Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unien tulkinta

Vierailija
16.09.2022 |

Heippa!

Oon nyt viimeaikoina alkanut panostamaan unen laatuun ja kestoon, esim n. puolivuotta sitten menin nukkumaan klo 02 ja heräsin viideltä aamulla töihin. Nykyään menen nukkumaan jo yhdeksältä, ja herään aamulla puoli kuudelta.
Olen huomannut että tuo on vaikuttanut myös psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin (positiivisesti).

Pidän myös unipäiväkirjaa. Kerron siellä mm. unen laadusta, kestosta, ja siitä, mitä unta näin.
Tässä on muutamia unia joita olen nähnyt viimeisen parin viikon sisällä. Löytyisikö täältä joku joka osaisi tulkita näitä unia?

3.9.2022 - Kesto : 10h Laatu : Hyvä/erittäin hyvä
Uni: Olin ystäväni kanssa piknikretkellä, ja yhtäkkiä tajusin olevani lapsi, pieni herkkä ja vähän kokenut ihana lapsi, ja kesken unen aloin sääliä itseäni. Yhtäkkiä piknikille tuli myös vuosien takainen exäni, joka kysyi, miksi olen muuttunut näin paljon sen jälkeen kun näimme viimeksi. Lähdin karkuun ja yhtäkkiä takanani olivat poliisit. Uni loppui tuohon.

6.9.2022 - Kesto : 9h Laatu : Erinomainen
Olin töissä, ja työkaverini oli ottanut kotiavaimeni. Revin avaimet hänen kädestään ja annoin ne äidilleni, joka heitti avaimet roskiin. Yllättäen huomasin, kun työkaverini oli pelkkä luuranko. Mitä ihmettä? Mitä uneni tarkoittaa?

12.9.2022 - Kesto : 6h Laatu : Huono
Hyppäsin parvekkeelta, ja kun olin hypännyt, näin peilin vieressäni, ja näin peilistä olevani kissa tuon hyppäämisen jälkeen. En muista tästä unesta muuta, mutta onko kokemusta eläimeksi muuttumisesta unien aikana??

Mitä nuo voivat tarkoittaa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän