Miksei ihmiset punnitse niitä punnittavia tuotteita?
Sitten koko kassajono seisoo kun etsitään vuoroin minkäkin hedelmän hintaa ja juostaan punnitsemassa.
Kommentit (14)
Asun ulkomailla jo vuosikymmenien ajan, eikä meillä punnita itse. Suomessa käydessä monesti unohtuu punnitseminen.
Miksei kassa punnitse niitä? Menisi niin paljon nopeammin.
Unohtuu ja varsinkin kun kaikkia kasviksia ei tarvitse punnita. Itelläni kassa huomasi kerran että olin punninnut lantun palsternakkana :D
Pari kuukautta sitten unohdin punnita yhden pussin. Sori siitä.
Asioin yleensä Lidlissä jossa ei tarvi punnita. Unohtuu sitten että muissa kaupoissa tarvii ite.
Siitä erottaa köyhät jotka käyvät lidlissä
Kysymyksesi on väärä. Suuri osa punnitsee. Joskus joku esim unohtaa punnita yhden.
Ihan järkyttävää.
Olen punninnut mandariinit omenoina. Huomasin vasta kotona väärän nimen tarrassa.
Ostin ekaa kertaa joulukinkkua jokunen vosi sitten ja tuli yllätyksenä että nekin pitää punnita, ei yleensä lihatuotteita itse punnita.
I vilket u-land väger man själv sina uppköp? Säg nu ännu att ni gör kassafröknarnas jobb 😀
Unohtavat sen seikan, etteivät ole paapottavia kuninkaallisia kotinsa ulkopuolella.
Minäkin asun ulkomailla eikä meillä punnita itse tuotteita, se käy sujuvasti kassalla, joten helposti unohdan punnita Suomessa käydessäni. Ja kun muistan, ärsyttää suunnattomasti se, että hevi-osaston vaaan nappeja on kymmeniä ja niissä joku helkutin numero! Eli jos ostan useampaa laatua vihannesta, juuresta ja hedelmää (kuten yleensä teen), joudun juoksemaan joka välissä vaaan luokse punnitsemaan. En millään voi muistaa esim. 8 hedelmän/vihanneksen mumeroita. Miksei niissä voi olla tuotteen kuvaa, kuten sivistysmaissa?
Ovat käyneet liikaa Lidlissä.