Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää tätä väsymystä, en saa työpäivääkään tehtyä ilman päiväunia

Vierailija
18.09.2022 |

Väsymys, joka ei mene nukkumalla ohi, mutta joka on niin vahva, että pakottaa sänkyyn. Teen etätöitä ja mun on pakko ottaa joko lounasaikaan tai iltapäivällä päiväunet. Muuten en pysty jatkamaan töitä, ei millään etene mikään, raajat tuntuvat raskailta ja silmäluomet menee väkisin kiinni.

Ei mussa fyysisesti ole mitään pielessä, verikokeet ovat ihan ok. Masentunut olen ja olen ollut jo vuosikausia, mutta kai tässä nyt vaan masentuu entistä enemmän jos ei jaksa mitään mielekästä tehdä, vain nukkua!

Onko mitään vinkkejä? Oletteko kärsineet tai kärsittekö parhaillaan vastaavanlaisesta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyteen vaan. Kahvi ja huonot unet (apnea) vaikuttaa. Koeta näyttää mahdollisimman surkealta lääkärillä käydessäsi, haise pahalta.

Vierailija
22/24 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla etätyö toisin on jos tekee fyysistä töitä ei pääse pakoon työpaikalta päiväunille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan itsestäni että ylipaino väsyttää. Vaikka ulkoilen ja liikun. Olen lihonut liiallisen syömisen vuoksi. Liikunta ei juuri laihduta kun iltaisin ahmin.

Ei liikunta yksin laihduta. Kyllä ne syömiset on rukattava ihan uusiksi jos haluaa laihtua.

Vierailija
24/24 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotehaitta. Mene koko vartalon CT-kuvaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä