Tässä nyt vakavasti harkinnut homoilua
Olisihan se kivaa imeä ja runkata jonkun isokaluisen pojun kanssa silloin tällöin. T. Heteromies
Kommentit (14)
Siitä vaan ja ainahan voit hakeutua jonkun bi-pariskunnan kolmanneksi pyöräksi, jos mano a mano kuulostaa syvään päähän hyppäämiseltä.
Kannattaa kokeilla, ei se pahaa tee. Eikä hetero siinä homoksi muutu, korkeintaan biseksuaaliksi.
Kyllähän se välillä on ihan kivaa vaihtelua. Itse käyn homostelemassa sillointällöin. Viimeeksi pariviikkoa sitten. Löytyis vain mukava vakikaveri ni saattais päästä myös meille kolmanneksi sänkyyn.
Salilla jolla joskus käyn on silloin tällöin käynyt m+m flaksi joillekin, tämä on kuulotietoa, en ole itse nähnyt/tehnyt. Pitäisköhän lähteä tänään kokeilen millaisia karkkeja (harteikkaita sopivasti lihaksikkaita sopivasti karvaisia pitkiä kolleja) siellä olisi ja joita uskaltaisi pyytää aluksi vaikka kahville. - M23 -
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla, ei se pahaa tee. Eikä hetero siinä homoksi muutu, korkeintaan biseksuaaliksi.
Voi hyvinkin muuttua homoksi. Onhan näitä myöhemmin heränneitä, jotka tajuaa kiinnostuksen vastakkaiseen sukupuoleen kuolleen. Ja siitä alkaakin elämä kokonaan saman sukupuolen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvinkin muuttua homoksi. Onhan näitä myöhemmin heränneitä, jotka tajuaa kiinnostuksen vastakkaiseen sukupuoleen kuolleen. Ja siitä alkaakin elämä kokonaan saman sukupuolen kanssa.
Miesten välinen paineiden päästely ei ole homostelua. Miesten kanssa on kiva päästellä paineita juuri siksi kuin vain toinen mies osaa ottaa runkun runkkuna ja sitten kadota paikalta :D
Laakson metsässä esim. saa aina "apua" paineisiin!
Kokeile ensin ja mieti sitten vasta noita identiteettijuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se välillä on ihan kivaa vaihtelua. Itse käyn homostelemassa sillointällöin. Viimeeksi pariviikkoa sitten. Löytyis vain mukava vakikaveri ni saattais päästä myös meille kolmanneksi sänkyyn.
Täältä löytyisi:
mies.oletettu(at)hotmail.com
Tuu persikkaa ni jutellaan siellä.
Vierailija kirjoitti:
Tuu persikkaa ni jutellaan siellä.
Mikä on persikka tässä?
Vierailija kirjoitti:
Salilla jolla joskus käyn on silloin tällöin käynyt m+m flaksi joillekin, tämä on kuulotietoa, en ole itse nähnyt/tehnyt. Pitäisköhän lähteä tänään kokeilen millaisia karkkeja (harteikkaita sopivasti lihaksikkaita sopivasti karvaisia pitkiä kolleja) siellä olisi ja joita uskaltaisi pyytää aluksi vaikka kahville. - M23 -
Millä salilla sä käyt? Kahvi maistuis.. 😉
Mikäs siinä. Tosin, et ole hetero.