Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä pari miestä on haukkunut minua pinnalliseksi ja turhamaiseksi, kun en kelpuuta tupakoitsijaa

18.09.2022 |

Olen tupakoimaton sinkkunainen, ja etsin miestä, joka ei myöskään tupakoi. Profiilissani lukee: en tupakoi, enkä voi sietää tupakointia. Silti saan jatkuvasti tykkäyksiä tupakoivilta miehiltä. Kun joskus tahallani teen matchin miehen kanssa, joka tupakoi, lähetän hänelle viestin, jossa kysyn, että miksi olet lähettänyt minulle tykkäyksen, vaikka olen kirjoittanut profiiliini, etten voi sietää tupakointia, olen pari kertaa saanut vastaukseksi tyyliin, että no se kertoo sinusta sen, että olet turhamainen ja pinnallinen, jos vain sen takia olet valmis hylkäämään kumppaniehdokkaan.

Minua siis oksettaa röökin haju ja vaikka mies ei tupakoisi minun läsnäollessani, niin kyllähän sen röökin haju tarttuu vaatteisiin ja kotiin väkisinkin. En vaan näe mitään mahdollisuutta tapailla tupakoivaa miestä. Ja kyllähän se kertoo eli tavoista ja puutteellisista elämänhallintataidoista, jos ikäiseni ihminen on ylipäätään alkanut tupakoida eikä edes halua lopettaa tupakointia. Mä ymmärrän, että mun faijan ikäiset, yli 7-kymppisenä ihmiset ovat nuorena aloittaneet tupakoinnin, kun ei silloin 1960-70-luvuilla tiedetty tupakan olevan vaarallista ja silloin se oli hienoa, mutta aika idiootti pitää olla, jos joku nuori ihminen nykypäivänä tupakoi.

Kommentit (18)

1/18 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä te olette?

Vierailija
2/18 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en itsekään huolisi savuttomana miehenä tupakoivaa naista. Eräs olisi kovasti hinkunut parisuhteeseen, vaan se oli vaan sen luokan turn-off kun neiti ravasi tupakalla n. 5 kertaa päivässä tai kun vähänkään hermot alkoi kiristymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/18 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
4/18 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta et kelpuuta tavis miestä  joka on samaa tasoa kanssasi joten olet kuitenkin pinnallinen.

5/18 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Mutta et kelpuuta tavis miestä  joka on samaa tasoa kanssasi joten olet kuitenkin pinnallinen.

Tupakkamies ei ole tasoisen.

Vierailija
6/18 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän haukkuvat, mitä väliä?

Vierailija
7/18 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on ehdoton ei kumppaniehdokkaalta, en polta itse. En näe mitään syytä miksi vaikeuttaisin elämääni hankkimalla tupakoivan kumppanin. Pitäisi yökkäillä jatkuvasti ja läheisyys ei onnistuisi mokoman haisunäädän kanssa hyi...

Vierailija
8/18 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tuomitse, kunhan vaan annat piparia

Vierailija
9/18 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointia ei voi mitenkään sietää, jos ei itse polta. Alussa saattaa mennä alkuhuuman piikkiin, mutta jossain vaiheessa se joka tuntinen röökitauko alkaa stressata toden teolla. Been there done that.

Vierailija
10/18 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin kerran että yksi ei kelpuuta naista, joka juo energiajuomia tai limuja tai syö välillä epäterveellisesti. Huvitti tuo varsinkin kun tiedän tuon tyypit omat paheet, jotka 10x pahempia.

Vierailija
11/18 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jollain on vaan herkempi hajuaisti. Ei minua haittaa tupakoivat työkaverit esimerkiksi.

Vierailija
12/18 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestistäsi haisee kilometrin päähän, että olet todella veemäinen kitisijänarttu, joka ei ansaitse yhtään minkäänlaista miestä, tupakoi tai ei.

Vierailija
13/18 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jollain on vaan herkempi hajuaisti. Ei minua haittaa tupakoivat työkaverit esimerkiksi.

Eihän sen kanssa tarvitse olla missään muualla kuin töissä.

Kumppani on ihan todella eri asia.

Vierailija
14/18 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota itse tupakoitsijoita edes kavereiksi, saatikka ystäviksi, ja tupakoivat sukulaiset ovat taakse jäänyttä elämää. Sivusta.

Vierailija
15/18 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tykkäät takaisin? Anna niiden olla. Itse voisin olla satunnaisesti tupakoivan kanssa, mutta en päivittäin. Ihmisillä on kaikenlaista mieltymyksiä ja Tinderissä tykkäillään, mitä sattuu.

Vierailija
16/18 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla linjalla kanssasi. Voisin harkita tupakoivaa miestä vasta, kun tämä olisi todella jo lopettanut tupakoinnin. Pysyvästi.

Vierailija
17/18 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa järkivaade kaikille (itsensä takia), syvällistä ja terveellistä. Miksi välittäisit mitään varsinkaan kenenkään pian omaan limaansa tukehtuvien selkärangattomien addiktinyhveröiden mielipiteistä?

Vierailija
18/18 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se sellainen mies ole pinnallinen jolle syöpäkääryle on tärkeämpi kuin ihmissuhde.