Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni käytös turhauttaa, mitä olette mieltä? Lähinnä miehille tämä kysymys.

Vierailija
17.09.2022 |

Tulin eilen 2 viikon työmatkalta kotiin. Ennen työmatkaa seksiä ei ollut ollut 2 viikkoon eli edellisestä kerrasta on kuukausi. Illalla seksimahdollisuutta ei ollut - kuten ei koskaan viikonloppuiltaisin - kun lapset valvoivat reilusti yli puolen yön. Äsken pikaiseen seksiin olisi ollut mahdollisuus, kun lapset lähtivät käymään lähikaupassa, mutta mies ei halunnut, koska "haluaa näin pitkän tauon jälkeen nautiskella pidempään". Ja tietenkään yhtään ei ole tietoa, milloin tähän "pidempään nautiskeluun" on seuraavan kerran mahdollisuus, koska luultavasti myös tänä iltana lapset valvovat pidempään kuin aikuiset. Turhauttaa todella paljon.

Miehet, kysyisinkin teiltä, kieltäytyisettekö seksistä, jos siihen kuukauden tauon jälkeen olisi mahdollisuus, vaikka se olisikin vain pikapano?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En helvetissä! Ja vaikka kuukauden kuivan kauden aikana ihan varmasti oisin masturboinutkin, ni silti!

Vierailija
2/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos tietäisin, että tilaisuus pidempään sessioon tulisi vaikkapa muutaman päivän sisällä, niin luultavasti toimisin aivan samoin. Omasta mielestä pikapanoissa ole oikein mitään mieltä. Masturbointi ajaa täysin saman asian. Kuukausi on myös niin pitkä aika odottaa, että tuohon nyt ei muutama päivä lisää tee mitään eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kieltäytyisi. En kieltäydy naisen ehdotuksesta juuri koskaan. 2 viikon työmatkan jälkeen on kassit niin täynnä, että puolison muodot näkemällä lentää melkein mällit ja viimeistään siinä vaiheessa kun näkee naisen alasti.

Vierailija
4/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksiä yleensäkin on juuri tuo kerran kuukaudessa. Omasta mielestä se on käytännössä sama kuin nolla kertaa, joten enää ei haittaa vaikka tuokin jäisi välistä.

Vierailija
5/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestäsi täysin. En missään olosuhteita "tuhlaisi" pantattua seksuaalienergiaa pikapanoon kuukauden tauon jälkeen. Tuntuisi samalta kuin jos ottaisi maailman hienoimmasta sampanjasta kulauksen ja kaataisi lopun viemäriin.

Vierailija
6/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiin vastauksia miehiltä, mutta naisena loukkaantuisin tuosta kyllä paljon. Koska tuohan kuulostaa siltä ettei mies erityisen paljon halua.

Vierailija
7/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tuo 2 viikkoa olisi liian pitkä aika olla ilman.Maximi kuukautisten ajan ilman.

Vierailija
8/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kaks piippunen juttu. Itse ehkä antaisin naiselle pikaisen nautinnon kielellä,sormilla ja leluilla. Säästelisin itseäni sinne hetkeen kun on sitä aikaa nautiskella. Vaikka sinne yöhön. Vielä kun pitkin iltaa kiusoittelee vähän puristelemalla yms. tavoilla niin ei varmaan väsytäkkään kun molemmat tietää mitä on luvassa. Itse pienten lasten isä ja aika tuttu tilanne.

Vierailija
9/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kaks piippunen juttu. Itse ehkä antaisin naiselle pikaisen nautinnon kielellä,sormilla ja leluilla. Säästelisin itseäni sinne hetkeen kun on sitä aikaa nautiskella. Vaikka sinne yöhön. Vielä kun pitkin iltaa kiusoittelee vähän puristelemalla yms. tavoilla niin ei varmaan väsytäkkään kun molemmat tietää mitä on luvassa. Itse pienten lasten isä ja aika tuttu tilanne.

Kyllä hän noita tarjoutui minulle antamaan, mutta itse taas en oikein ole suuseksin perään, vaan olisin ihan kunnon panoa kaivannut.

Ap

10/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä panisin joka päivä tai monta kertaa päivässä jos vaimo suostuis. Pikapano on hyvä ba sit pidempää kun on aikaa

Vierailija
11/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa miesten maailmaan. Ei sitä aina niin vaa saa. Jos se on käyny vieraissa ja odottelee testituloksia🤔

Vierailija
12/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä miehesi kanssa. Noin pitkän tauon jälkeen haluaa tyhjentyä kunnolla. Ja kyllä, seksin kestolla on tässä merkitystä.

Vierailija
13/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista että olisin koskaan kieltäytynyt kun vaimolle on kelvannut.

Vierailija
14/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena luulisi sinun ymmärtävän että aina ei vain tee mieli. Miehelläsi voi koskea päähän, syvä henkinen yhteys väliltänne voi olla jonkin sinun toimintasi, tai sanomisesi johdosta hävinnyt, miehelläsi on työstressiä, tai miehellä voi olla joku kotityö kesken. Olisi jo naistenkin aika oppia ajattelemaan muutenkin kuin alapäällään. Maailma ei vain pyöri  pimppinne ja sen halujen ympärillä.

Vierailija
15/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oo ikinä kieltäytynyt. Nautiskellaan joka päivä, niin mukava joskus pikaisetkin, ei se mitään pois vie myöhemmin pidempään nautiskelulta. Meilläkin on lapsia, yksi teini asuu vielä kotona. Ei ole ikinä ollut mikään este naimiselle. Tietysti, jos sen täytyy aina tapahtua omassa sängyssä klo se ja se, niin menee vaikeaksi. Ei sillä, että apn pitäisi naida joka päivä, jos kerran kuussa riittää. Ihmettelen vaan miten pikaiset vähentää nautintoa myöhemmistä rakasteluista.

Vierailija
16/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin pitkä tauko on ollut, niin kyllä sitten

useampi pano oliskin tarpeen. Ensin tuo

pikapano ja heti paremmalla ajalla parit

uusinmat, pillun nuolemiset ja p: n pussailut

Vierailija
17/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikinen pika seksi on parasta. Mutta molemmin puolin. Moni nainen ei anna kun mies ehdottaa.

Vierailija
18/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostun pikaisiin, ja joskus pyytänyt itsekkin, mutta en minä siitä mitään orgasmia saa. Siis tietty nainen olen. Muuten vain voi olla vaihtelua ja kivaa.

Kerran viimekesänä katselin ison liikekeskuksen pihalla parkissa asuntoauton ikkunasta ulos, ja mies intoutui panemaan siinä takaapäin.

Iloisesti meni autoja solkenaan ohi, kun minä kurkin naama punaisena ikkunasta!

Mie oli ihan intona, oli kuulemma oikein hyvä juttu.

Taitaa tänään mennä uusiksi.

Vierailija
19/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin pitkä tauko on ollut, niin kyllä sitten

useampi pano oliskin tarpeen. Ensin tuo

pikapano ja heti paremmalla ajalla parit

uusinmat, pillun nuolemiset ja p: n pussailut

Totta tuo. Kerroin aiemmin, toisessa ketjussa siitä "heinälato-kohtauksesta" :) Kirosi sen jälkeen, että tuo oli taas niitä sun pikapanojasi. Kysyin ihan asiallisesti, että mitä sitten olisit halunnut? Ei sanonut, tai osannut sanoa mitään. Päättelin, että tuskinpa olisi saanut orgasmia sormettamalla ja nuolemalla, kun ei aina saanut sängyssäkään ja itsekin sanoi, ettei jokakerta saa edes omin käsin.

No, se homma korjaantui sitten illalla, sängyssä (ja kaksikin kertaa) :)

Vierailija
20/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään eniten pikapanoista, mutta mies on harmistunut, kun olen niitä ehdottanut. Nykyään ei ole ollut seksiä vuoteen, kun miestä ei kiinnosta näköjään enää. Kai tässä pitää alkaa miettiä muita vaihtoehtoja, kun ajattelin vielä joskus seksiä päästä harrastamaan.