Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hylkäämisen kokemukset lapsuudesta nuoruuteen

Vierailija
18.09.2022 |

Millä tavalla vaikuttaa siihen, millainen aikuinen ihmisestä tulee? Eli jos on joutunut koko lapsuuden kokemaan joko koulukiusaamista tai perheessä tapahtuvaa kiusaamista ja ulkopuolelle jättämistä ja tämä jatkuu myös läpi nuoruuden. Millaiset jäljet tämä jättää ihmiseen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luota ihmisiin, ei pidä itseään minkään arvoisena. Ihmissuhteet noudattelevat sitä että yllättäen kadotaan elämästä tuosta vain, sormia napsauttamalla. Olen ihmetellyt miten tämä aina toistuu ja toistuu esim. parisuhteissa. Juuri tässä yhtenä päivänä mietin että ainoat pysyvät ihmissuhteet elämässäni ovat naapurit ja työpaikan ihmiset. Kaikki muut tulevat ja menevät.

Vierailija
2/4 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota toisiin ihmisiin juurikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut ulkopuolinen/ulossuljettu jo lapsuudessa. Aikuisena suuria vaikeuksia muodostaa läheistä ihmissuhdetta. Esim. olen katkaissut orastavia ihmissuhteita siitä pelosta, että kohta minut hylätään. Olen myös itse nuorempana lopettanut ihmissuhteita, en tekisi enää niin luultavasti. Jne.

Tietysti em. käytös voi johtua muutastakin kuin yksin jäämisestä.

Vierailija
4/4 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut ulkopuolinen/ulossuljettu jo lapsuudessa. Aikuisena suuria vaikeuksia muodostaa läheistä ihmissuhdetta. Esim. olen katkaissut orastavia ihmissuhteita siitä pelosta, että kohta minut hylätään. Olen myös itse nuorempana lopettanut ihmissuhteita, en tekisi enää niin luultavasti. Jne.

Tietysti em. käytös voi johtua muutastakin kuin yksin jäämisestä.

Piti edelliseen viestiin kirjoittaa, että olen lopettanut ihmissuhteita äkillisesti.