Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on n 25€ rahaa ja tilipäivä on 15.10.

Vierailija
18.09.2022 |

Laskut on maksettu. Syömässä on minä ja 17 vuotias poika, sekä tytär, joka tulee opiskelukaupungista käymään kotona loppukuusta.

Kaapit on kyllä täynnä ruokaa ja pakastin myös, 25€ käytettävissä esim maitoon ja salaattiin/tomaattiin/kurkkuun kuukauden ajan.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku teistä lähtee kuntanne tai kaupunkinne hävikki ruoka jonon hakee ilmasta ruokaa. Elatus maskut on sinulla kuitenkin viellä 17 vuotiaasta.Mihin ne latoit? Jos tilisi vasta 15.10 ?Vuokran maksu kuitenkin on viimeistän joka kuukauden 4 päivä. Et hallitse rahan käyttöäsi.Kohta sinulla ei asuntoakaan, jos vuokraasi et ajalla maksa?.

Minulla on vuokranmaksu aina 15. pv. Se on ihan sopimuskysymys, mille päivälle maksu laitetaan. 

Vierailija
22/57 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tylsä provo.

Tämän viikon huonoin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaattia ei kannata ostaa, kun sitä voi kasvattaa purkissa sisällä itsekin ympäri vuoden.

Täysin tarpeetonta. Vettä saa hanasta. Salaatti on lähes pelkästään vettä. 

Vierailija
24/57 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä oikein vaivaa?

Vierailija
25/57 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä loppukuuhun!

Vierailija
26/57 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tytär voi maksaa omat laskunsa?

Vierailija
27/57 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä elän tt-tuella ja silti on vielä tässä vaiheessa kuukautta pari sataa jäljellä. Kannattaa opetella taloudenhallintaa. 

Tähän on tultu. Tavallinen työssäkäyvä on kusessa, mutta tt-tukiasiakas pärjää, kun Kelasta maksetaan kaikki laskut.

Vierailija
28/57 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt tässä kuussa vai 45 euroa ruokaan. Olen syönyt pääasiassa kalaa perunaa ja hedelmiä.

Vierailija
29/57 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku teistä lähtee kuntanne tai kaupunkinne hävikki ruoka jonon hakee ilmasta ruokaa. Elatus maskut on sinulla kuitenkin viellä 17 vuotiaasta.Mihin ne latoit? Jos tilisi vasta 15.10 ?Vuokran maksu kuitenkin on viimeistän joka kuukauden 4 päivä. Et hallitse rahan käyttöäsi.Kohta sinulla ei asuntoakaan, jos vuokraasi et ajalla maksa?.

Mitä soseita sinä vedät jos kuvittelet että vuokranmaksu on kaikilla viimeistään 4. päivä? Itse maksan 100e vuokraa 8pvä ja 180e 22pvä.

Vierailija
30/57 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy nettikirpparilla jotain.

Vierailija
31/57 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tytär voi maksaa omat laskunsa?

En halua tyttöä vaikeuksiin. Hänelle tuli yllättävä kulu nyt, mutta autan kyllä muutenkin taloudellisesti, aina kun suinkin voin.

Vierailija
32/57 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Olen käyttänyt tässä kuussa vai 45 euroa ruokaan. Olen syönyt pääasiassa kalaa perunaa ja hedelmiä.

Minä syön myös halvasti. Poika syö varmaan tuplasti sen määrän minkä minä.

Vierailija
33/57 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä loppukuuhun!

Kiitos, menee jo rutiinilla. :)

Vierailija
34/57 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä elän tt-tuella ja silti on vielä tässä vaiheessa kuukautta pari sataa jäljellä. Kannattaa opetella taloudenhallintaa. 

Minä hallitsenkin talouden. Maksan velkaani, tytön laskuja ja elätän toista nuorta pian aikuista opiskelijaa jolla myös on laskuja. En elä velaksi vaan pistän suun säkkiä myöten.

Vierailija
35/57 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokranmaksupäivä on usein ihan sovittavissa, eikä mikään määrätty päivä. Mulla esim. kuun 5.pv mutta jos se sattuu olemaan lauantai niin siirtyy seuraavalle arkipäivälle, eli 7pv.

Vierailija
36/57 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä söitte tänään?

Vierailija
37/57 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä söitte tänään?

Minä join aamulla kahvia, poika söi pari kinkku-kananmunaleipää kahvin kanssa. Lounaaksi söin eilisen lasagnen jämät, poika söi kinkkukiusausta ja salaattia. Päiväkahville tein omenapiirakan. Palat tuli sitäkin syötyä.

Päivälliseksi söin juuri kinkkukiusausta ja salaattia, ja poika teki itselleen pizzan.

Iltapalaksi syön kaurapuuroa marjoilla, pojasta en tiedä mitä ottaa.

Vierailija
38/57 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sulla ole hätäpäivää, jos on kuukauden ruoat hankittu. Maito ja tomaatti ei paljon maksa.

Vierailija
39/57 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hvl määrää että vuokranmaksupäivä on kuun 10. ellei muusta ole sovittu. Mistä vedit tuon 4. päivän?

Vierailija
40/57 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin antaa rahaa jos saan sulta ja tyttäreltä samaan aikaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän