Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein tilaat ruokaa Woltista tai Foodorasta?

Vierailija
16.09.2022 |

Itse noin 2 viikon välein.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein. Useamman kerran viikossa, pitäis vähentää kun on alkanut paino nousta. Voishan sieltä tilata salaattiakin, mutta...

Vierailija
22/60 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näihin ketjuihin eksyy aina niitä, joita aihe ei koske? Nyttenkin moni kokee tärkeäksi jeesustella täällä sillä, että tekee oikein ihan itse omat ruokansa ja ettei heille tulisi mieleenkään käyttää mitään voltteja tai muita vastaavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tilannut ikinä.

Vierailija
24/60 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran tilasin. Ruoka oli pahaa ja jäähtynyttä. Kuitenkin ko ravintola oli saanut tyyliin neljä tähteä. Aika kallis harrastus muutenkin. Mieluummin laitan itse. Parempaa, halvempaa, terveellisempää enkä tue orjatyötä siinä sivussa.

Eli parempi olisi että ko. paikat eivät työllistäisi?

Vierailija
25/60 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti tule ikinä tilaamaan kummastakaan yrityksestä. Teen tai haen ihan itse, ilman lisäbisnesväkeä!

Vierailija
26/60 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.vielä.ketaakaan tilannut. Pari kertaa olen tilannut suoraan ravintolasta eikä sitä mikään wolt/foodoralähetti tuonit.

Vierailija
27/60 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran tilasin. Ruoka oli pahaa ja jäähtynyttä. Kuitenkin ko ravintola oli saanut tyyliin neljä tähteä. Aika kallis harrastus muutenkin. Mieluummin laitan itse. Parempaa, halvempaa, terveellisempää enkä tue orjatyötä siinä sivussa.

Eli parempi olisi että ko. paikat eivät työllistäisi?

Mielellään ei tukisi ihmiskauppaa, veronkiertoa ja työperäistä hyväksikäyttöä. Näitä kaikkia esiintyy ravintola-alalla melko paljon, erit. etniset ravintolat ja kebulat.

Vierailija
28/60 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, enkä tule koskaan tilaamaan niiden kautta ruokaa. Niiden mainoksia pursuu joka tuutista, että oikein inhoan niitä firmoja.

Vierailija
29/60 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, enkä tule koskaan tilaamaan niiden kautta ruokaa. Niiden mainoksia pursuu joka tuutista, että oikein inhoan niitä firmoja.

Eli sinulta ei siis kysytty mitään.

"Kuinka usein tilaat ruokaa Woltista tai Foodorasta?"

Tiedätkö mitä "kuinka usein" tarkoittaa?

Vierailija
30/60 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulta ei siis kysytty mitään.

"Kuinka usein tilaat ruokaa Woltista tai Foodorasta?"

Tiedätkö mitä "kuinka usein" tarkoittaa?

Niin joku määrä pitäisi sanoa, mutta kun en ole koskaan niin se on vastaukseni.

Eikö sitä saisi ilmaista omaa suhtautumista kyseisiin firmoihin? Enhän minä mitään trollaillut, joten mikä ongelma mun kommentissa on?

Vierailija
31/60 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä jotta naapuri voi pitää kirjaa asiasta omalla excel-taulukollaan ja kokea paremmuudentunnetta.

Vierailija
32/60 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä

Vierailija
33/60 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-7 kertaa viikossa

Vierailija
34/60 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee, joskus viikottain, joskus pari kertaa viikossa, joskus harvemmin. Joskus kuten viikko sit woltattiin kahdesta eri paikasta samaan aikaan ;)

Vierailija
35/60 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko 1-3 kertaa.

Vierailija
36/60 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskimäärin pari kertaa viikossa. Lisäksi muutaman kerran kuukaudessa ruokaostokset Wolt-marketista.

Vierailija
37/60 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa koska en halua alistaa mustaa miestä.

Vierailija
38/60 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun haluan mustanaamaisen palvelijan toimittavan valkoiselle Herralle ruokaa.

Siis päivittäin.

Vierailija
39/60 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt-kaupasta tilaan ehkä 2 x viikkoon ja jostain ravintolasta/kahvilasta 2-3 x viikkoon. Eli 4-5 x viikkoon.

Vierailija
40/60 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viimeksi tilasin kevättalvella 2021 ja sitä ennen elokuussa 2018. Voisin sanoa ettei ole minun arkeeni juuri vaikuttava palvelu ja pärjään hienosti ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan