Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä ihminen

16.09.2022 |

Amiksessa meillä on aika pieni luokka (15). Meitä on neljän henkilön porukka minut mukaan lukien. Yksi luokastamme yrittää ja onnistuukin tunkeutumaan aina seuraamme vaikkei kukaan sitä halua siihen. Ei muuten haittaisi mutta aivan eri mielenkiinnon kohteet ja emme vietä hänen kanssa- vapaa aikaa. Se tyyppi on TODELLA ÄRSYTTÄVÄ sössöttäjä ja olemme jutelleet porukkamme kanssa siitä ja suoraan sanoen kiusannut tätä henkilöä. Siitä tuli kiusaamis juttu koulussa ja asia selvitetty ja vanhemmille tuli viestiä yms yms. Mutta mitä tekee tämä henkilö, tunkee edelleen seuraamme vaikka olemme ilmaisseet sika selvästi että emme halua häntä siihen. En halua toista ilmoitusta kotiin kiusaamisesta, muttemme voi snaoa sille suoraankaan. Pitääkö mun oikeasti vain kestää sitä sössöttäjää. Miksei hän voisi hengata vain sen yhden yksinäisen tytön kanssa luokaltamme jonka kanssa oli silloin kun tätä juttua käsiteltiin.

Kommentit (21)

1/21 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä mieltä olette? Tulen toimeen aika monen kanssa mutta en valitettavasti ole mikään robotti joka sietää kaikkia.

2/21 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitne voisin tälle henkilölle viestittää selkeämmin ettemme pidä hänestä. En vain ymmärrä miksi tunkee meidän joukkoomme kun olisi muita vaihtoehtojakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/21 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun pitäs tehdä?

Vierailija
4/21 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista nyt jo trolli.

Vierailija
5/21 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai amiksesta vanhemmille ilmoitella?

Vierailija
6/21 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ratkaisu on olla ottamatta kantaa "sössöttäjän" kommentteihin. Jos ei siitä tajua, että ketään ei kiinnosta, niin kyseessä voi olla persoona, jolla on jonkin sortin lievä henkinen kehityshäiriö. Ei osaa "lukea" ihmisiä.

Kiusaaminen ei ratkaise ongelmaa. 

Onko teidän porukassa jotain sellaista, minkä takia joku haluaisi ehdottomasti kuulua joukkoonne? 

7/21 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai amiksesta vanhemmille ilmoitella?

Joo valitettavasti ilmoitellaan. Oli joku lakiuudistus että pakko ilmoittaa vanhemmille jos edes on epäily kiusaamisesta...

8/21 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras ratkaisu on olla ottamatta kantaa "sössöttäjän" kommentteihin. Jos ei siitä tajua, että ketään ei kiinnosta, niin kyseessä voi olla persoona, jolla on jonkin sortin lievä henkinen kehityshäiriö. Ei osaa "lukea" ihmisiä.

Onko teidän porukassa jotain sellaista, minkä takia joku haluaisi ehdottomasti kuulua joukkoonne? 

9/21 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä yksi kavereista on yläasteelta jo tuntenut tämän ja kiusannut. En kyllä tiedä miksi haluaisi enää hengata kanssamme

Vierailija
10/21 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Username1294392 kirjoitti:

Mitne voisin tälle henkilölle viestittää selkeämmin ettemme pidä hänestä. En vain ymmärrä miksi tunkee meidän joukkoomme kun olisi muita vaihtoehtojakin.

Googlaa rajaton käytös.

11/21 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Username1294392 kirjoitti:

Googlaa rajaton käytös.

Tarkoitatko tässä että minä olen rajaton vai että se sössöttäjä on rajaton?

Vierailija
12/21 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on naurettavan tärkeä porukka jos ei sinne muita sekaan mahdu. Minua aina ällötti tuollaiset liittoutuneet porukat ja koitin välttää parhaan kykyni mukaan. Ne ovat niitä kuppikuntia mitä tulee työpaikoillakin. Sisäänpäinlämpenevä, sisäpiiri, tietyn tarkkaan rajatun henkilö/alueen porukka.https://urbaanisanakirja.com/word/kuppikunta/

Hyi, hävetkää kun tuollaisia perustatte. 

13/21 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas on naurettavan tärkeä porukka jos ei sinne muita sekaan mahdu. Minua aina ällötti tuollaiset liittoutuneet porukat ja koitin välttää parhaan kykyni mukaan. Ne ovat niitä kuppikuntia mitä tulee työpaikoillakin. Sisäänpäinlämpenevä, sisäpiiri, tietyn tarkkaan rajatun henkilö/alueen porukka.https://urbaanisanakirja.com/word/kuppikunta/

Hyi, hävetkää kun tuollaisia perustatte. 

Kyllä siihen mahtuu mukaan muitakin kun on pakko. Saan kai itse päättää kenen kanssa vietän vapaa-aikani? Välitunnit koen vapaa-ajaksi jolloin haluan olla minulle tärkeiden ystävien kanssa. Toki mukaan mahtuu muitakin ja tätä sössöttäjääkin kestää sina välillä mutta ei siinä peräss tarvitse serata kokoajan kuin jotain hailaivaa.

Vierailija
14/21 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämmöiselle trollille kannata kommentoida. Tyyppi on amiksensa käynyt ehkä noin 30 vuotta sitten. Näkeehän sen nyt puusilmäkin kirjoitustyylistä.

15/21 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämmöiselle trollille kannata kommentoida. Tyyppi on amiksensa käynyt ehkä noin 30 vuotta sitten. Näkeehän sen nyt puusilmäkin kirjoitustyylistä.

No kiva menispä sille k-kaupan tai alkon myyjällekkin läpi että kun kirjotan tällee et olen sitte yli 18v. Joo tosiaan just 16 täytin tossa

Vierailija
16/21 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen amiksen sijaan lukiota ja yliopistoa. Paljon paremmat uramahdollisuudet tiedossa ja vähemmän syrjäytyneisyyttä ja sössöttämistä.

17/21 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen amiksen sijaan lukiota ja yliopistoa. Paljon paremmat uramahdollisuudet tiedossa ja vähemmän syrjäytyneisyyttä ja sössöttämistä.

Mielummin opiskelen sellaista mistä olen kiinnostunut ja saan hyvöt paperit koska motivaatiota edes yrittää, kuin mennä lukioon ja saada niin huonot paperit että jään lopulta työttömäksi(:

18/21 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista nyt jo trolli.

En ole trolli, miksi täytyy heti epäillä jos joku laittaa oikeasti ongelmanda tänne. Juttelin vanhempienikin kanssa täst ja vastaud oli vain että koitappa kestää, et ei kuulemma halua enää yhtää äkästä viestiä tästö kiusaamisjutusta.

Vierailija
19/21 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Valitettavasti vika on sinussa. Eihän sinun tarvitse vapaa-aikana seurustella hänen kanssaan. Tämä maailma on täynnä sössöttäjiä, joiden kanss a pitää tulla toimeen, vaikka ei heistä pitäisi.

20/21 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Valitettavasti vika on sinussa. Eihän sinun tarvitse vapaa-aikana seurustella hänen kanssaan. Tämä maailma on täynnä sössöttäjiä, joiden kanss a pitää tulla toimeen, vaikka ei heistä pitäisi.

Joo toimeen tarvitsee tulla, mutta ei kavereita tarvitse olla. Ihan omasta tahdostaan tunkee joukkoomme välitunneilla ja muutnkein vaikka on tehty jp selväksi ettemme häntä siihen halua. Kyllä mä sitö kestön tunnilla jossain pari tehtävässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi