Kirjoitatko koskaan tahallaan tunnistettavasti?
Itse joskus teen näin, jos on jotain käsittelemättömiä asioita eikä haittaa vaikka tätä kautta tulisi jollekin tutulle asiat selväksi.
Kommentit (7)
Vauva palstan kautta viestiminen voisikin olla uusi tulevaisuus.
En usko että kukaan tuttuni lukee tätä palstaa.
En niin, että itseä voisi tunnistaa, mutta joskus kyllä kohdistan kommentin johonkin tiettyyn tyyppiin, joka saattaisi tunnistaa itsensä, jos sattuu lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Noin minäkin ajattelin, enkä paljoa jaksanut yksityiskohtia muutella tunnistamattomiksi. Kunnes sitten viestiäni siteerattiin suoraan Ilta-Sanomien vai Iltalehden jutussa. Voi kun kiva. Ja luetaanhan viestejä joskus vaikka missä radion aamuohjelmissakin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka väärässä oletkaan. Itselleni on ainakin paljastunut, että kaikki tuttuni lukevat vähintään satunnaisesti.
En oikeastaan, mutten välitä, vaikka joku tunnistaisikin.
Kerran vain kävi niin ikävästi, että tunnistaja oli yhden hankalan tyypin kaveri. Se kaveri tuli täysin anonyymisti jonkun toisen ihmisen aloittamaan ketjuun kertomaani tapaukseen väittämään, miten tämä minulle hankala ihminen olisi muka minua varoitellut ym. täysin paikkansa pitämätöntä. Hän kertoi myös tämän rähjääjärouvan nimenkin sinne ketjuun häntä niin kovasti puolustaessaan. Ei tosin minun nimeäni.
No, selvisipä nyt sitten se, että tämä ennen niin hyvä ystäväni oli ensinnäkin valehdellut muille kavereilleen minusta. Ja toiseksi näissä ystävissä on ainakin yksi niin typerä, että ryhtyy kertomaan puolustamansa ihmisen henkilötietoja av-palstalle nimeä myöten. Tyydyin sitten vain ilmiantamaan kommentin, että se poistuisi. Viimeisenä palveluksena "ystävälleni".
Kyllä joku on minut varmasti tunnistanut. Mitä väliä. Kirjoitan asiaa.