Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö tupakasta helpommin eroon jos polttaa vaan pari kertaa päivässä kuin jos polttaa askin päivässä?

Vierailija
17.09.2022 |

Kysyn kun en tiedä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsee. joillakin voi toimia se, että vähentää ensin pariin röökiin päivässä ja sitten kun on siihen tottunut, niin cold turkey tyyliin lopettaa kokonaan. Useimmiten vieroitusoireet kestää vain 2 viikkoa, että sen kun pystyy sinnittelemään niin pystyy lopettamaan.

Vierailija
2/4 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin juuri noin. Vähensi reilusti tupakoiden määrää päivässä. Poltin enää illalla muutaman tupakan. Lopulta ostin nikoret purkkaa ja lopetin tupakan polton kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ost sähkörööki siihen nolla nesteet ja Lue Raamatun viisautta rukoile Heraa Jeesusta ja Pyhää henkeä avuksesi.

Vierailija
4/4 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse polttelin askin päivässä, ja sain lopetettua kerrasta. Minulle ei mikään vähentäminen olisi toiminut. Mutta muuten olen kyllä sitä mieltä, että jonkun parin tupakan takia ei kannata polttaa kyllä ollenkaan. Ei siinä askillisessakaan mitään järkeä ole, mutta silloin on kyllä ihan eri tavalla koukussa nikotiiniin, kuin se joka ne parit vain polttelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme