Kuinka usein tilaat ruokaa Woltista tai Foodorasta?
Kommentit (60)
En halua tukea noita välistävetäjiä.
Kerran ollaan tilattu, tosin jo 2016, mielummin haen itse niin saa tuoreempana.
Kotipizza mainostaa: "Parempaa pizzaa saat hakea!"
Siksi haenkin pizzani itse. Wolt toimittaa ne huonommat pizzat sit muille.
Olisi kiva nähdä tilaajaprofiilin
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva nähdä tilaajaprofiilin
Ne on niitä läskiperseitä 20 vee ja skuutti alla
Asuessani kaupungissa, tilasin n. 2 kertaa viikossa.
Nyt asuessani hieman kauempana, mihin ei tule kotiinkuljetusta... luonnollisesti en siis voi tilata! :D
En koskaan. Annan kehitysapuni järjestöjen kautta.
En ikinä. En raaski maksaa valmiista ruoasta muutenkaan kuin harvoin. Toimitusmaksulla saisi kaupasta monta valmisruokaa.
Mä tilaan ruokapussin ,jos satun olemaan töissä ja lapsella nälkä koulun jälkeen eikä oo oikein mitään syötävää kaapeissa. Niin kätevää,kun lapsi ottaa ostokset vastaan. Huom lapsi on siis 13vuotias. Osaa tarkistaa ne ja ottaa itse sitten syötävää;)Kätevää.
Ehkä 5 kertaa vuodessa. Lähinnä silloin, jos lapset yksin alkuillasta, heille ruokaa.
Näköjään kerran kolmessa vuodessa.
En halua tukea harmaata taloutta (tunnusten jälleenmyynti ja rikollinen toiminta). Menen ravintolaan ja nautin ruokani tuoreena, silloin kun haluan.
Mä tilaan woltin kautta k kaupasta ruokaostokset. Saa plussa pisteet ja kuljetus 1,99€ ,koska kauppa ei kaukana,mut en pysty kantamaan painavia. Välillä saan ilmaisen kuljetuksen,kun olen usein tilannut. Ei nuo nyt niin kalliita ole kun katsoo mitä tilaa. Esim 1,99€ valion litran jugurtit,niin ne on muissakin kaupoissa. Laitan tippiä kuskille sen pari euroa. Minä teen näin,se ei muille kuulu.
Mikä helvetti tuossa aloituksessa on niin vaikea ymmärtää, että joka toinen vastaus on luokkaa: "en tue hyi hyi"? Menkää osoittamaan mieltänne jonnekin, missä sillä on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran kuukaudessa, säästyy etätyöläiseltä aikaa, kun ruoka tuodaan ovelle. Ruokatauko on kuitenkin vain puoli tuntia.
Sun ongelma ei ole lyhyet ruokatauot, vaan ympärivuorokautiset työpäivät.
Jos jotain olemme tilanneet, niin Kotipitsasta jotain. Tosin sekin on jäänyt tauolle mm. toimitusmaksujen kallistumisen myötä. Yhden ainoan kerran tilasimme Woltin kautta jonkin subin. Oli sen verran myöhä ettei muualta saatu emmekä jostain syystä olleet varautuneet iltaruokailuun.