Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et pysy itsessäsi, miksi menet muihin?

Vierailija
18.09.2022 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on sellainen tapa, että he menevät muihin ihmisiin sisälle. Onhan se pelottavaa. Pidän omat oveni lukossa, koska en halua vieraita.

Vierailija
2/6 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas kuin tein hyvän aloituksen niin minua puuukotetaan sydämmeen, siltä se tuntuu. Toivottavasti teille tulee sama fiilis joskus kuin minulle, tuollaisesta sydämmeen puuukottamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas kuin tein hyvän aloituksen niin minua puuukotetaan sydämmeen, siltä se tuntuu. Toivottavasti teille tulee sama fiilis joskus kuin minulle, tuollaisesta sydämmeen puuukottamisesta.

Koska aloituksistasi ei ota mitään tolkkua. Kannattaa lisätä sanoja aloitukseen, että se tulisi ymmärretyksi niin kuin sinä olet sen tarkoittanut.

Vierailija
4/6 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sydämeesi on mennyt kaksi ämmää?

Vierailija
5/6 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sydämeesi on mennyt kaksi ämmää?

Aloittaja on vissiin sellainen sarjarakastuja.

Vierailija
6/6 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sisältä tyhjä.