Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te " tyylitietoiset" olette...

Vierailija
30.10.2006 |

sisustaneet kotinne? Hokasin vaan et täällä on haukuttu ainakin marimekko..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis mulla on huonekalut antiikki ja ikeaa. värit on punaista sinistä ja tummaapuuta. kankaat on puuvillaa ja silkkiä.

Selvittikö?

Vierailija
2/12 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tettynä piristää varmasti sisustusta. Esim. kodinhoitohuoneeseen sopii mielestäni oikein hyvin vaikkapa Unikko-verhot tai silityslaudan päällinen tai jokin peiteverho jne.

Myös keittiössä ja lastehuoneissa on paljon kohteita, joihin Unikkoa voi soveltaa (verhoiksi voisi ajatella esim. yksiväristä kangasta, johon on harvakseltaan aplikoinut Unikko-kukkia, samalla idealla saa kivan päiväpeitteen tytön huoneeseen jne.)

Minusta mitään ei pitäisi koskaan tyrmätä totaalisesti, se osoittaa vain mielikuvituksen puutetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mä vaan en tykkää. Mutta sehän on makuasia eikös :)

-2-

Vierailija
4/12 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää, mitä ihmeellistä niissä raitapaidoissa on?? En ymmärtänyt sitä edes 7-vuotiaana, kun äitini pauhasi Marimekosta. Muistan vieläkin ihmetykseni.

Unikko voisi periaatteessa olla ok, mutta se ei meidän asuntoon istuisi millään. Meillä on kaikki matot käsinsolmittuja itämaisia, puu tummaa, antiikkihuonekaluja etc. Ei tänne mikään unikko sopisi.

Vierailija
5/12 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, antiikkiliikkestä olen niitä ostanut. En ole itse asiantuntija, eli ties vaikka myyjä olisi minua huijannut....

On minulla myös jotain uusvanhaakin: sen niputin tuon " tumman puun" alle.

5

Vierailija
6/12 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylitietoa on varmaan juuri sen verran, että sen voi todella laittaa lainausmerkkeihin. :D

En tykkää unikosta. En myöskään tasaraidasta, suuret koukerot ja pallot aiheuttavat päänsärkyä. Kotimme on varsin pliisu, ei mikään trenditietoinen tai tyylikäs, mutta minun silmiini kodikas ja helppo pitää siistinä.

Vierailija
7/12 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten toivottavasti meillä kaikilla on erinäköisiä koteja!!

Meillä sisustuksessa näkyy uuden ja vanhan yhdistelyä (tyyli, huonekalu, tekstiilit). Lisämaustetta harkituista, mutta huolettoman näköisistä yksityiskohdista.

Vierailija
8/12 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä itseäni tyylitietoisena, joten ostetaan huonekalut yleensä skannosta, jolloin ne ovat jo valmiiksi tyylikkäitä =)

Vierailija
9/12 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kotona itse entisöitynä 30-luvun funkista ja 50-lukua. Verhot on vain makkarissa, paneeliverhoja pellavasta, väreinä valkoinen ja tumma pähkinänruskea.

Vierailija
10/12 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen huomannut että jotkut marimekon kuosit sopivat niihin tosi hyvin. En itse välitä unikosta, mutta minulla on tumman vanhan ruokapöydän päällä usein 70-luvun kuosisia kankaita. Erityisesti yksi pinkin ja oranssin värinen (kuulostaa hurjalta mutta näyttää hyvältä) toimii.

Antiikki (no ok, ei oikeata antiikkia mutta vanhoja, 30-luvun kalusteita) ja retro toimivat minusta hienosti yhdessä.

Vierailija
11/12 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkyys sisustamisessa on sitä, että on joku idea, punainen lanka ja että koti on toisaalta persoonallinen.

Perinteiset tyylit:klassinen, moderni, etninen, romanttinen

Tyylikkäässä sisustuksessa kakki pääosin matsaa yhteen, toki tyylirikotkin mielenkiintoisia. Sisustuksessa on joku linja:värit, muodot, huonekalut, tekstiilit matsaavat yhteen.

Antiikkihuonekalut eivät tee kodista tyylikästä.

Vierailija
12/12 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko on paljon muutakin kuin ne iänikuisiet unikot...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi