Mitä ajatuksia herättää rempseät, kaksimielistä läppää joka välissä heittävät ihmiset
Itseäni lähinnä ärsyttää. Ja myöskin ihmetyttää, että miten jotkut ovat jääneet sille tissipyllypissakakka-tasolle..
Kommentit (32)
Ihan parasta seuraa verrattuna kaltaisiisi elämän ankeuttajiin. 💩
Jaksan niiden seuraa jotain 5 minuuttia.
Mulla oli työkaverina yli 40v nainen. Se kertoi kaikki,että milloin panee ukkonsa kanssa,milloin hänellä oli hiiva yms. Aivan järkyttävää.
Rempseä ei ehkä ole se sana millä kuvailisin kuudenkympin ja kuoleman välillä olevaa limaista setämiestä joka heittää mautonta "läppää" mutta..
En tiedä, kun moisia moukkia ei kuulu tuttavapiiriini.
Myötähäpeää. Ja ajatuksen että eikö tuo todellakaan tajua, miltä semmoisten juttujen jätkuva läpättimen muista tuntuu. "Huumoria"....
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli työkaverina yli 40v nainen. Se kertoi kaikki,että milloin panee ukkonsa kanssa,milloin hänellä oli hiiva yms. Aivan järkyttävää.
Mulla n. 50-v. naispuolinen työkaveri, jonka kaikki jutut liittyy jotenkin alapäähän, varsinkin miesten seurassa. Oikeasti kuvottavaa eikä yhtään hauskaa.
Huumorinkukka kirjoitti:
Huumori voi olla myös älykästä ja oivaltavaa, eikä kolmevuotiaan tasoista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Huumorinkukka kirjoitti:
Huumori voi olla myös älykästä ja oivaltavaa, eikä kolmevuotiaan tasoista.
Ap
Rivosuisen aikuisen naisen älykäs ja oivaltava alapäähuumori ei ole kolmevuotiaan tasolla, vaan paljon vastenmielisempää. Jotkut sitten vielä kohteliaisuudesta nauraa, itse koen myötähäpeää molempien puolesta ja koitan välttää heidän seuraansa.
Vierailija kirjoitti:
Rempseä ei ehkä ole se sana millä kuvailisin kuudenkympin ja kuoleman välillä olevaa limaista setämiestä joka heittää mautonta "läppää" mutta..
Jotenkin tuo "rempseä" luo mielessäni rivosuisen naisen kuvan. Mies olisi vain rivo tai törkeä suustaan, eikä häntä sanottaisi rempseäksi.
Vaihdan seuraa. Jätän taakseni kyseiset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Jaksan niiden seuraa jotain 5 minuuttia.
Olet masokisti. Voit toki olla myös pervokin...
Iljettäviä. Asiakaspalvelijana kohtaa näitä vähän väliä.
"arvon setä/täti, tämä on tarha, ei baari täynnä 40+ ihmisiä, poistukaa olkaa hyvä."
Ai tollaset pullariikan näköset?