuu mutta ei voi ostaa nettikirppikseltä teemakippoa kysymättä mieheltä :D

Vierailija
15/36 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaloista väännän.

Vierailija
16/36 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meistä kumpikaan nuku sohvalla. Vaikka olisi mikä riita, niin pystytään samassa sängyssä nukkumaan.

Vierailija
17/36 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa panen ennen kuin laitan nukkumaan

Vierailija
18/36 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika heikkoa laittaa miestä sohvalle kun hän omistaa koko talon..

Vierailija
19/36 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pakota miestäni sohvalle nukkumaan, mutta mies menee itse sinne, jos ei saa unta tai esim flunssassa se sairastava nukkuu yleensä siellä.

Vierailija
20/36 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun kun en jaksaisi vihamielistä keskustelua tai seksin mahdollisuutta juuri silloin, jos on ollut vähän ikävää keskustelua ja riidan poikasta.

Menen siis ihan suosiolla.