Uskaltaisitteko tulla raskaaksi tällaiselle miehelle?
Uskaltaisitteko tulla raskaaksi miehelle, joka on puhunut ivalliseen sävyyn siskojensa raskauskiloista? Haukkui yhden ohikävelevän naisen, jolla oli lapsilauma mukana, lihavaksi, ja samalla kommentoi, kuinka hänen siskoistaankin on tullut lihavia raskauden myötä. Tämän lisäksi myös haukkunut mut kerran lihavaksi, sanoi jälkikäteen sen kuulemma olevan vain läppä. Ei kyllä tuntunut hyvältä. Olen normaalipainoinen, mutta kommentin aikoihin olin ehkä vähän turvonnut ulkomaanreissun jälkeen. Joskus myös ulkoilun jälkeen valittelin kylmiä takareisiäni ja vastauksen oli että niin, koska niissä on rasvaa. Huoh!
Vastapainoksi täytyy toki kertoa, että mies kehuu kuitenkin mua päivittäin kauniiksi, söpöksi, seksikkääksi ja kehuu mun vartaloa. Noi ikävät kommentit on vaan jääny aika pahasti mieleen ja saanu miettimään, että entä jos tilanne joku päivä muuttuukin, enkä ole enää niin sutjakka ja laiha? Esimerkiksi vaikka raskauden jäljiltä, jos satun joskus raskautumaan 😟
Kommentit (17)
En tekisi. Ei hyväksyisi lihomistasi, kysy vaikka.
Jos lihot, tämä mies pettää tai jättää. Mahdollisesti myös jos ns. lihot raskausaikana.
Ja vaikket lihoisikaan raskauskiloista niin mammaudut. Tissit alkaa vähän roikkumaan tai pimpsa jäi löysäksi synnytyksestä. Vatsanahka jäi vähän veteläksi. Tuollaiset sikamiehet keksii aina jotain haukuttavaa kropasta kun et näytä enää nuorelta. Yök!
Kannattaa kysyä mieheltä suoraan, että mitä hän sinusta tuumisi, jos raskauden myötä pyöristyisit tai kroppasi muutenkin muuttuisi.
Itse tekisin selväksi, että en aio sietää mitään dissaamista, jos kroppani raskauden myötä muuttuu. Se on se hinta, minkä vanhemmuudesta nyt joutuu vaan ehkä maksamaan. Mikäli mies haluaa kanssani lapsia, hänellä ei ole mitään lupaa arvostella ja haukkua kehoani.
Mä en ottais tommosta mulkkua ees kaljottelukaveriks.
Jos sä et loukkaannu tuosta, vaan ymmmärrät että hänellä on huono huumorintaju niin miksipä ei voisi vaikka olla niin vakavasti suhteessa että voisi harkita lapsia...
En todellakaan. Tuo lähtee heti kävelemään jos raskauden myötä tulee vähänkin lisää kiloja tai vartalo muuten muuttuu huonompaan suuntaan. Ei ole ollenkaan isämateriaalia tuollainen.
Tämähän oli suorastaan hauska 😊
Kiitos nauruista 🤣🤣
Vaikka et lihoisikaan ylenmäärin, niin taatusti nillittää jostain raskausarvista tai muista mahdollisista raskauden jäljistä.
Tulla raskaaksi miehelle?
Jo tuo sanavalinta kertoo, että olet pelkkä keho ilman mieltä.
Oletko kännissä tai muuten vain sekaisin???
Jos tarvitsee edes kysyä, että uskaltaako tehdä lasta jonkun kanssa, niin vastaus on selvä. Ei uskalla!
Vierailija kirjoitti:
Tämähän oli suorastaan hauska 😊
Kiitos nauruista 🤣🤣
Samaa mieltä 🤣🤣🤣
Se on kaikkien naisten ihannemies. Jos et tule raskaaksi sille niin saa muuta naista haluaa sen kanssa lapsia heti.
En haluaisi edes olla tuollaisen miehen kanssa, joten jäisi kyllä lapsetkin hankkimatta hänen kanssaan.