Kertokaa teidän krapulapäivästä. Millainen se on?
Mitä teette, syötte jne . Millainen olo teillä on krapulassa?
Itse makaan juuri darrassa peiton alla ja tekis jotain suolasta mieli. Vettä juonu jo 1L, ja vieläki janottaa. Jalat on levottomat. Taidan tehdä popcorneja ja katsoa jotakin youtubesta.
Minun krapula on semmone että väsyttää sairaasti ja sydän hakkaa voimakkaasti. Pää ei oo koskaan kipeä. Tykkään syödä paljon krapulapäivänä.
Kommentit (21)
Jotain mättöä varattuna ja limua. Ulos en lähtis vaikka ase ois ohimolla.
Vierailija kirjoitti:
Joskus teininä oli.
Aikuisena ei kiinnosta juopotella.
Luuseri.
Harvoin on kunnon krapulaa. Eilisen 17 kaljan jälkeen aamulla janotti. Join 1,5 litraa mehua ja söin makkaramunakkaan. Nyt on vähän höntti olo, mutta se lähtee raittiissa ulkoilmassa. Lähdenkin tästä kävelylle, kun ei sada vettä.
Heti aamusta sihahtaa musta lonkerotölkki auki. Muutama korjaava aluksi, sitten soitto vakkari opiskelijaneidolle ja kunnon suihinotto nielaisun kera 80 eurolla. Sen jälkeen woltilla mäkkisäkki, jotain leffaa tai youtuben tuijottelua ja lisää lonkeron lipittelyä. Vähän karkkien napostelua ja pari minttusnapsia, siitä se alkaa korjaantumaan.
Telkkaria katsellen. Hampurilaisia, sipsi sekoitusta kipossa, beroccaa, tosi tummaa kahvia ja virkistykseen iso tuoppi samariinia. Pikkasen vain nuutunut olo.
Vierailija kirjoitti:
Telkkaria katsellen. Hampurilaisia, sipsi sekoitusta kipossa, beroccaa, tosi tummaa kahvia ja virkistykseen iso tuoppi samariinia. Pikkasen vain nuutunut olo.
Ainii sipsiä. Kiitos ku muistutit. Mulla on kermaviili purkki kaapissa. Taidan tehä valkosipuli dipin noille mun merisuola sipseille.
Ap
En koe krapulaa. Mun pitäisi varmaan juoda ainakin 2 pulloa viiniä, jotta tulisi krapula. Eilen join 5 lasia punaviiniä eikä tunnu krapulaiselta olo.
Jos on kiskonut 3-7 vuorokautta aamusta yömyöhään ei juurikaan mitään kiinteää suuhun tee mieli laittaa, rapalan uistinkaan ei pysy sisällä.
soita sannalle ja kysy hällä on kokemusta pidemmältä ajalta. vaati jopa aamupaloihin 3 eri variaatiota mikä sattus pysymään sisällä. toveri tyttikin vielä häiritsi joillain uniperin kaupoilla.
Vierailija kirjoitti:
Joskus teininä oli.
Sama. En tajua miten jotkut vetää niin kuin sienet ja sitten seuraavana aamuna maataan puoleen päivään pahan hajuisena. En koskaan ottaisi edes puolisoksi tuollaista vätystä.
Naida napsuttelen nuoren tyttöystävän kanssa ja syön välilihaa.
Suolaista ruokaa, seksiä ja kylmä siideri tasoittavaksi.
N31
Oksettaa 12-30 tuntia mutta ei tule oksennus. Sen jälkeen ei saa nukuttua ainakaan yhteen yöhön. Monesti valvottaa pari kolme yötä.
Oksennan viidentoista minuutin välein ja päätä särkee niin että se tuntuu räjähtävän. Helpottaa vasta illemmalla. Hirveetä oksentaa kun ei ole mitä oksentaa. Ihan kauheeta.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kiskonut 3-7 vuorokautta aamusta yömyöhään ei juurikaan mitään kiinteää suuhun tee mieli laittaa, rapalan uistinkaan ei pysy sisällä.
tai kiskonu 5 viikkoa putkeen.
En suosittele..
Monesti masentaa tai ahdistaa krapulassa niin lopetin alkon käytön kokonaan.
Beroccaa, pepperonipizza, cokista. Sohvalla tv:n katsomista. Vaihtoehtoisesti kylmällä lonkerolla olon tasoittelua
Vierailija kirjoitti:
Monesti masentaa tai ahdistaa krapulassa niin lopetin alkon käytön kokonaan.
Mua kans. Kaiken sen sydämen tykytysten ja huonojen unien kera.
Joskus harvoin otan buranaa, ja sitten meno jatkuu normaalisti.
Ikinä ei ole sellaista krapulaa, että pitäisi jäädä sänkyyn.
Ilmeisesti pitää kiittää geenejä, kun rankkakin ryyppäys ei aiheuta mitään kovin suurta ongelmaa.
Joskus teininä oli.