Mä en jaksa tätä enää!!
Mä olen vielä nuori,meillä on 3kk lapsi,joka on maailman ihanin,mutta:mä en jaksa mun miestä enää yhtään! Rakastan sitä edelleen kamalasti,mutta en taida voida jatkaa tätä enää.. Kamala taistelu aina siitä,voiko mies lähteä bailaamaan(luottamus mennyt muutaman kerran,ei kuitenkaan pettämisestä,vaan valehtelusta ja mogailusta),me ei enää olla mies ja nainen,eli ei ole seksiä kuin tosi harvoin,silloinkin miehen aloitteesta,jos mä haluan,niin ei jaksa kun väsyttää tms. Silloinkin kun sitä harvoin on,se on nopeaa,mies tulee alle minuutissa melkeimpä.
En ole koskaan saanut orgasmia kenenkään miehen kanssa,mutta meillä on aina ollut hyvä seksielämä,mies piti ennen huolen,että tekee mulle hyvää,vaikkakin ilman orkkuja(nuoli yms) Nykyinen seksi on sitä yhtä ja samaa PIKAPANO. Ennen kävimme yhdessä suihkussa,mikä johti usein seksiin,nykyän ei sekään toimi. Olen yrittänyt puhua miehelle,mutta se ei vaan osaa,lopulta suivaannuin kunnolla ja sanoin,mikäli asiat ei muutu,niin ero saattaa olla edessä..
Onko kenelläkään ollut samaa?
Kommentit (19)
Vähän lapselliselta kuulostat. Elämä ei ole pelkkiä " orkkuja" tai " mogailua" .
JA sulla eritoten,sun kirjoitustyyistä ja sanavalinnoista päätellen ikää ei ole hirmusti sulla...?
sain äsken hillittömät raivarit,tänään piti olla ns meijän ilta,saatiin tyttö ajoissa nukkumaan.. Käytiin suihkussa,mies rasvasi sen jälkeen mun selän,jätin tuota operaatiota varten vaatteet pois :D no saatana,tää äijä levitti rasvan ja painu röökille!! Sit telkun ääreen ja kesken meijän lempiohjelman ilmotti menevänsä nukkumaan,siis arrrggg!!! Nii ja ku sillo sanoin et tähän on tultava muutos se vaan totes et minkä se sille voi kun ei paneta! Kai nyt vois saatana edes yrittää!!niinhän minäkin synnytyksen jälkeen otin suohin ja hoidin käsin hommat kun en pystynyt vielä seksiin!
Miksi ihmeessä sinkut haaveilevat parisuhteesta????
mies haluaisi baariin
sinä: mihin aikaan tulet? tulethan ajoissa kun en saa unta jos et ole kotona
mies: tulen ihan ajoissa, saa nähä mihin aikaan " matti" on lähdössä
sinä: ei kun tulet viimeistään 01 mennessä
mies: okei...
Kello on 4:00 kun hän tulee joten luottamus on mennyt :D
mitan täyttyminen ei tosiaan johdu pelkästä seksin puutteesta,se vain tänään alko taas pännimään.. On paljon muitakin asioita,mitkä on aika vinksallaan tässä suhteessa..ja juu melko nuori olen..
kun tietää että taka-ajatuksena on seksi, vaikka toista rakastaakin, niin voi panohalut olla täysin nollissa. Koita sellaista että annat miehen levätä, nukkua vaikka aamulla pidempään, älä nalkuta ja jos ei ala virkistyä niin jotain voi olla oikeasti pielessä
kyllä miehen nukkua aina aamuisin,itse nousen lapsen kanssa,aamuvirkku kun olen. Ja en ole nalkuttaja tyyppyä,jos jokin vaivaa yritän keskustella asiasta,mutta mies ei vain osaa sitä taitoa.. Ja sit tänään pimahti..
tai masentunut.
Jos ei vika ole sinussa,
alkuperäisestä viestistä sai kyllä käsityksen että olet melkoinen tyranni
mies haluaisi baariin
sinä: mihin aikaan tulet? tulethan ajoissa kun en saa unta jos et ole kotona
mies: tulen ihan ajoissa, saa nähä mihin aikaan " matti" on lähdössä
sinä: ei kun tulet viimeistään 01 mennessä
mies: okei...
Kello on 4:00 kun hän tulee joten luottamus on mennyt :D
Ei se luottamus tuollaisesta mene,syy siihen luottamisen menettämiseen löytyy kyllä miehen exästä ja miehen teosta. Kun osotin tyttöä,mies oli viettämässä kaverinsa polttareita,oli sovittu et menee sitten kaverilleen yöksi,no pari päivää meni,kun sain vahingossa tietää miehen olleen tuon exänsä luona sen yön... Joskus aiemmin ollut " ongelmia" tuon naisen kanssa ja miehen ehdotuksesta sovittu,ettei siihen yhteyttä pidetä..
sanottu,tänään vaan pimahti,ja tulin suosiolla tänne kirjottelee etten mene miehelle mesoamaan,se on harvoin kun meikeläinen saa hepulit..
Vierailija:
Ei se luottamus tuollaisesta mene,syy siihen luottamisen menettämiseen löytyy kyllä miehen exästä ja miehen teosta. Kun osotin tyttöä,mies oli viettämässä kaverinsa polttareita,oli sovittu et menee sitten kaverilleen yöksi,no pari päivää meni,kun sain vahingossa tietää miehen olleen tuon exänsä luona sen yön... Joskus aiemmin ollut " ongelmia" tuon naisen kanssa ja miehen ehdotuksesta sovittu,ettei siihen yhteyttä pidetä..
On rakastunut exään, mutta lapsenne takia ei halua jättää sua, seksi ei enää haluta sun kanssa?
tuon tapahtuneen aikana 4kk raskaana ja mies kyllä vannoi ettei mitään ole tapahtunut yms,en kuitenkaan pysty uskomaan,mutta asia selvitettiin silloin,mutta en luota enää niinkuin ennen..Kun tuo tapahtu ja sain tietää kysyin suorilla,haluaako eron,lapsesta huolimatta,vakuutti että ei halua erota jne...
Vierailija:
tuon tapahtuneen aikana 4kk raskaana ja mies kyllä vannoi ettei mitään ole tapahtunut yms,en kuitenkaan pysty uskomaan,mutta asia selvitettiin silloin,mutta en luota enää niinkuin ennen..Kun tuo tapahtu ja sain tietää kysyin suorilla,haluaako eron,lapsesta huolimatta,vakuutti että ei halua erota jne...
Jos pystyt, niin kysele ihan rauhallisesti tunteista exään? mun mielestä tuo käytös vois johtua hyvinkin vanhan suolan janotuksesta?
Onko tullut sen jälkeen saumoja että olisi voinut olla exänsä luona?
ole näyttänyt mitenkään " luimistelevalta" siis en ole huomannut,että valehtelisi jostain (on siinä puuhassa todella huono) Baarissa on saattanut nähdä exän,kerran on mahdollista,jotta olisi ollut yötä (jäi kaverilleen) Muuten on aina tullut baarin jälkeen kotiin yöksi..
Eiköhän luulis, että sitä joskus haluttaa jos on terve mies?
itse tyydytys niin kiinnosta,mutta se läheisyys mikä meillä silloin oli,(juu juu,tiedetään että voi olla läheisyyttä ilman seksiäkin) en sille voi mitään,mut sitä mä kaipaan,edes joskus..Että pitikin alkaa tänne kirjoittaa,kaikki ne entiset jutut tuli mieleen(siis se ex yms) ja vaikka mitä pyörii mielessä.. Taidan tosissani miettiä terapiassa käyntiä,minuahan tää elämä tuntuu vaivaavan,ei miestäni..
kaikille,jotka jaksoi kommentoida,en asiaan saanut mitään ratkaisua,(ei sitä kyllä täältä edes löydy)helpotti kummasti kun sai edes jollekkin kertoa mikä kaihertaa mielessä. Ja en painosta miestä :D Loputtomiin en kyllä jaksa odotella paremman huomisen toivossa,mutta kaipa sekin pikkuhiljaa pystyy puhumaan. Saattaa olla,että lapsi hämmentää edelleen miestä ja on unohtanut,etten ole pelkästään lapselle äiti vaan myös puoliso miehelle ja terve nuori nainen :D
miehestä tulee tylsä sikaileva porsas avo- tai avioliitossa.