Ei ruokaa pysty enää ostamaan
Halvin naudanjauheliha 400g maksoi 5,15e S-marketissa.
Kommentit (59)
Onko jo noin kalliata? Viimeks kun ostin niin oli jotain reilu 3€
Miten niin ei pysty ostamaan?
Hyvin pystyy..
Jos ei VOI ostaa ruokaa esim. siksi, että ei ole rahaa, niin se on asia erikseen.
No sitten ap kuolet pois. Miten vaikeaa se on tajuta,että vaihtaa halvempaan vaihtoehtoon?itse vaihdoin naudan vähärasvaisen jauhelihan sika-nauta jauhelihaan,juhlamokan rainbow kahviin,vessapaperin halvempaan,cheddar juuston halvempaan cheddar juustoon yms.
700g paketti jauhelihaa menee päivässä, en ole katsonut mitä maksaa.
Jospa katsoisit jotain muuta ruokaa kuin naudanlihaa.
Naudan jauheliha 400g 4,59e. Ei ollut halvin.
Vierailija kirjoitti:
No sitten ap kuolet pois. Miten vaikeaa se on tajuta,että vaihtaa halvempaan vaihtoehtoon?itse vaihdoin naudan vähärasvaisen jauhelihan sika-nauta jauhelihaan,juhlamokan rainbow kahviin,vessapaperin halvempaan,cheddar juuston halvempaan cheddar juustoon yms.
Rainbow kahvi on parempaa kuin juhlamokka, parasta mitä s-marketista löytyy.
Pakko mussuttaa lihaa, kanaa tai lohta joka aterialla omnomonmonom.
Yhyy miksei mun rahat riitä mihikää ;___;
No höpö höpö, ostin tänään 450g lihaa joka maksoi 83€/kg.
Siitä tekee pihvit kahdelle ihmiselle, joten ei ole kallista.
Arvaapa kahdesti, pystyykö ruokaa enää tuottamaan, aika moni maatila lopettaa tänä vuonna. Onneksi maailmanmarkkinoilta saa bulgarialaista hevosenlihaa.
Jos et pysty ostamaan koska jauheliha on yli 5e, on ongelmasi täysin mentaalinen.
Se on sitten painuttava sienimetsään ja ongelle jos ei puolen tunnin palkkaa raski ruokaan laittaa.
Kaikki pienituloiset joutuu nyt vaihtamaan halvempaan vaihtoehtoon tai jättämään jotain kokonaan ostamatta. Pitää sopeutua eikä jäädä itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Arvaapa kahdesti, pystyykö ruokaa enää tuottamaan, aika moni maatila lopettaa tänä vuonna. Onneksi maailmanmarkkinoilta saa bulgarialaista hevosenlihaa.
Ollaan itse maidontuottajia. Siksi ei olekaan rahaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit että joka aterialla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan itse maidontuottajia. Siksi ei olekaan rahaa. Ap
Mekin olemme maidontuottajia ja teurastamosta otetaan pari kertaa vuodessa puolikas nauta paloiteltuna, jauhettuna ja pakattuna. Kilohinta on korkea, mutta tietää, mitä syö.
Varta vasten keskitin ruokaostot Cm jossa esim kanafileet 7,90 kg. Onneksi sain, 3 kg ostin.
Banaanit oli 0,99 kg.
Käsisaippuaa täyttöpulloon 4€/ ll vaikka mainosti muita merkkejä ns halvalla, 5€/l oli tarjous.
Talouspaperi tuli rullahintana edullisemmaksi halpismerkiltä.
Ym ym paljon on vaihdettu halvempaan kg/litrahintaan. Lihansyöntiä vähennetty entisestään. Viikolla ostin kokonaisen lohen, 9,90 oli kg. Toki täytyy itse perata mutta ruodosta ja roippeista saa hyvän pohjan lohikeitolle. Lohesta saadaan uunilohta huomiseksi, loput pakkaseen keittoa varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit että joka aterialla?
Ainakin tän palstan sisällön perusteella. Aina kun puhutaan ruoasta kaikki syö lihaa, ja ne jotka ei saa kuulla siitä loputtomasti víttuilua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muutakaan? Ei ahven tai kuhakaan ilmaista ole, ei edes tonnikala.
Itse ostin ruokaa tänään, helposti.