Kai täytyy mennä siivoamaan kun anoppi tunkee varmaan kylään.
Ajattelin että olisin siivonnut vasta huomenna mut tajusinkin että anoppi tunkee kylään kutsumatta ja yllättäen kun miehellä synttärit.
Kai tässä täytyy mennä pukemaan ja aloittaa jynssääminen. Ei jaksais.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai miehen synttärit on ollut jo aiemmin tiedossa? Eikä mies ole tehnyt mitään asian eteen, jos tietää, että äitinsä tulee synttärikahville?
Toki on ollut tiedossa, mutta jotenkin koko anopin klassinen pakkovierailu pääsi viime viikolla unohtumaan.
No, nyt on jo vessanpesusineet pöntöissä ja mies laittoi tiskarin päälle.
Ap
Eiks teillä pestä vessaa kuin anoppia varten? Kyllä itse katson että pönttö on aina siisti.
En ymmäryätänyt tuota tiskikonejuttuakaan..
Ei anoppi ole mikään kuningatar! Okei, itse olin samanlainen pari ekaa seurusteluvuotta kun halusin antaa hyvän vaikutelman. Ajan saatossa meistä on tullut hyviä kavereita ja tiedän, ettei hän edes halua että hänen takiaan hössötetään. Muutenkin hän on elämässä mukana, hyvinä ja huonoina aikoina. Silloin ei tarvitse esittää itseään parempaa ihmistä
Miksei anopille voi laittaa vaikka viestiä tai soittaa, että olette koko perhe ollut nyt vähän kipeänä ja huonovointisia, että sopisiko miehen synttärikahvittelut vaikka xx.xx.xxxx klo xx:xx?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä miniä nyrpistelee nennänsä. Et oo taas pölyjä pyyhkinyt ja murusia keittiössä, tutkii kahvikupin pohjan ( astianpesukone meillä tiskaa) , huomauttaa lapsille: katsokaa miten rumaa kun mummulla lojuu kirjoja ja verenpainemittariakaan ei oo kaappiin laittanut. Pieni tyttö kirkkaalla äänellä: mummu on huolimaton eikä viitsi.
Tulee vaan mieleen, että oletkohan sinä joskus maininnut tuollaisesta miniällesi..?[t/quote]
En ikinä. En edes koskssn käynyt heillä ennen lasten syntymää, olivat 5 vuotta naimisissa sitä ennen. Sit oon käynyt lasten synttäreillä kutsuttuna kaksi kertaa vuodessa. Sittenkin vain sen pari tuntia vaikka matka on n. 200 km.
He käyvät meillä kuten muutkin lapset. Olen sanonut, en haitaksi tuppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai miehen synttärit on ollut jo aiemmin tiedossa? Eikä mies ole tehnyt mitään asian eteen, jos tietää, että äitinsä tulee synttärikahville?
Toki on ollut tiedossa, mutta jotenkin koko anopin klassinen pakkovierailu pääsi viime viikolla unohtumaan.
ApEiks teillä pestä vessaa kuin anoppia varten? Kyllä itse katson että pönttö on aina siisti.
En ymmäryätänyt tuota tiskikonejuttuakaan..
Meillä välillä on pölykerros wc-pöntössä (ei silti mitään vauhtiraitoja) ja vaikka hammastahnatöhnää lavuaarissa, jos on kiirettä pitänyt. En sellaiseen vessaan halua vieraita päästää.
Minulla ei ole minkään valtakunnan aavistusta anopista. Puolison äiti oli jo aikaa sitten kuollut, kun rakastuimme.
Joskus leikittelen ajatuksella, et olis elossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä miniä nyrpistelee nennänsä. Et oo taas pölyjä pyyhkinyt ja murusia keittiössä, tutkii kahvikupin pohjan ( astianpesukone meillä tiskaa) , huomauttaa lapsille: katsokaa miten rumaa kun mummulla lojuu kirjoja ja verenpainemittariakaan ei oo kaappiin laittanut. Pieni tyttö kirkkaalla äänellä: mummu on huolimaton eikä viitsi.
Tee vastavierailu samassa hengessä. Kosto on suloinen.
Olen kiltti ihminen, en riitele. Nuoret tuppaavat olevan vanhuksia viisaampia ja etenkin jos kokevat olevansa "parempia ihmisiä kuin tavan yksinkertainen mummo".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee vaan mieleen, että oletkohan sinä joskus maininnut tuollaisesta miniällesi..?[t/quote]
En ikinä. En edes koskssn käynyt heillä ennen lasten syntymää, olivat 5 vuotta naimisissa sitä ennen. Sit oon käynyt lasten synttäreillä kutsuttuna kaksi kertaa vuodessa. Sittenkin vain sen pari tuntia vaikka matka on n. 200 km.
He käyvät meillä kuten muutkin lapset. Olen sanonut, en haitaksi tuppaa.Okei. Ilmeisesti et ole kovin läheinen poikasi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEiks teillä pestä vessaa kuin anoppia varten? Kyllä itse katson että pönttö on aina siisti.
En ymmäryätänyt tuota tiskikonejuttuakaan..Meillä välillä on pölykerros wc-pöntössä (ei silti mitään vauhtiraitoja) ja vaikka hammastahnatöhnää lavuaarissa, jos on kiirettä pitänyt. En sellaiseen vessaan halua vieraita päästää.
Minä en haluaisi mennä itsekään. Kyll kai nuo on päivittäin siistittävät, lavuaarin ja peilin hammastahnat. Olipa sinkku, miniä tai anoppi, teini, tai perheen mies.
Vähän lapsellista tuntea kiukkua siitä jos anoppi tulee kylään lapsensa synttäreille. Taidat tuntea kiukkua vain siitä, että asunto on siivoamatta. Ei se ole anopin syytä.
Ja kasvata paksumpi nahka, niin ei tarvitse välittää muiden mielipiteistä. Ei se anoppi siihen pölyyn läkähdy. Kai.
Ei vaikuta kovin tehokkaalta ap:n siivous, kun samalla kirjoittelee vauvapalstalle! :D
Mahtaa olla sotkuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He käyvät meillä kuten muutkin lapset. Olen sanonut, en haitaksi tuppaa.Okei. Ilmeisesti et ole kovin läheinen poikasi kanssa.
Olen sanonut että en ole haitaksi. Lapset saavat elää elämäänsä ilman että "olen ovella."
Ja huom. Kaikki eivät asu samassa lähiössä, edes samassa kaupungissa. Matkaa voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmäryätänyt tuota tiskikonejuttuakaan..Meillä välillä on pölykerros wc-pöntössä (ei silti mitään vauhtiraitoja) ja vaikka hammastahnatöhnää lavuaarissa, jos on kiirettä pitänyt. En sellaiseen vessaan halua vieraita päästää.
Minä en haluaisi mennä itsekään. Kyll kai nuo on päivittäin siistittävät, lavuaarin ja peilin hammastahnat. Olipa sinkku, miniä tai anoppi, teini, tai perheen mies.
Meillä siistitään vähän vaihtelevasti. Joskus on päiviä, kun ei vaan ehdi/muista/huvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on vanhemmat, anopit väärin päin, olivatpa miten päin tahansa.
Itse olen valinnut, pienempi paha odottaa yhteydenottoja kuin olla se aina soitteleva ja kotiin tunkeva hirviö-äiti/ anoppi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että anoppisi saa laiskuriperseesi ylös sohvalta ja joudut siivoamaan saastaisen asumuksesi.
Anna anopilla siivousvälineet, niin tulee puhdasta jälkeä, ja siinähän tulee oiva syntymäpäivälahja samalla kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän lapsellista tuntea kiukkua siitä jos anoppi tulee kylään lapsensa synttäreille. Taidat tuntea kiukkua vain siitä, että asunto on siivoamatta. Ei se ole anopin syytä.
Ja kasvata paksumpi nahka, niin ei tarvitse välittää muiden mielipiteistä. Ei se anoppi siihen pölyyn läkähdy. Kai.
Itseäni ärsyttäisi, jos mieheni ei tekisi mitään asian eteen, kun hänellä on synttärit ja tietää varmasti äitinsä tulevan.
Jos se kerran vuodessa poikansa syntymäpäivänä tulee, niin onko nyt niin vaikeaa? Tiedät kuitenkin miehesi syntymäpäivän?
Minun miniäni tykkää kun menen käymään ja alan puuhastelemaan. Toki välillä temmellän lasten kanssa mutta autan imuroimalla ja tiskikoneen täytössä tai tyhjennyksessä ym. Koskaan ei ole tykännyt huonoa vaan riemumielin antaa rätin kanssa heilua. :)
Turhaan vaivaudut. Siivoat kuitenkin väärin ja vähintään kahvissa on valittamista. Sano kun tulee ovelle, että ootte kipeinä nyt ei sovi.
Tulee vaan mieleen, että oletkohan sinä joskus maininnut tuollaisesta miniällesi..?