Sonyn kuuloke-kampanja
Onko kukaan saanut Sonyn puhelimen ostamisen jälkeen kampanja vastamelu-kuulokkeita?
Mä ostin uuden Sonyn puhelimen kesällä ja tilasin ne kampanja kuulokkeet
Ei oo kuulunut mitään, vahvistus viesti tuli, tilaus on mennyt perille mutta kuulokkeita ei oo näkynyt
Laitoin viestiä aiheesta, ei oo vastattu siihenkään
Tunnen oloni huijatuksi vaikka puhelimen muilla perusteilla ostinkin, en kuulokkeiden vuoksi.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kuulokkeet toimitettiin. Huomasithan että heille piti lähettää kuitti ostoksesta? Elisalta puhelimen tilasin kesällä, kuulokkeet tuli kuukauden sisällä.
Ihmeellistä mollausta täällä kyllä, Android puhelimet on ihan yhtä hyviä kun iLuurit, hinta/laatu suhteelta jopa parempia. Ja Sonyn kuulokkeet on parhaita markkinoilla olevia vastamelukuulokkeita.
Laitoin kuitin matkaan, jospa ne kuulokkeet joskus tulisi
Piti ihan tarkistaa, tilauksesta on nyt reilu kuukausi, joten ehkäpä olen vain hätäinen
Vahvistusviestissä oli jotain 5-10 päivää mainittuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kuulokkeet toimitettiin. Huomasithan että heille piti lähettää kuitti ostoksesta? Elisalta puhelimen tilasin kesällä, kuulokkeet tuli kuukauden sisällä.
Ihmeellistä mollausta täällä kyllä, Android puhelimet on ihan yhtä hyviä kun iLuurit, hinta/laatu suhteelta jopa parempia. Ja Sonyn kuulokkeet on parhaita markkinoilla olevia vastamelukuulokkeita.
Laitoin kuitin matkaan, jospa ne kuulokkeet joskus tulisi
Piti ihan tarkistaa, tilauksesta on nyt reilu kuukausi, joten ehkäpä olen vain hätäinen
Vahvistusviestissä oli jotain 5-10 päivää mainittuna
Varmistin vielä, 8. heinäkuuta olin saanut sähköpostiviestin että tilaus saatu, käsitellään mahd. nopeasti ja menisi 5-10 arkipäivää. 22. heinäkuuta on ollut kuulokkeet ensimmäisen kerran käytössä.
Applen koneet on hyviä ja käyttis vakaa. Suurin osa luovan työn ammattilaisista työskentelee maceilla.