Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mut jätettiin eilen

Vierailija
17.09.2022 |

Oon 18v tyttö ja seurustelen (seurustelin?€m) 21v pojan kanssa vähän yli vuoden. Hän on koko seurustelumme ajan kamppaillut masennuksensa kanssa. Oli usein todella huonoja kausia, jolloin hän aina pohti pystyykö seurustelemaan kanssani. Eilen hän kuitenkin sano, että on parempi, että menemme eri teille. Puhuimme jonkin aikaa ja sitten hän sanoikin, että haluaisi mieluummin tauon suhteesta katsoakseen, miltä tuntuu olla ilman minua ja selvittääkseen ajatuksiaan ja keskittyäkseen omaan terveyteensä 100%. Hän sanoi kuitenkin, että jos eroaisimme, hän haluaisi olla silti kanssani ystäviä. Minä en usko että pystyisin siihen sillä romanttiset tunteeni ovat liian vahvat.

Rakastan häntä älyttömän paljon, kaikesta huolimatta olen hänen kanssaan elänyt elämäni onnellisimmat ajat. Sydämeni on ihan hajalla.. tuntuu kuin olisimme eronneet vaikka emme kai ole jos olemme vain tauolla? Sovittiin että ollaan jonkun aikaa erillään ja sitten tehdään lopullinen päätös. Silti tämä tuntuu lopulliselta..lisäksi minulla ei ole ketään ystävää tms joka olisi tukenani..

En vaan pysty kuvitella elämääni ilman häntä kumppaninani. Saatan kuulostaa itsekkäälle, mutta ystävyys ei minulle riitä/en pysty siihen. Haluaisin olla hänen kanssaan yhdessä tai sitten katkaista välit. Kuulostaa ehkä tyhmälle, mutta tuntuu, että hän olisi minulle se oikea. Ihan sama missä olen, siellä missä hän on, on mun koti. Sinne mä kuulun.

Voiko tämmöisen jälkeen enää jatkaa yhdessä? Onkohan mitään mahdollisuuksia..

Ps. tein tämmösen keskustelun jo mutta en löytänyt sitä enää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei voitasko ruveta seukkaan?

M53

Vierailija
2/6 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ps. tein tämmösen keskustelun jo mutta en löytänyt sitä enää."

Tarkastitko internetselaimesi sivuhistorian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole huoletta,elämä jatkuu

Vierailija
4/6 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa kirjainmerkki, niin löytyy parhaiten. Hakuihin ei välttämättä osu.

Vierailija
5/6 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laittaa kirjainmerkki, niin löytyy parhaiten. Hakuihin ei välttämättä osu.

Aa, kiitos vinkistä!

Ap

Vierailija
6/6 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että sulla on tarpeeksi kavereita, mutta rakkautta ja parisuhdetta kaipaat häneltä. Jos hän ei niitä pysty antamaan = move on ghurl. Ei ehkä nyt tunnu siltä, mutta miehiä on pilvin pimein. Hyvin harva meistä asettuu elämään sen ekan taikka toisen poikaystävän kanssa. Elämä jatkuu.