Kun kaupassa työntekijä et teitä tervehdi.
Niin mikä idea on tehdä siitä valitus? Nämä ei hymyillyt ja tervehtinyt palautteet menevät kahvipöytiin naurun aiheeksi ihan tiedoksi.
Kommentit (35)
Olen pitkäaikainen tavallinen asiakas eräässä kaupassa enkä odota sen kummempaa palvelua. Ihmetyttää vaan että tuntuu että myyjät puhuu minusta pahaa ja naureskelee selän takana. Olen harkinnut kaupan vaihtoa jo pitkään. Aika pitkän pennin rahaa kantanut tuohon kauppaan. Eli en ymmärrä myyjien toimintaa ja olen nainen.
Kannattaa siltä K-kauppiaalta kysyä, että "pitääkö hymystä maksaa erikseen?". Toimi ainakin omassa lähikaupassani.
Jotkut työntekijät tuovat ne omat henkilökohtaiset kaunat ja traumansa sinne töihin. Eräskin nuori neiti kyllä iloisesti kohteli kaikkia vanhuksia, mutta kaltaiselleni keski-ikäiselle setämiehelle oli nyrpeänä vaikka asiallisesti tervehdin. Ei kai se minun vikani ole, jos muut setämiehet olleet jotenkin inhottavia ja vanhoja paappojahan niistäkin joskus tulee, joten miksi se kohtelu sitten muuttuu paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa siltä K-kauppiaalta kysyä, että "pitääkö hymystä maksaa erikseen?". Toimi ainakin omassa lähikaupassani.
Vittuilemalla saa parhaan lopputuloksen aina.
Jokaisella kauppaketujlla on omat palaute sivut. mene sinne itkee asiaasi. Joudut laitaa nimesi ja yhteystietosi.Helpompaa nimettömänä täällä rutista.
Ihan yks hailee, mitä se myyjä tekee, kunhan piippaa tuotteeni.
tule forssan alkoon siellä sama ämmä moikkailee 3kertaa nopean 9min kossun haun aikana. ensin kun meet ovesta sisään sitten hyllyjen välissä lopuksi kassalla. liika lässytys on liikaa
ällö lässytystä kirjoitti:
tule forssan alkoon siellä sama ämmä moikkailee 3kertaa nopean 9min kossun haun aikana. ensin kun meet ovesta sisään sitten hyllyjen välissä lopuksi kassalla. liika lässytys on liikaa
Kuitenkin se kossu tuntuu maistuvan.
Vierailija kirjoitti:
Jos hymystä pitäisi maksaa erikseen, tämä yrmy kansa olisi tyytyväinen, koska siinä voisi säästää.
Itseäni ei kiinnosta pätkääkään hymyileekö ja tervehtiikö kassahenkilö, kunhan hoitaa hommanssa sujuvasti ilman virheitä. Eräskin iloisesti tervehtinyt nuori nainen kerran unohti piipata ruokaostosten yhteydessä ostamani kengät ja asian huomattuani jouduin käymään uudestaan kaupassa maksamassa ne. Toinen vähemmän iloisesti tervehtinyt nuori nainen taas yritti laittaa yhden tuotteen kuitille 42 kertaa, kun oikeasti olin ostamassa niitä vain 2 kappaletta.. Onneksi huomasin ennen maksamista.
Kysyin eilen hymyttömältä myyjältä apua paikkakunnan parhaassa ruokakaupassa. Hän auttoi minua, mutta naama pysyi happamana. Kiitin avusta.
Arvelin, että hänellä on huono päivä. Ehkä poikaystävä oli lähtenyt toisen naisen matkaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkäaikainen tavallinen asiakas eräässä kaupassa enkä odota sen kummempaa palvelua. Ihmetyttää vaan että tuntuu että myyjät puhuu minusta pahaa ja naureskelee selän takana. Olen harkinnut kaupan vaihtoa jo pitkään. Aika pitkän pennin rahaa kantanut tuohon kauppaan. Eli en ymmärrä myyjien toimintaa ja olen nainen.
Tuntuuko sinusta muutenkin, että ihmiset puhuvat sinusta pahaa?
Useimmat ihmiset ovat kiinnostuneita lähinnä itsestään.
Osa asiakkaista suuttuu kun en heitä tervehdin, jos hyllytän tavaraa (olen selkä käytävälle päin.) Käsitättekö te yhtään miten paljon ihmisiä käy pienenkin kaupungin kaupassa päivittäin?? 700-1000 maksavaa asiakasta seurueineen on oman kauppani normi. En minä prkl voi jokaista tervehtiä koko ajan ja samalla purkaa kuormaa, vastailla puhelimeen, juosta kassalla, jne.
Ei tarvitse myyjän hymyillä anteeksi vaan. Tästä on tuore tutkimuskin; tunteiden feikkaaminen lisää henkistä pahoinvointia. Siinä esimerkkinä käytettiin juuri myyjiä joiden on pakko hymyillä ja olla iloisia. Riittää kun on kohtelias.
ällö lässytystä kirjoitti:
Miten hemmetissä jollakin voi kestää nopea kossun haku 9 minuuttia? Jos kassalla ei ole jonoa, siihen ei mitenkään voi mennä yli minuuttia.
Kuinka viisas Sinä itse olet? Kerropa nyt aluksi oma ammattisi ja älykkyysosamääräsi, sekä kuinka ja missä se on todettu!