Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Nolointa, mitä sinulle on aikuisiällä sattunut?

Vierailija
29.10.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut teinistä asti ihastunut erääseen koulumme suosituimpaan poikaan. Siis vuosia.

Poika oli upea, ihana, ja niiiiin hyvännäköinen.

Vihdoin päälle parikymppisenä (tää oli mua pari vuotta vanhempi) sain pokattua tämän unelmieni miehen baarista, vain hänet kämpilleni ja kävin kiihkeenä kimppuun.. Ei siinä mitään, kuumana kävi tää mieskin..

Päästiin itse hommiin, olin päällä.. yhtäkkiä tää jätkä säikähtää jotain ihan hirveesti.. toteaa että: " oi en mä tiennyt että sä olit neitsyt.." Minä ihmeissäni, että mitä sinä nyt.. Jätkä sanoo että me ollaan yltäpäältä veressä!! Hitto, mulla oli alkanut vuosisadan menkat kesken touhun!!

No, ei muuta kuin suihkuun, hommat loppu siihen... Selittelin vielä menkoista ym.. mutta eipä mikään enää auttanut. Sinne meni tyyppi, enkä koskaan enää kuullut hänestä mitään. Tai no, kuulin tarinoita kylältä, kuinka hän oli päässyt " puhkasee" parikymppisen neitsyen!

Vierailija
2/8 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vatsatauti ja ripuli. Yöllä en herännyt tarpeeeksi ennen plurahdusta ja siis paskansin hänen parisänkyynsä. Nolotti hiukan... :o Siinä sitten huuhtelin lakanoita keskellä yötä ja koko kylppäri dunkkasi ripulille.

Suhde kyllä jatkui vielä vuoden tuon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 tapahtuiko tuo myös Trainspotting..

En tiedä, kun en ole nähnyt. Mutta se ripuli oli sellainen, että hereilläkin sai pidättää persposket lommolla. Nukkuessa ei vaan reaktiot pelanneet tarpeeksi nopeasti. Tiedättehän tilanteen, jossa ei uskalla pieraistakaan kuin pöntöllä.

Vierailija
4/8 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti et koskaan hoida minua!!

Vierailija
5/8 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin vasta alettu seurustelee ja rakasteltiin aika oudossa asennossa. Sisälle meni tietty ilmaa ja kun vaihdoin asentoo niin voi mikä ääni alapäästä lähti... Mies katto ihmeissään ja itse olin kans ihan että mitä hittoo, mistä toi ääni lähti? En edes heti tajunnu että se kuulu minusta ;)

Vierailija
6/8 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä olinko niin aikuinen vielä silloin.

Oltiin silloisen mieheni kanssa saunomassa.. ja sit mentiin pyyhkeet päällä savukkeelle autoon. pakkanen kuin oli. mies sit välaytti et ajetaanpa kylän kiesit. Ja kuinka ollakkaan, keskellä pienen pitäjän keskustaa auto hyytyi tienvarteen.. (bensaletku vuoti). Nooh... siitäpä sitten pyyhe ympäril talvipakkasella tienvarteen huitoon jollekkin tutulle, et voisko viedä meidän kotio.. ;)

Vieläkin naurattaa, vaik tapauksesta jo useampi vuosi.

terkut sille joka tunnistaa ;)

Vierailija
7/8 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh..

Kävin lävistysliikkeessä ottamassa lävistyksen itseeni. Sen jälkeen käytiin mättösyömässä Raxissa. Mulle iski hirveä migreeni, ilmeisesti lävistämisen aiheuttaman stressin laukeaminen.

Söin tietysti pitsaa ja lasagnea (yäk) ja tunsin, kuinka pahoinvoinnin aallot alkoivat pyyhkäistä.

Lähdettiin pikapikaa autolle, joka oli parkkihallissa. Päästiin auton viereen, kun multa lensi laatta. Ryynäsin sinne hallin lattialle koko vatsalaukkuni sisällön.

Olin niin huonossa kunnossa, etten kerta kaikkiaan pystynyt niitä alkaa sieltä siivoilemaan. Ei muuta kuin hoppua kurvattiin pois paikalta.

:(

En käy ikinä enää Raxissa!

Vierailija
8/8 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiikutti äidin dildon yöp0öydän laatikosta vieraiden nähtäväksi olkkariin. Meinasin kuolla häpeästä, oli vielä anoppi kylässä.....

Semmoinen jumalattoman iso, musta kumijortsikka! ;D