Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enskojen maanantai

30.10.2006 |

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8706395&p=2&tmode=1&smode…

viikonlopun turinat !

Mulla alkaa uuden koulutus tänään ja jatkuu seuraavat 2 viikkoa, koitan käydä jossain vaiheessa lukemassa mitä olette kirjoitelleet, mutta älkäätten peljästykö jos en ehdi joka päivä käymään, ei sitä nyt kehtaa uudelle työntekijälle näyttää että tälläistä täällä meillä, vauvapalstalla vaan notkutaan kaiket päivät !

Oikein ihanaa viikon alkua

AinoAurora ja neiti 33+2

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä teki eilinen porekylpy miehen kanssa kynttilänvalossa kutaa! :) Meinasin jäätyä tosin pystyyn kun tänä aamuna kömmin vällyjen alta ylös! Otin ekaa kertaa untuvatakin käyttöön.. Haikeana lueskelin teidän muiden kommentteja valkoistesta maasta. Täällä Helsingissä varmaan saadaan odottaa lunta vielä tovi. :(

Pari kyssäriä näin alkuun;

* mihin mun pitäisi " ilmoittautua" , jotta mut ja tiitiäinen lisätään enskojen listaan?

* haluaisimme Haikaranpesään Kättärille ja en yhtään muista milloin sinne saa ilmoittautua? oisko rv 20 jälkeen?

Olisi jo hirmu hinku ultraan, jonka piti olla 10.11. mutta jota siirsin vkolla eteenpäin koska mies ei olisi muuten päässyt mukaan.. Eli nyt sitäkin sitten odotetaan vielä 2,5 vkoa. Plääh. Muuttoa varten pitäisi alkaa pakkaamaan pikkuhiljaa ettei tule kiire muuttoa edeltävänä päivänä.. Ei vaan yhtään huvittaisi. Tosin äiti oli jo siivonnut kaappeihin mulle tilaa, kun muutan sinne muutamaksi viikoksi ennen kuin päästään uuteen kotiin. Kuinkakohan tulee miestä ikävä kun hän menee oman äitinsä luo..?

Jep, nyt on taas jatkettava hommia. Tosin tuntuu että olen ihan kohmeessa kun töissä lämpötila on n. 20 astetta!

Mammanalku + tiitiäinen 17+3

Vierailija
22/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolan valmennuksista meillä tässä on kyse. Osa 2/5 siis huomenna luvassa. Ajoittuu varmaan siksi näin aikaseen, kun tulee tuo joulu ja vuodenvaihde eli haluavat kai valmentaa tammi- ja helmimammat jo hyvissä ajoin ennen synnytystä. Sairaalassa ei sitten tietääkseni muuta olekaan kuin tutustumiskäynti viikkojen 34-36 tuntumassa (Jorvin nettisivujen mukaan) ja se on vaan tutustuminen synnäriin, ei sen kummempaa valmentautumista mihinkään. Ja siis noilla viikoilla tuo tutustuminen osuisi meillä just jouluun ja kun vielä pitää miehen työvuorojen puitteissa elää, niin saa nähdä milloin tuolle käynnille päästäisiin...

Itse asiassa aattelin valmennukseen eka kertaa mennessäni että kaikki muut on varmaan pidemmällä, mutta itse asiassa mä olin melkein pisimmällä oleva siellä, oisko yhdellä tai kahdella ollut la ennen mua, mutta melkein kaikilla vasta helmikuun puolella.

No joo, jos nyt taas noita töitä... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tulee räntää ja vettä vuoroon. Ei kiva. Ulkona on kylmä, kamala tuuli vaikkei pakkasta olekaan. Onneks on siisti sisätyö. =)

Ukkokullan takia vaan olen vähän murheissani kun meillä on viimetalviset kitkat autossa alla ja niillä kesä ajeltiin jo. Nastoja siis vailla meidän Volsu, mutta pitää odottaa pari pv vielä ennenkuin nastat saadaan alle. Ja mies tuolla ajelee pitkää työmatkaansa. *iiksviiks*

POPPIUPAU Sama juttu, mua ärsyttää niiiiiiiiin suuresti että Jenni mentiin pudottamaan. En TAJUA mikä siinä Mirassa niin kovasti ihmisiä viehättää. Se on niiiin minäminäminä -tyyppi ja siinä ohessa ei muuta tee kun valittaa. *mrh*

Ja kyllä, Turuust ollaan, ollaan tuon Open kanssa tunnettu jo aiemmin. Liekö yllätys jos kerron että netissä ollaan tavattu. ;)

MÖRÖTIN ei oo ollu sulla kivaa ollenkaan. =/ Toivottavasti pian tapahtuu jotain ihan oikeasti.

MYKERINOS Ottaa nyt vaan rauhallisesti ettei kovin suppaile.

IIDA-LINNEAN kanssa tuskailen samaa asiaa, miten tässä IKINÄ jaksaa odottaa kesään saakka, että oman Toukan näkee livenä masun tällä puolen.. Jos odotuksen odottaminen oli pitkää niin mites nää tulevat 9 kk sitten.. =)

MAMMANALKU teillähän on ollut oikein todella uberromanttista!

(.) Tänään aamulla huimasi niin että meinas lattia kadota jalkojen alta. Mulla on muutenkin aina sängystä nouseminen hidasta sorttia just huimauksen takia, tänään jotenkin pomppasin pystyyn kun ohjus, ja siinähän sitten seiniä etsittiin.

Sitten mä PALELEN. Mulla on kyllä aina sormet ja varpaat jäässä, mutta nyt mä suorastaan hytisen täällä töissä. Ei hyvä, ei kiva. Mut ehkä tää kuuluu sitten asiaan. =)

Soittelen tänään neuvolaan ja kysyn millä viikolla mun pitäis noin niinkuin niiden mielestä olla, ja ehkä vienosti jo sitä ekaa neuvola-aikaakin utelen. Todennäköisesti mun pitää nyt elää viikkoa 6+6, mutta mä en oikein jaksa uskoa siihen, mä vähentäisin tuosta pari viikkoa pitkän kierron takia. Nih.

Mutta katsotaan mitä siellä sanotaan.

Jushka ja Toukka (isäntä haluaa ehdottomasti kutsua masukkia Toukaksi, joten olkoon sitten =) )

Vierailija
24/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin tuon esittelylistan tuohon etusivulle. Käy sinne lisäämässä tietosi, niin ninca sitten päivittelee listaa taas...

t. Essi, edelleen 26+6

Vierailija
25/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokkopa: valitettavasti mä en kyllä yhtään pysty auttamaan,mutta lähetän paljon jaksamis-halauksia ja toivotaan, että kivut lakkaisivat.

Siru: joku kertoi, että tulevat äidit heräilevät ns. harjoituksen omaisesti keskellä yötä tai sitten aikaisemmin aamulla. Näin harjoitellen tulevia herätyksiä. Mä kyllä olen saanut nukkua yöni sikeästi läpi. :O)

Amy ja Ope: teidän laittamat kuvat ovat kyllä liikaa näin loppuraskaudesta... tulee niin niin niin kova tarve saada tuo oma vauva tuolta masusta ulos ja syliin... Mutta ihaniahan nuo teidän vauvat ovat :O) KAikkea hyvää teidän vauva-arkeen.

Mammanalku: se ilmoittautuminen tapahtuu rakenne-ultran jälkeen. Saat kyllä sieltä rakenneultran kätilöltä numeron mihin soittaa kun ilmoitat että haluatte sinne haikaranpesään. SInnehän on sitten ne omat vaatimukset, mutta niistä ne kertoo sitten enemmän.

Jushkan oireet kuulostavat ja saavat mieleen tän raskauden alkuajan...

Täällä olikin sitten nettivapaa viikonloppu :o) Ja hyvin onnistu. Sain just ajan keskiviikoksi kättärille, jossa tarkistavat tarjonnan ja yrittävät kuitenkin vielä kääntää.. Pitäkää sitten keskiviikkona peukut pystyssä, että tämä masu-asukki olisi jo kääntynyt tai suostuisi yhteistyöhön.

Muuten onkin sitten rauhallinen viikko tulossa. Ei suurempia sovittuja juttuja joten eletään päivä kerrallaan. Oli jännittävää huomata, että oma nimi on tuolla listassa laskettujen aikojen perusteella noussut jo todella ylös... jännittävää...

Mukavaa alkanutta viikkoa

Heidi <3 Toukka 38+1

Vierailija
26/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eilen illalla kun vähän lajittelin pikkuisen vaatteita, tuli sellainen outo, vähän pyörryttävä olo. Ja päähänkin meinasi koskea, mutta meni ohi kun meni makuulleen. Ja aamulla edelleen jatkuu lievä pääkipu ja outo, huimaava olo. Pitäisikö huolestua ja soittaa neuvollaan?

Ulkona on ihana, luminen keli! Saisipa jostain takavetoisen auton ja ison, tyhjän parkkipaikan.. ;)

huolestunut bejpi ja öttiäinen 33+1

Vierailija
27/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Essi-78 ja Heidi noista vinkeistä. :) Arvasinhan että täältä saa avun! Jotenkin on taas tänään sellanen olo että onko tuolla masussa yhtään ketään kun en ole tunnistanut mitään liikkeitä vielä.. Tiedänhän mä että siellä on kun viikko sitten kuunneltiin sydänääniä ja masu on kasvanut (daisareista puhumattakaan). On vaan niin " utopistinen" olo.

Mammanalku + tiitiäinen 17+3

Vierailija
28/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lupasin, et musta ei tule tällaista, mutta minkäs sille mahtaa, että ajatukset on mitä on. Siis ihan älyttömän tylsää odottaa taas yksi viikko kotona, kun mies ja kaikki muutkin on töissä päivät. Iltaisin ei meinaa tulla uni, kun tiedän et seuraavana päivänä oon taas päivän kotona yksin... no, tuleepa sitten edes nukuttua pitkään! Äh, ei pitäis tehdä niin isoa numeroa tästäkään asiasta, niin ehkä sen kestäis paremmin. Pakko varmaan käydä vähän kaupungilla pyörimässä, vaikka sen jälkeen onkin sitten ihan raato. Meille on kuitenkin saatu nyt vähän lunta tänne keskustaankin, voishan sitäkin käydä ihailemassa.

Jyväskylässä oli ollut kivan kuuloiset treffit, olispa kiva nähdä teitäkin joskus! Mä tykkään kyllä Jkl:stä, sinne voisin vaikka muuttaa, muuten oonkin tosi ronkeli asuinpaikan suhteen.

Sirulla on kynsihemmottelua tiedossa, kuulostaa ihanalta. Mulla menis kyllä rakennekynnet hukkaan, kun saisin ne katkeemaan heti. Onneks nyt raskauden aikana omatkin kynnet on olleet tosi hyvässä kunnossa, vahvat ku mitkä. Saas nähdä miten heikoks ne muuttuu imettäessä. Mulla oli muuten kans jossain vaiheessa tuollainen aamuvirkeys, mutta se kyllä meni todellakin ohi... :)

Viipuli, kyllä se remontti siitä vaikka tiedän täsmälleen miltä tuntuu, kun se on käynnissä. Teillä on kuitenkin vielä reilusti aikaa saada paikat kuntoon. Meillä ainakin sitä pientä puuhaa riitti moneks kuukaudeksi kun ollaan aika hitaita tarttumaan viimeistelyhommiin. Mutta valmis jälki on sit niin ihanaa!!

Ope pohti imetysjuttuja - meille ainakin neuvolassa on korostettu, että imetys on hyvä juttu, mutta aina se ei onnistu ja sitten edetään niillä eväillä joita on. Muutenkin imetysvalmennuksessa pyrittiin häivyttämään ennakkopelkoja, eli asennoitumaan vaan niin, että jokainen tekee parhaansa vauvan ruokkimiseksi. Onneks teidän Aino kasvaa hyvin! Saatteko sairaalasta äidinmaitoa vai pärjäättekö korvikkeilla? Mä olin ihan myyty teidän Ainon kuvien edessä, miehellekin esittelin et kuinka joku voi olla noin pieni ja söpö! Sellanen mieletön hoivaamistarve iski...

Heidin vauvaa yritetään vielä kääntää, toivottavasti onnistuu!

möröttimelle en voi muuta kuin jaksamista toivottaa, kohta sen olon on pakko johtaa tositoimiin!!!

laralle suosittelisin kyllä jotain hierontaa tai vyöhyketerapiaa tms. missä saisit rentoutettua hartioita ees hetkeksi. Mä kärsin aikoinani tosi kovista hartiakivuista ja sitä myöten myös päänsärystä. Otathan tarvittaessa panadolia edes yöksi, jos et saa muuten nukuttua! Hierojalla käynti ei tosiaan oo kiellettyä (Sara-Maria sitä pohti), jos mahallaan olo tuntuu pahalta niin voi olla istuvassa asennossa.

amylle kiitos synnytyskertomuksesta, ihanan rauhalliselta teidänkin koetus kuulosti! Samoin MiaMikillä oli ihania hymykuvia...

Riikka ja Mykis kyseli teatterireissusta, oli oikein kivaa. Ei tarvinnut ees käydä koko aikana vessassa. Vähän jalkoja alkoi pitkä istuminen särkemään, mutta vastapainoksi sain nauttia lempinäyttelijän suorituksesta. Ei tosiaan kannattanut jättää menemättä vaikka näin pitkällä raskaudessa ollaankin. Mietin tosi pitkään lippuja varatessa, et mitähän siitä tulee, mutta ihan turhaan siis.

Onkohan Viipero lähtenyt synnärille, kun ei oo eilisaamun jälkeen mitään kuulunut?

Ladiekin muuttaa, jaksuja...

Viipuli ja mammanalku olivat kylpeneet kynttilänvalossa, kuulostaa megaromanttiselta... meillä tuo romantiikka tiivistyi nenä nenässä nukuttuihin päikkäreihin. Oli sekin ihanaa! :)

Auroralle kans hyviä oloja, otat nyt vaan tosissaan rennosti niin kauan, kunnes lääkäri saa selvyyden mikä vaivaa!

JoJo on vielä jaksanut mökkikekkeröimäänkin! Mun tulee kyllä kotona valvottua pitkään, mutta en jaksa enää lähteä illaks minnekään muualle. Mulle ei muuten vielä onneksi soitella joko-joko-puheluita, saa nähdä millaseks tilanne muuttuu ens viikolla.

Toivottavasti Hennan löytökoiralle löytyy omistaja, ettei tartte pientä piikittää! Ja ehkä noi sun kivut on tosiaan kasvukipuja, mutta jos eivät lopu niin kysy ihmeessä neuvolasta.

tokkopan olo kuulostaa kans aika kurjalta, toivottavasti kivut helpottaa.

AA meinaa lintsata palstailusta töihin vedoten! Ei oo mahdollista!

poppis nyt vaan nielee kahvinhimonsa ja menee sinne rasitukseen ilman mitään iltamegasokeriannoksia! Sitten rasituksen jälkeen munkkikahville ittees hemmottelemaan...

iida-linnealle hauskaa shoppailukeikkaa.

mammanalku, pistä tiedot sinne esittelylistan loppuun niin Ninca päivittää kun ehtii - ai sä olitkin jo laittanut... Ja tekin muutatte, kylläpä täällä nyt on vilskettä asuntojen välillä!

bejpi, jos hirveesti huolestuttaa niin soita neuvolaan. niin mä aina teen, jopa ennen ku ehdin hirveetä paniikkia kehittämään. Monesti pelkkä juttelu puhelimessa helpottaa huolta. Ja nehän pyytää sinne, jos oikeesti on paha asia.

Sit vielä loppuun ( . ): saatiin viikonloppuna pinnasänky koottua ja siitä tuli ihan nätti,vaikka onkin vanha romu. Samoin hoitopöydän hyllyosa on vihdoin ruuvattu paikalleen ja tavarat nätisti odottamassa hoidettavaa. Nyt vois Santeri jo tulla. Jotain limaa tuolta näyttää jo valuvan, joten oiskohan se sitä tulppaa? Eilen jouduin yli tunnin odottelemaan liikkeitäkin, mutta onneks sitten suklaalla sain houkuteltua ees vähän möyrimään. Eiks sen vauvan vois ottaa ulos sillon ku haluaa?? :)

Nyt puhelimeen hoitamaan asioita. Hauskaa viikkoa kaikille!

-Osse ja Santeri rv 38+5

ps. sori hirmu pitkä viesti!!

Vierailija
29/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=104E8B] Mä en ymmärrä! Kirjoitin ihan megapitkän jutun tänne ja juuri kun olin painamassa " Lähetä" -nappia tulikin jokin virheilmoitus ja kaikki mun tekstit hävisivät:(!!! Voihan rähmä, että osaa ottaa päähän! No nyt en kyllä kerkiä uudelleen kommentoimaan ja kirjoittelemaan juttuja jokaiselle erikseen, kun pitää lähteä ruotsin tunneille:( Pyh ja Pah, ilkeä kone! [/color]

[color=BF3EFF] Pari lyhyttä kommenttia, jos kuitenkin väsäisin nopsasti... [/color]

[color=104E8B] Tokkopalle, Möröttimelle ja Mykikselle jaksamisia kipuilujen/suppareiden kanssa! Ja muillekin inhottavista kipuiluista kärsiville Enskoille *superhalauksia* [/color]

[color=BF3EFF] Jushka: Huimaus ja palelu kuulostavat alkuraskauden oireilta! Toivottavasti pian kuitenkin helpottavat, ettei kovin kauaa tarvitse niiden kanssa kärvistellä:)! [/color]

[color=104E8B] bejbi: Soita ihmeessä neuvolaan, jos kovasti mietityttää ja huolestuttaa tuo pääkipuilu! Sitä vartenhan ne neuvolaihmiset ovat siellä, että heiltä voi kysyä neuvoa mieltävaivaaviin asioihin:) Toivottavasti pääkipusi menisi pian ohi! [/color]

[color=BF3EFF] Oma napa: Jippii!!! Puoliväli saavutettu!!! Tänään siis rv 20+0 :) !!! Ihana siirtyä uusille kymmenluvuille! [/color]

[color=104E8B] Nyt pakko lähteä opiskelujen pariin! Huiskutuksia jokaiselle! [/color]

[color=BF3EFF] ~ ♥ ~ Viipuli ja Piksu-poitsu, rv 20+0 ~ ♥ ~ [/color]

Vierailija
30/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea paljon nyyttinsä saaneille ja suppareita niitä tarvitseville!!!

Mitäs muuten moolille kuuluu?Nyt kun ei oo ehtiny usein käyä lukemassa ni tippunu ihan kärryiltä muitten kuulumisista!

Täällä sitä vauva-arkea elellään,meiän pikkunadsutin jo hymyilly viikosta 4 lähtien,on se ihan uskomaton tunne kun se hymyilee takas silmät loistaen,meinaa joka kerta itkettää ku se on vaa niin koskettavaa!Poju kasvaa hienosti,viimeks oli painoa tullu lisää 940g 3 viikossa,aino silloin melkee 4,5kg,nyt varmaa reippaasti yli 5kg.Kasvaa ihan silmissä!Tissimaidolla ainakin toistaseks ollaaan hyvin pärjätty.

Ei ois uskonu mutta joka kerta ku lukee täältä teiän loppusuoralla olevien tuntemuksia supistuksista ja siitä että tuliskohan lähtö pian niin käy niin KATEEKS ku oli se sen verran mahtava kokemus kuitenkin ja niin jännää se synnytys että WAUUU!!!!!!!!!!!Kaikkine kipuineen päivineen!!!Painoa on tippunu tähän mennessä noin 14kg,6kg olis viel jälellä lähtöpainoon,hyvin se lähtee tippumaan,joten te joilla paljon painonnousua niin nou hätä!!!!Kyllä se ajastaan lähtee!!

Haleja kaikille enskoille!!!

-Pepsi ja PikkuNasutin huomenna 7vk

Vierailija
31/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas pitkät sepustukset viikonloppuna ja tänäänkin jo ihan kiitettävästi ennen kuin kerkesin ruveta kirjottelemaan.

En varmaan muista enää puoliakaan, kun ei oikein tässä töiden lomassa ole ehtinyt kunnolla syventyä (kotona ei vain yksinkertaisesti jaksa istahtaa enää koneelle).

Riikka ainakin oli mietiskellyt (vai kumpaa haluat käytettävän tuota RH:ta vai Riikkaa, jonka olet kirjoittanut aina sinne viestisi perään), että pitäisikö varata ultra yksityiselle, jotta saisi selville sukupuolen..

Ootteko sitten mihin menossa rakenneultraan?

Jorvissa ainakin kätilö sanoi minulle, että koittavat kyllä katsoa, jos tulevat vanhemmat haluavat. Minä kun kans ajattelin etteivät sitä kuitenkaan suostu sanomaan, jos kysyn, ja tätä sitten tältä kätilöltä ultrauksen jälkeen tiedustelin, että olisiko sitä voinut katsoa.

Minä hölmö en saanut suutani aiemmin auki, niin jäi sitten salaisuudeksi.

Eivät kuitenkaan lähde arvailemaan, jos sitä ei näy. Mutta siis, kysy ihmeessä siellä näkyisikö, niin ei sitten välttämättä tarvitse mennä erikseen yksityiselle. Tämä saattaa kyllä riippua varmasti kätilöstäkin, mutta aina kannattaa kysyä. =)

Kätilö sanoi minulle silloin, että vain Naistenklinkikalla ovat asiasta tiukempia, mutta en tiedä onko sielläkin sitten poikkeuksia.

Tokkopakin oli pyörähtänyt pitkästä aikaa. =)

Mäkään en valitettavasti oikein osaa noihin sun kipuihin ottaa kantaa, mutta mulla on ehkäpä hieman samansuuntaisia tuntemuksia ollut (?) nimenomaan kävelyllä käydessä. Parina kertana on tätä tapahtunut ja se toinen oli nyt sunnuntaina. Kerettiin kävellä sellainen kilometrin verran (oltiin miehen ja koiruuden kanssa kävelyllä), kun rupesi jotenkin ikävästi ottamaan tuolta nivusesta ja samalla se säteili ihan tuolla alamasulla ja selässä. Semmoista epämukavaa, ehkäpä polttelua. Pysähtyminen ja pieni kummarrus eteenpäin auttoi jonkin verran tuohon, mutta jatkui taas kun rupesi kävelemään. Olisi tehnyt mieli istahtaa tai käydä makaamaan johonkin.

Mäkään en kuitenkaan noteerannut mitenkään että maha olisi mitenkään kovettunut ja olen muuten miettinyt tuota aivan samaa, että huomaako sen sitten tosiaan, kun se todella kovettuu koska onhan tuo massu koko ajan tuollainen suht pinkeä.

Käveltiin kyllä sitten loppu matka TODELLA hissuksiin ja mies jo kyseli, että pitääkö juosta hakemaan auto, mutta hyvin päästiin kotosalle ihan kävellen. =)

Kotona meninkin sitten samantien sohvalle rötköttämään ja helpotti heti.

Kysyin neuvolassa viimeksi siellä käydessäni tuosta kivusta ja neuvolan täti epäili sen olevan noita kohdun kannatin kipuja ja tälle kannalle olen minäkin päätynyt.

Möröttimelle lähettelen kovasti jo suppareita, sellaisia jotka eivät loppuisi enää kesken, jotta pääset viimein noista ikävistä kivuista ja näette oman pienen nyytin.

Yksi uusikin oli taas ilmaantunut tänne, joten tervetuloa!! =)

En valitettavasti muista sun nikkiäsi (jotain josh...?), toivottavasti et pahastu.

Amyn typykkä oli kyllä valtavan suloinen! =)

(.) Ei mitään kummoisia taida olla.

Möttönen oli varsin vilkkaalla päällä eilen ja toissa päivänä.

Hauska seurata, kun masukin menee jo ihan liikkeiden mukaan. Välillä jopa ihan kunnolla.

Mieskin ennätti kerrankin oikeaan aikaan kokeilemaan ja tunsi lauantaina ensimmäiset potkut. =)

Ihana tunne!

Tää töissä istuminen ja käveleminen alkaa tuntua näköjään jo joltain.

Jos istuu kauan tässä koneen äärellä, niin rupeaa kolottamaan tuonne alaselkään (se ei tunnu sellaiselta samanlaiselta kuin selkäkipu vaan on jotenkin vain sellainen ikävä puristava tunne) ja välillä se tuntuu myös tuossa alamasulla. Kotona tähän auttaa, kun menee sohvalle istumaan tai makaamaan. Täällä sitä ei vain valitettavasti voi tehdä.

Liika kävely aiheuttaa sitten taas selän puolelle väsymystä ja se helpottaa istumalla myös, mutta mieluimmin sohvalle.

Hmmhh... mitenköhän tässä vielä jaksaisi nämä pari hassua kuukautta.

Mulla kun on määräaikainentyö, niin mulla loppuu työt jo loppiaisena ja en kyllä enää sitten taida mihinkään hakea, joten äippäloma alkaa pari kuukautta ennen laskettua aikaa.

No, katsastellaan ja kuulostellaan miten tämä tästä sujuu.

Nyt tarttee kyllä mennä jatkamaan hommia, joten tuun paremmalla ajalla taas kommentoimaan, jos ehdin.

Koittakaahan jaksaa, onhan tää maanantai onneksi jo puolessa välissä, joten kohta on taas tiistai. =)

Oon karvisen kanssa samaa mieltä siitä, että I Hate Mondays.

-viivi ja onnimöttönen rv21+3

Vierailija
32/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppu meni hujauksessa. talvi näyttäisi ainakin tilapäisesti tännekin tulleen, onneksi eilen vaihdettiin talvirenkaat autoon.

(.) kasvaa kasvamistaan:) kyllä sen nyt jo rupee vauvamasuksi tunnistaan:) miehen kaverikin lauantaina kommentoi tuota... sama juttu kun kandilla, liikkeet tuntuu erilaisilta. vähemmän tulee sellasia selkeitä iskuja että koko masu heiluis, mut möyrintää jne on aika lailla.

siru: mä heräsin tänään kuudelta ihan pirteenä, mies samoin. ei vissiin sisäinen kello vielä ihan sisäistänyt tätä normaaliaikaa. nooh, olinpahan salilla jo puoli kasilta:) hui rakennekynnet... mulla oli hääpäivänäni sellaset liimattavat kynnet ja meinasin niihin hajota. enhän mä osannut tehdä mitään niillä! vetoketjut, koneella kirjottaminen, jne. no way! osa lähti yön aikana ittestään ja sit oli mökille lähtiessä seuraavana päivänä pakko hakea sellasta kynsilakan poistoainetta, et sai ne loput kynnet pois.

amylla ja opella oli sitten niin herttaisia kuvia jotta:)

valmennuksista: meillä ei neuvola järjestä kai ollenkaan valmennusta, ja tayssiin mennään ens kuussa kaks kertaa.

poppikselle tsemppiä paastoon ja labraan. kandee ottaa jotain tekemistä esim lukemista mukaan, tulee muuten aika pitkäks.

mörötin: komppaan, eli uiminen on vallan ihanaa. tosin se vedestä nouseminen ei sit enää ookkaan niin herkkua, kun on jo tottunut siihen keveyteen:) mä käyn kerran viikossa uimassa, ei ole kielletty, vaikka paikat oli kai pikkasen lähtenyt jo viime viikon neuvolassa pehmeneen. mut tosiaan ei ota liitoksiin samalla tavalla kun käveleminen.

mites iidan sisko otti vastaan tiedon tulevasta siskonlapsesta?

huomasin talven tulon yöllä vessareissulle herätessäni. nukutaan miehen kaa yhdellä isolla peitolla, mut harvemmin ihan lähekkäin. no viime yönä heräsin ihan mieheen kietoutuneena. ilmeisesti hain hänestä unissani viilennystä kuumaan olooni ja miestä taas ei häirinnyt mun likiolo, koska lämmitin häntä. tavallisesti hällekin tulee kuuma jos liian lähellä nukun. meillä minä oon sellanen kuumuli ja mies taas oikee vilukissa:) mut hänessä on hyvä viilennellä:)

tikru ja simppis 31+3

Vierailija
33/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa kenen on vaikeuksia pysyä pois täältä tällä hetkellä.. *käsi pystyssä!*

Sitäpaitsi täällä käy sellainen kirjoitusvilske, että näin tuoretta enskaa ihan hirvittää kun ei oikein pysy kärryillä ja kaikki menee nimiltään ja viikoiltaan vielä sekaisin. Mutta eiköhän tässä tutustu kaikkiin, ainakin näihin joilla on vähemmän vielä viikkoja kun yhteistä matkaa jatketaan sitten jonkin aikaa.

No mutta, tärkein asia siis, että soitin äsken neuvolaan ja 20.11. sitten klo 10:00 on aika mennä ekaa kertaa näytille. 1½ tuntia jopa on aikaa höpötellä. Kivaa, ei vaan malttais odottaa...

Ainakin puhelimessa tätskä kuulosti erittäinkin mukavalle.

Pääsen alkuraskauden ultraan terkkarin mukaan sitten varmaan hetipian neuvolakäynnin jälkeen, jotta saadaan LA tarkennettua. Ja sen jälkeen varataan heti uusi ultra sitten nt-ultraa varten. No tuleepahan ainakin Toukkaa sitten tarkasteltua kunnolla heti alusta saakka. ; )

HEIDI, jos sulla on ollut samanlaisia oireita alussa ja näyttää meillä tekonimikin olevan sama, niin katsotaan saadaanko samaa " sorttia" sitten maailmaan. =)

Ja peukkua kääntöön, toivottavasti menee mutkattomasti!

OSBORNE Suppareita sinne toivotellaan täältä, taidat olla jo malttamaton saamaan pienokaisen masunahan tälle puolen.

VIIPULI Tää palelu nyt on aika ärsyttävää, etenkin kun muutenkin palelen " normaalitilassakin" ja nyt sen palelun voi heittää potenssiin 100! Toisaalta toivon että oireita oiskin jotain, se tekee tän vaan konkreettisemmaksi. =) ONSKUT PUOLIVÄLISTÄ!!

Ihanaa kuulla PEPSIMAXin hymypojasta. Pienen vauvan hymy on jotain niiiin pyyteetöntä ettei mitään rajaa. <3

Jushka & MiniToukka