Mistä panet miehen nukkumaan sohvalle?
Mitkä ovat yleisimpiä syitä?
Meillä mies joutuu sohvalle jos ei esim huomio syntymäpäivää, nimipäivää tai merkki/muistopäivää, jos mies ei vastaa viesteihin koko työpäivän aikana, jos mies tulee paljon myöhässä kotiin, jos mies ei auta tarpeeksi kotitöissä ja jos mies ei tajua pyytää anteeksi tai lohduttaa minua, jos on jotain vikana.
Kommentit (36)
Aika nössö mies. Mua ei yksikään tirppa laittaisi sohvalle nukkumaa
Itse nukun ihan vapaaehtoisesti sohvalla. Siksi että se on huomattavasti mukavampi kuin sänky ja toiseksi, rouva kuorsaa aivan sietämättömästi. Ja kolmanneksi, menee häneltä tuo soffanukkumisuhkailuvaltti kun tietää että minulle se on suorastaan parempi vaihtoehto.
Naiselle voidaan tarpeen vaatiessa sanoa, että muuta toiseen kämppään. Monesta syystä.
Sohvalle nukahtamisesta. On ahkera harrastus. Aiemmin herättelin aina sänkyyn nukkumaan, kunnes kyllästyin. Koska toistui useamman kerran viikossa. Jos ei aikuinen ihminen osaa senvertaa tunnistaa väsymystään että siirtyisi sänkyyn, nukkukoon sitten siinä sohvalla istuen. On se aina jossain vaiheessa yötä sänkyyn kömpinyt, ja se ok.
Jos en joistain syystä halua miehen vieressä nukkua yötä niin menisin itse nukkumaan sohvalle. Molemmathan me omistetaan yhdessä talomme niin mikä minä olisin määräämään missä mies nukkuisi yön vaikka olisin vihainen hänelle.
En mistään koska nukun itse sohvalla.
Laittaisin solmuun tuollaiset sohvalle laittelijat.
Selkäkipu, sillä joudun välillä nukkumaan niin omituisissa asennossa ettei tähän 120cm sänkyyn mahdu kahta. Asumme tosin yksiössä joten meillä on pari metriä välimatkaa vaikka mieheni nukkuisikin sohvalla. Aloittajalle sen verran että päästä miehesi vapaaksi, minä olisin vetänyt itseni kiikkuun tuollaisen pirttihirmun alaisuudessa vaikka olen itsekin nainen.
Vastaan emännän puolesta ja joudun eli menen vapaaehtoisesti silloin tällöin sohvalle kuorsaamisen takia. Saatan kuorsata tosi paljon, jos olen poltellut urakalla pílveä pidemmän aikaa. Aika harvoin kuitenkin tulee pyyntö mennä sohvalle, ehkä muutaman kerran vuodessa.
M37
Nainen määrää missä mies nukkuu mutta ei voi ostaa nettikirppikseltä teemakippoa kysymättä mieheltä :D
Ei meistä kumpikaan nuku sohvalla. Vaikka olisi mikä riita, niin pystytään samassa sängyssä nukkumaan.
Kaljaa panen ennen kuin laitan nukkumaan
No aika heikkoa laittaa miestä sohvalle kun hän omistaa koko talon..
Minä en pakota miestäni sohvalle nukkumaan, mutta mies menee itse sinne, jos ei saa unta tai esim flunssassa se sairastava nukkuu yleensä siellä.
Mä joudun kun en jaksaisi vihamielistä keskustelua tai seksin mahdollisuutta juuri silloin, jos on ollut vähän ikävää keskustelua ja riidan poikasta.
Menen siis ihan suosiolla.
Jos ei anna munaa