Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sonyn kuuloke-kampanja

Vierailija
16.09.2022 |

Onko kukaan saanut Sonyn puhelimen ostamisen jälkeen kampanja vastamelu-kuulokkeita?

Mä ostin uuden Sonyn puhelimen kesällä ja tilasin ne kampanja kuulokkeet

Ei oo kuulunut mitään, vahvistus viesti tuli, tilaus on mennyt perille mutta kuulokkeita ei oo näkynyt

Laitoin viestiä aiheesta, ei oo vastattu siihenkään

Tunnen oloni huijatuksi vaikka puhelimen muilla perusteilla ostinkin, en kuulokkeiden vuoksi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen virhe tapahtui siinä, että ostit jonkun android-pökäleen.

Ei ole vaihtoehtoja, iphonet on hirveitä halkoja.

Osta iphone mini.

Iphonet ja muutkin applen tietokonelaitteet on ylihintaista romurautaa jota myydään ääliöille imagolla.

Applen koneet on hyviä ja käyttis vakaa. Suurin osa luovan työn ammattilaisista työskentelee maceilla.

Vierailija
22/23 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle kuulokkeet toimitettiin. Huomasithan että heille piti lähettää kuitti ostoksesta? Elisalta puhelimen tilasin kesällä, kuulokkeet tuli kuukauden sisällä.

Ihmeellistä mollausta täällä kyllä, Android puhelimet on ihan yhtä hyviä kun iLuurit, hinta/laatu suhteelta jopa parempia. Ja Sonyn kuulokkeet on parhaita markkinoilla olevia vastamelukuulokkeita.

Laitoin kuitin matkaan, jospa ne kuulokkeet joskus tulisi

Piti ihan tarkistaa, tilauksesta on nyt reilu kuukausi, joten ehkäpä olen vain hätäinen

Vahvistusviestissä oli jotain 5-10 päivää mainittuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle kuulokkeet toimitettiin. Huomasithan että heille piti lähettää kuitti ostoksesta? Elisalta puhelimen tilasin kesällä, kuulokkeet tuli kuukauden sisällä.

Ihmeellistä mollausta täällä kyllä, Android puhelimet on ihan yhtä hyviä kun iLuurit, hinta/laatu suhteelta jopa parempia. Ja Sonyn kuulokkeet on parhaita markkinoilla olevia vastamelukuulokkeita.

Laitoin kuitin matkaan, jospa ne kuulokkeet joskus tulisi

Piti ihan tarkistaa, tilauksesta on nyt reilu kuukausi, joten ehkäpä olen vain hätäinen

Vahvistusviestissä oli jotain 5-10 päivää mainittuna

Varmistin vielä, 8. heinäkuuta olin saanut sähköpostiviestin että tilaus saatu, käsitellään mahd. nopeasti ja menisi 5-10 arkipäivää. 22. heinäkuuta on ollut kuulokkeet ensimmäisen kerran käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi