Kuinka usein tilaat ruokaa Woltista tai Foodorasta?
Kommentit (60)
Miten näihin ketjuihin eksyy aina niitä, joita aihe ei koske? Nyttenkin moni kokee tärkeäksi jeesustella täällä sillä, että tekee oikein ihan itse omat ruokansa ja ettei heille tulisi mieleenkään käyttää mitään voltteja tai muita vastaavia.
Vierailija kirjoitti:
Kerran tilasin. Ruoka oli pahaa ja jäähtynyttä. Kuitenkin ko ravintola oli saanut tyyliin neljä tähteä. Aika kallis harrastus muutenkin. Mieluummin laitan itse. Parempaa, halvempaa, terveellisempää enkä tue orjatyötä siinä sivussa.
Eli parempi olisi että ko. paikat eivät työllistäisi?
En varmasti tule ikinä tilaamaan kummastakaan yrityksestä. Teen tai haen ihan itse, ilman lisäbisnesväkeä!
En ole.vielä.ketaakaan tilannut. Pari kertaa olen tilannut suoraan ravintolasta eikä sitä mikään wolt/foodoralähetti tuonit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran tilasin. Ruoka oli pahaa ja jäähtynyttä. Kuitenkin ko ravintola oli saanut tyyliin neljä tähteä. Aika kallis harrastus muutenkin. Mieluummin laitan itse. Parempaa, halvempaa, terveellisempää enkä tue orjatyötä siinä sivussa.
Eli parempi olisi että ko. paikat eivät työllistäisi?
Mielellään ei tukisi ihmiskauppaa, veronkiertoa ja työperäistä hyväksikäyttöä. Näitä kaikkia esiintyy ravintola-alalla melko paljon, erit. etniset ravintolat ja kebulat.
En ole, enkä tule koskaan tilaamaan niiden kautta ruokaa. Niiden mainoksia pursuu joka tuutista, että oikein inhoan niitä firmoja.
Vierailija kirjoitti:
En ole, enkä tule koskaan tilaamaan niiden kautta ruokaa. Niiden mainoksia pursuu joka tuutista, että oikein inhoan niitä firmoja.
Eli sinulta ei siis kysytty mitään.
"Kuinka usein tilaat ruokaa Woltista tai Foodorasta?"
Tiedätkö mitä "kuinka usein" tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinulta ei siis kysytty mitään.
"Kuinka usein tilaat ruokaa Woltista tai Foodorasta?"
Tiedätkö mitä "kuinka usein" tarkoittaa?
Niin joku määrä pitäisi sanoa, mutta kun en ole koskaan niin se on vastaukseni.
Eikö sitä saisi ilmaista omaa suhtautumista kyseisiin firmoihin? Enhän minä mitään trollaillut, joten mikä ongelma mun kommentissa on?
Joka päivä jotta naapuri voi pitää kirjaa asiasta omalla excel-taulukollaan ja kokea paremmuudentunnetta.
Vaihtelee, joskus viikottain, joskus pari kertaa viikossa, joskus harvemmin. Joskus kuten viikko sit woltattiin kahdesta eri paikasta samaan aikaan ;)
keskimäärin pari kertaa viikossa. Lisäksi muutaman kerran kuukaudessa ruokaostokset Wolt-marketista.
En tilaa koska en halua alistaa mustaa miestä.
Aina, kun haluan mustanaamaisen palvelijan toimittavan valkoiselle Herralle ruokaa.
Siis päivittäin.
Wolt-kaupasta tilaan ehkä 2 x viikkoon ja jostain ravintolasta/kahvilasta 2-3 x viikkoon. Eli 4-5 x viikkoon.
No viimeksi tilasin kevättalvella 2021 ja sitä ennen elokuussa 2018. Voisin sanoa ettei ole minun arkeeni juuri vaikuttava palvelu ja pärjään hienosti ilman.
Liian usein. Useamman kerran viikossa, pitäis vähentää kun on alkanut paino nousta. Voishan sieltä tilata salaattiakin, mutta...