Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut on kutsuttu syömään, mutta luvassa on etanoita, harmittaa kun olen tästä miehestä kiinnostunut

Vierailija
18.09.2022 |

En pysty syömään mitään limaisia klönttejä. Sain tietää vasta ihan viime hetkellä mitä on ruokana. Joskus yritin niellä tuollaista ja oksennus tuli. Kehtaanko valehdella keksitystä allergiasta viime hetkillä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaat.

Vierailija
2/26 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin ihan suoraan että en pysty syömään etanoita, en alkaisi mistään allergiasta valehtelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tarpeeksi hyvä miehelle. Etsi jostain itsellesi vauvasuu mies

Vierailija
4/26 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää valehdella? Sanot vaan suoraan ette et pysty syömään niitä. Mitä luultavimmin mies ymmärtää koska etanat ei ole monien herkkua.

Vierailija
5/26 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies ihan ok, jos tykkää syödä limaisia klönttejä?

Vierailija
6/26 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten et pysty varmaan ottamaan suihinkaan. Mies vaihtaa toiseen.

Vierailija
7/26 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hyvin ilmiselvää valehtelua jos sanot että on allergia. Sanoisin suoraan, ei pitäsi olla maailmanloppu jos et niitä syö.

Vierailija
8/26 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat siis miehen päättää mitä syöt. En tiennytkään, että näin tyhmiä naisia on olemassa.

Vierailija
9/26 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi. Jonkun itse tekemät etanat... Onko oikein itse poiminut pihalta?

En mä niitä etana-annoksia ymmärrä ravintolassakaan. Nehän on aina upotettu voihin ja juustoon. Siel keskellä sit joku mauton klimppi.

Vierailija
10/26 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei ihan paras valinta mieheltä, jos etanoita tarjoaa, vaikka kuinka herkkua olisivat omasta mielestään. Meillä koukuikäiset lapset ja mies syö niitä (tottuneet Ranskan lomilla) , mutta minä en. Vähän on miehellä petraamisra, pitäisi tajuta ettei kaikille välttämättä maistu.

Mutta hyviä ne kuulemma ovat.

Vierailija
11/26 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei taideta osata etanoita valmistaa, kokeilin kyllä mutta en saanut niitä millään alas. Vasta kun ranskalainen ystäväni valmisti mulle etanoita alkupalaksi ne maistuikin hyvälle eikä olleet yhtään sitkeitä!

Vierailija
12/26 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri kirjoittamassa samaa kuin edellinen.

Ravintolassa syötävät etanat eivät ole mitään pihalta noudettuja limaklönttejä. Ovatkohan ranskalaisia, en ole varma, mutta siis kasvatettuja etanoita.

Paistetaan etanapannussa mausteiden kanssa.

Olen syönyt, mutta mauttomiksi totesin.

Aikoinaan juhlimme entisen avomieheni kanssa eroamme syömällä etanoita ravintolassa ihan muuten vain.

Vierailija
13/26 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä miten tietämätön olet. Ne ei ole limaisia klönttejä.

Vierailija
14/26 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penis ei ole mikään limainen klöntti. En toki tiedä, millaisia peniksiä sinä olet nähnyt...

Vierailija
15/26 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä söisi etanoita minäkään. Tulisi mieleen puutarhastani keräämäni iljettävät kotilot. Söisinkö niitä?

Vierailija
16/26 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Penis ei ole mikään limainen klöntti. En toki tiedä, millaisia peniksiä sinä olet nähnyt...

Epämiellyttäviä ne on kaikesta huolimatta ja sitten pitäisi vielä alkaa imemään.

Vierailija
17/26 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano suoraan, että sinä et syö etanoita. Miksi alkaa valehtelemaan? Ei se ainakaan herätä luottamusta

Vierailija
18/26 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai hän tarjoaaa muutakin syömistä kuin vain etanat. Eikö noita syödä vain alkupalaksi tai itse ainakin kerran maistoin Ranskassa alkupalana. 

Vierailija
19/26 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi valehdella ihan turhan takia. Sanot vaan, että et pysty niitä  valitettavasti syömään kokemuksesi perusteella. Onko sulla tapana valehdella muitakin yhtä tyhmiä juttuja?

Vierailija
20/26 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, ei ole noin vaikeaa. Kerrot ettet tykkää etanoista ja dippaat vaikka paahtoleipää siihen voihin tai viet oman ruuan. Olipa vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi