Muuttomaailma.fi ?? Oletteko käyttäneet?
Tein sitä kautta muuton kilpailuttamisen, kun sopivan muuttofirman löytäminen tuntui hankalalta. Sivuilla luvattiin, että tunnin päästä tarjouksia satelee sähköpostiin. Samoin sähkötarjouksia.
Tästä nyt viikko ja nyt muuttomaailma kyselee miten meni. En saanut yhtään muuttotarjousta ja tasan yhdestä sähköyhtiöstä soitettiin. Hö.
Kommentit (9)
Ilmeisesti yhteystiedot kuitenkin ovat oikein, kerta muuttomaailman kysely ja sähköfirman puhelu tuli perille?
Onkohan ap:n muutto jotenkin erityisen hankala, tai kannattamaton firmoille.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti yhteystiedot kuitenkin ovat oikein, kerta muuttomaailman kysely ja sähköfirman puhelu tuli perille?
Akvaarioko karkotti kaikki?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voithan kokeilla poistaa akvaarion ilmoituksesta ja laittaa uuden tarjouspyynnön? Mutta sitten pitää saada akvaario muutettua jollain toisella kyydillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVoithan kokeilla poistaa akvaarion ilmoituksesta ja laittaa uuden tarjouspyynnön? Mutta sitten pitää saada akvaario muutettua jollain toisella kyydillä.
Kaiken muun saisin helpommin jollain muulla kyydillä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVoithan kokeilla poistaa akvaarion ilmoituksesta ja laittaa uuden tarjouspyynnön? Mutta sitten pitää saada akvaario muutettua jollain toisella kyydillä.
Kaiken muun saisin helpommin jollain muulla kyydillä. Ap
Kuinka iso se akvaario on ja miten sen muuttaminen tapahtuu? Luulisi että siihenkin on joku firma erikoistunut? Ehkä muuttomaailmassa semmoista ei ole.
Olen käyttänyt, sain monta tarjousta tunnissa, mutta vain yksi firma oli lukenut tarjouspyyntöni. Valitsin sen ja olin suht. tyytyväinen.
Olen käyttänyt pari kertaa ja molemmilla kerroilla tuli useita tarjouksia ja muutot meni hyvin, vaikka tulikin valittua halvin/toiseksi halvin yritys. Muutot tosin oli helppoja, ei mitään erityisen isoja tavaroita ja tavaramääräkin vain kaksion/kolmion verran.
Olen käyttänyt, koskaan ei saapunut kukaan paikalle, soitin KunnonMuuttoon, tulivat pelastamaan. Olen ollut tyytyväinen heihin nyt useamman muuton kokemuksella.
Olen käyttänyt parikin kertaa ja ainakin silloin sain paljon tarjouksia oikeastaan heti. Vaikka en valinnut sitä halvinta, niin molemmilla kerroilla valitut firmat oli vähän epämääräisiä enkä ollut tyytyväinen. Ensimmäisellä kerralla sovittu aikataulu ei pitänyt, muuttofirmaa ei muuttopäivänä näkynyt ja jouduin soittelemaan perään. Firman omistaja oli sitä mieltä, että on ihan tavallista ja normaalia, että he voivat olla tuntikausia myöhässä eikä siitä tarvitse edes ilmoittaa asiakkaalle.
Noh, toisella kerralla sitten hajotettiin omaisuutta, asia yritettiin salata ja vaikka reklamoin heti muuton jälkeen, kun huomasin vauriot ja muuttofirma vastauksessaan myönsikin, että näin kävi, sain vastaukseksi pelkkää vittuilua. Mitään ei koskaan korvattu, vaikka firma mainostaa itseään kattavalla vakuutusturvalla muutoissaan.
En enää aio käyttää muuttomaailmaa. En suoraan sanottuna usko, että firmojen arvostelut siellä pitää paikkansa.