Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon mies ja pidän peggingistä

Vierailija
18.09.2022 |

Tätä ollaan nyt vaimon kanssa säännöllisesti harrastettu normiseksin ohella ja on ollut kyllä kaikinpuolin kiihottavaa ja hauskaa tuo pegging. Vaimo on ihan innoissaan, kun saa välillä olla se paneva osapuoli ja tuntuu todella miellyttävältä vähän vaihdella rooleja välillä. On siistiä nauttia seksistä näinkin seksikkään naisen kanssa :)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP vielä täällä?

Vierailija
22/40 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä iltana tulee strappiä ja kuulemma lujaa 😍. Kalu jo valuu kiimalimaa kun edellisestä orkusta on yli viikko ja sexyt alusvaatteet ja siveysvyö vaan lisää kiimaa. Pari päivää sitten pientä kiusoittelua ja kuritusta ja silloin kuiskaili näitä korvaan.. Tänään vielä saunan päälle sheivaus, kynsien lakkaus, meikit ja sitten ehkä pieni kierros kaupungilla ja sit kotiin pantavaksi. Ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla ihan aitoa kalua. Mikään ei ole sen parempaa kuin karvaisen top-sonnin mahtava molo perseessä sykkimässä spermaa peräsuolen perukoille.

Vierailija
24/40 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla ihan aitoa kalua. Mikään ei ole sen parempaa kuin karvaisen top-sonnin mahtava molo perseessä sykkimässä spermaa peräsuolen perukoille.

Hyi! Karvaton ja kaunis transtypykkä vois olla kokeilun arvoinen, mutta ei tuollainen. Kuka semmosia sexynä edes pitää, kaippa joku. No saavat pitää omanaan 😂

Vierailija
25/40 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos;) Löysin hänet jo melkein 20 vuotta sitten mutta vasta kaksi vuotta sitten avasin suuni.

Me ollaan oltu 8 vuotta yhdessä ja vasta pari vuotta sitten uskalsin kokeilla peggingiä vaimon kanssa, kun oli hänellä toiveena kokeilla. Turhaan jännitin ja nykyisin se on meidän lemppari :D

ap

Vierailija
26/40 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko AP vielä täällä?

Joo, en oo hetkeen käynyt täällä. Mut tosi hyvä juttu, et muutkin pariskunnat tykkää!

ap

Vierailija
27/40 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on onnenpekka kun on löytänyt naisen joka pitää peggingistä. Itse haluaisin että naiseni panisi mua ja hoitelisi samanaikaisesti käsillään penistäni. Olis myös ihanaa kokea eturauhas orkku. Mutta naiseni ei halua edes koskea peppuuni. Mitä kaikkea AP on saanu kokea peggingissa?

Orgasmeja orgasmin perään ja eturauhasorgasmi mukaanlukien!  

ap

Vierailija
28/40 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asennoissa AP on tätä harrastanut ja onko naisesi runkannut sinua samalla?

Vierailija
29/40 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä parasta näin naisenakin. Lähinnä se että mies on niin avarakatseinen ja nauttii rohkeasti kehostaan ja uskaltaa sen mulle näyttää. Muuten on aika jäyhä miehekäs mies niin ei kukaan uskoisi millainen kahden kesken ja mitä me puuhaillaan..

Aloitan aina nuolemalla häntä niin että on kontillaan. Sitten sormia ja tappi sisään, samalla saatan ottaa suihin kevyesti tai kädellä hyväillä hänen penistään. Sträpillä sisään doggy style asennossa ja siitä siirrytään hetken päästä joko niin et hän on kyljellään tai makaa vatsallaan ja mä istun hänen reisien päällä.

Lopetus aina niin et mies selällään, työntelen häntä jos aika vaativasti peppuun ja hän runkkaa itselleen orgasamin, ei tarvitse koskaan kauaa itseään kosketella kun tulee.

Itse en peppuseksiä halua mutta tää on todella kiihottavaa kun saa katsella toisen nautintoa. Tehdään pari kertaa kuussa ehkä.

N38

Vierailija
30/40 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on kyllä parasta näin naisenakin. Lähinnä se että mies on niin avarakatseinen ja nauttii rohkeasti kehostaan ja uskaltaa sen mulle näyttää. Muuten on aika jäyhä miehekäs mies niin ei kukaan uskoisi millainen kahden kesken ja mitä me puuhaillaan..

Aloitan aina nuolemalla häntä niin että on kontillaan. Sitten sormia ja tappi sisään, samalla saatan ottaa suihin kevyesti tai kädellä hyväillä hänen penistään. Sträpillä sisään doggy style asennossa ja siitä siirrytään hetken päästä joko niin et hän on kyljellään tai makaa vatsallaan ja mä istun hänen reisien päällä.

Lopetus aina niin et mies selällään, työntelen häntä jos aika vaativasti peppuun ja hän runkkaa itselleen orgasamin, ei tarvitse koskaan kauaa itseään kosketella kun tulee.

Itse en peppuseksiä halua mutta tää on todella kiihottavaa kun saa katsella toisen nautintoa. Tehdään pari kertaa kuussa ehkä.

N38

Ihanaa että kaltaisiasi avarakatseisia Naisia on olemassa ;)

Vierailija
31/40 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asennoissa AP on tätä harrastanut ja onko naisesi runkannut sinua samalla?

On runkannut ja tulen usein ilman, että munaani kosketaan ollenkaan. Doggystyle on meidän suosikkiasento ja ollaan kokeiltu jokaisessa asennossa mitä kaikkia niitä nyt onkaan. :D

ap

Vierailija
32/40 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N38

Oot kyllä niin keeper! Miehes on kyllä onnekas, kun hänellä on noin mahtava nainen! 👍 

Meillä on kans just tollasta ja usein menee tosi intiimiks ja kiihkeäks se meno, kun vaimo tykkää kovasti panna mua sträppärillä ja se on ihan parasta! Meillä taas vaimo haluaa myös itsekin välillä saada peppuun mikä on tosi jees. Muutenkin harrastetaan ihan perus munapilluun yhdyntää nykyään päivittäin, kun tuo pegging on saanut meidät paljon läheisemmäksi ja tuonut sitä kipinää makkariin. Ainakin näen vaan mun vaimon entistä seksikkäämpänä, kun tuo kuuma nainen on useita kertoja pannut mua peppuun. 😇

ap

Vierailija
33/40 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko AP kertoa hieman tarkemmin sträpillä saamsatasi eturauhasorkusta. Itse ole yritänyt sitä eturauhaskiihottimilla ym saamata setä. Miltä se tuntuu ja saatko siinä siemensyöksyn vai tuleeko pelkkä orgasmi?

Vierailija
34/40 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko AP kertoa hieman tarkemmin sträpillä saamsatasi eturauhasorkusta. Itse ole yritänyt sitä eturauhaskiihottimilla ym saamata setä. Miltä se tuntuu ja saatko siinä siemensyöksyn vai tuleeko pelkkä orgasmi?

Se vaan tuntuu helvetin hyvältä. Ainakin mulla on reidet ruvennut tärisemään ja muutenkin tuntuu semmosta värähtelyä, painetta ja lämpöä en osaa sen tarkemmin selittää. Ja kyllä! Se on mahdollista saada orgasmi ilman siemensyöksyä.

ap

Vierailija
35/40 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan tuntuu helvetin hyvältä. Ainakin mulla on reidet ruvennut tärisemään ja muutenkin tuntuu semmosta värähtelyä, painetta ja lämpöä en osaa sen tarkemmin selittää. Ja kyllä! Se on mahdollista saada orgasmi ilman siemensyöksyä.

ap

Kiitos vastauksesta. Olen lukenut (kirjasta moniorgasminen mies) että mies pystyy saamaan orgasmin ilman siemensyöksyä. Tällöin erektio pysyy ja mies pystyy saamaan uuden orgasmin. Tuo siis pätee myös eturauhasorgasmiin joka minua kiinnostaa todella paljon. Ilmeisesti sen saadessaan pitää olla todella kiihottunut ja kauvan ilman orkkua? Kerran tunsin ikäänkun orkun lähestyvän mutta eturauhaskiihotimesta loppui akku riittisellä hetkellä.

Vierailija
36/40 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erurauhasorkkua voi avittaa siveysvyön avulla. Kalu lukkoon viikon parin ajaksi ni johan lähtee. Mun poikaystävä saa tolla tavalla orkkuja ja sperma lentää lukitusta munasta niin usein kun jaksan sträpillä hoidella. Googleta sissygasm taikka cum in chastity niin näät vähän missä mennään.

N22

Vierailija
37/40 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erurauhasorkkua voi avittaa siveysvyön avulla. Kalu lukkoon viikon parin ajaksi ni johan lähtee. Mun poikaystävä saa tolla tavalla orkkuja ja sperma lentää lukitusta munasta niin usein kun jaksan sträpillä hoidella. Googleta sissygasm taikka cum in chastity niin näät vähän missä mennään.

N22

Onko poitsusi kuinka naismainen ku tommoseem suostuu?

Vierailija
38/40 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

Onko poitsusi kuinka naismainen ku tommoseem suostuu?

Ehkä on enempi sukupuoleton, mutta kai tärkeämpää on se että minä tykkään olla määräävä osapuoli ja hän on alistuvaa sorttia. Ja onhan tota kiva kattoa, silmä lepää sexyssä paketissa :).

Vierailija
39/40 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt ihanaa kun nainen innostuu paneamaan miehen peppua! Saisipa vaan useammin peppuun täytettä.

Vierailija
40/40 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt ihanaa kun nainen innostuu paneamaan miehen peppua! Saisipa vaan useammin peppuun täytettä.

Juurikin näin, on se vaan ihanaa ;) Mies joka tällaisen Naisen löytää joka miestänsä vuorostaan nai, on todella onnekas ja kyseinen Nainen on aarre...