Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ei mitään oireita?

20.03.2008 |

Voiko olla ihan normaalia, kun ei ole kertakaikkiaan mitään oireita. Viime viikolla vielä rintoja aristi ja hieman oli etova olo, mutta nyt ei mitään. Tuntuu, että rinnat olisi taas pienentyneet, kun ne vähän kerkesivät turvota.. Itkettää ja pelottaa. On kyllä paha aavistus tästä.. ensi viikolla neuvolakäynti.

fanny 9+4

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan pitkään raskaustesti näyttää plussaa, jos onkin tullut keskenmeno..

Toivottavasti joku vastaisi, ettei mene koko pääsiäinen tätä pohdiskellessa.

fanny

Vierailija
2/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut koko raskauden aikana muita oireita kuin rintojen turvotus ja kipeys. Tietenkin olin koko alkuraskauden ajan koko ajan rintojeni kimpussa, tarttuen edes siihen ainoaan oireeseen:) ja minunkin kohdalla niiden kipeys ja turvotus tuntui välillä häviävän eli älä huoli:) (nyt rv 15+1)todennäköisesti aivan normaalia:) stressitöntä pääsiäistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut aluksi minkäänlaisia oireita. En todella tiennyt olevani raskaana muusta kuin positiivisesta testistä. Älä hätäänny vielä suotta. Itsekin alussa mietin, että mahdanko edes olla raskaana kun ei ollut pahoinnointia, rinnat ei ollut kipeänä, eikä mitään.

Nyt viikolla 26 on vaivoja sitäkin enemmän... Yritä ottaa positiivisesti ja luota, että kaikki on hyvin.

Vierailija
4/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustestillä et pysty mahdollista keskenmenoo poissulkemaan, koska raskaushormonia erittyy vielä aikas kauankin.. Mulla neuvolassa sanottiin, että kun ei ole vuotoja pitäis kaiken mitä todennäköisimmin olla kunnossa. Arvaa vaan uskoinko:) Ymmärrän tunteesi ja toivon että osaat edes hiukan rentotua pääsiäisenä:)

Vierailija
5/5 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olin turhaan huolissaan oireettomuudesta :) masusta löytyi eilen voimakkaasti sykkivä pieni sydän :) nyt voi ottaa vähän rennommin ja nauttia tästä tilasta, kun ei mitään vaivoja ole.

fanny 10+3